|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb de naam, maar jij bent t geilste ventje hier. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 22:17 schreef van geil het volgende:Zelfs de wisselspelers kregen we nooit verhuurd of verkocht door het salaris. Met pak m beet 22 miljoen voor 26 selectiespelers ,zeg ik, reken maar uit. En in NL gaat heel veel buiten het salaris naar het vangnet voor voetballers. 6 ton is overigens 4x Balkenende. In Nl is dat voor een voetballer 8x. Salarysport heeft het over bijna 14 miljoen in 2021.Kokcu: 340.000 euro. https://salarysport.com/football/eredivisie/feyenoord-rotterdam/ ook dat kan waar zijn. En dan deze: https://www.dutchmultimedia.nl/salarissen-van-de-spelers-van-feyenoord/ Kokcu 6 ton. Netto of bruto, staat er niet. Spelerssalarissen teruggebracht door Coronacrisis? Wordt ook ergens over gerept.
Jij weet het niet, niemand weet het. En dan is verder denken dan wat is geschreven ook gebaseerd op richtlijnen die niet feitelijk zijn. Dan denk je in aannames. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ik ben niet meer zo wild geile lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2022 - 20:26 schreef van geil het volgende:[..] Hoezo moet je verlengen voor opslag. Dat is bij een normale baas toch ook niet. Weet wel zeker dat hij opgewaardeerd is. Ik geloof ook dat er in zijn contract wel een opwaardering heeft plaatsgevonden, de duur was voorlopig namelijk verder prima tot 2025. Z'n opwaardering is redelijk eenvoudig geregeld met een aanhang van een A4tje zonder iets in het bestaande contract verder aan te passen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies, zelfs een mailtje volstaat, mits getekend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelde goed. Wel benieuwd tegen een tegenstander die wel bij onze goal komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stond bij hem op facebook inderdaad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja mooi he, heb ook nog mooie foto van Erdogan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Orkun Kökcü is niet te spreken over de manier waarop Feyenoord zondagmiddag de tegengoals te verwerken kreeg in de topper tegen PSV. De aanvoerder was verantwoordelijk voor de 3-3, maar zag zijn ploeg uiteindelijk alsnog verliezen.
''We beginnen goed in de eerste twintig minuten, maken de 0-1 en hebben overwicht'', begint Kökcü in gesprek met ESPN. ''Daarna komen zij met standaardsituaties, ze scoren er daar trouwens drie van: dat kan gewoon niet op dit niveau. Daar moeten we aan werken. Voor de rest ging het in de eerste twintig minuten goed, maar daarna werden zij beter. We komen terug tot 3-3 en dan krijg je het gevoel van… Dan krijgen we weer een standaardsituatie tegen en dan is het 4-3.''
Feyenoord kreeg vóór vandaag nog geen goal uit een standaardsituatie tegen in de Eredivisie. Hoe kon het vandaag zo fout gaan? ''We wisten dat PSV dat goed kon. We moeten veel mannelijker dat duel aan gaan, vind ik.'' De omstandigheden waren allesbehalve ideaal in Eindhoven. Dat maakte het niet makkelijk. ''Het regende, het veld was glad. Als je de 3-3 maakt heb je nog het gevoel dat er iets te halen valt hier, maar dan krijg je de 4-3 tegen.''
''We doen mee tot de laatste momenten, maar we moeten een stapje extra zetten om echt mee te doen bovenin. Al moet het lelijk of met slecht voetbal, dan moet je nog proberen om er in ieder geval een punt uit te halen. Daar moeten we aan werken'', sluit de aanvoerder af. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ging beter met symanski naast hem |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zeker geen versneller heeft te veel tijd nodig ook altijd een tussenstapje , tegen matige tegenstanders komt hij hier mee weg tegen de toppers niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoogste cijfer bij Feyenoord ,een 7 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is modern, dat weet ik. Maar dat is amper Nederlands wat eruit komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker die interlands, weer 1 die geblesseerd terugkomt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik begreep dat de coach 'm samen met een groep anderen eruit geknikkerd heeft... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waar heb je dat vandaan, ik las namelijk vanwege een blessure..
“ Orkun Kökcü keert eerder terug naar Rotterdam dan verwacht. De middenvelder van Feyenoord haakte vanwege een blessure af bij de nationale selectie van Turkije. ”
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kwam ik tegen op fr12:
Na de wedstrijd tegen Luxemburg werden er wijzigingen aangebracht in de kandidatenselectie van ons Nationaal Team.
Merih Demiral, Çağlar Söyüncü, Orkun Kökçü en Cengiz Ünder werden uit de kandidatenselectie gezet. Cenk Özkacar, Ravil Tagir, Berkay Özcan en Umut Bozok werden opgenomen in de selectie van het A National Team.
Er wordt geen melding gemaakt van een blessure. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In de tweet staat dit :
Na de wedstrijd in Luxemburg werden er wijzigingen aangebracht in de kandidatenselectie van onze nationale ploeg.
Merih Demiral, Çağlar Söyüncü, Orkun Kökçü en Cengiz Ünder werden uit het kader verwijderd.
Cenk Özkacar, Ravil Tagir, Berkay Özcan en Umut Bozok werden opgenomen in de nationale selectie van kandidaten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-watcher Denis van Eersel is te spreken over de ontwikkeling die Orkun Kökcü bij Feyenoord doormaakt. De middenvelder is steeds meer een leider aan het worden in het elftal van trainer Arne Slot. Ook in de wedstrijd tegen PSV zag je Kökcü de tweede helft opstaan. Het is dus een goede zet geweest om de international van Turkije aanvoerder te maken.
''Er zijn mensen die zeggen dat Trauner eigenlijk aanvoerder had moeten zijn. Dat is de echte leider in het elftal. Ik begrijp de gedachtengang om hem de band te geven vanwege hoe hij van achteruit speelt. Trauner scoort altijd een hoog niveau, maar Kökcü is echt een andere Kökcü dan een paar jaar terug'', vertelt Van Eersel in gesprek met RTV Rijnmond. ''Je ziet echt dat hij van een jongetje naar een leider is gegroeid en dat dan gekoppeld aan de geweldige techniek die hij heeft. Ik snap het wel dat die band aan hem gegeven wordt: dan haalt hij dat leiderschap nog meer in zichzelf naar boven. Dat heeft Slot heel slim gezien.''
Toch zijn er veel analisten kritisch op Kökcü. In de ogen van Van Eersel is dat niet terecht. ''Ik ben geen roepende in de woestijn hiermee, er zijn wel meer mensen die het zeggen. Kökçü wordt heel erg kritisch benaderd, maar hij doet ook heel veel onzichtbaar werk dat onderbelicht blijft. Daarbij komt dat hij in het verleden meer aanvallend was ingesteld. Toen hij doorbrak was hij de aanvallende middenvelder. Alleen: hij speelt al lang niet meer als een tien, hij staat nu aan de basis van de aanvalsopbouw. Als je hem nog steeds afrekent als een nummer tien is dat niet fair.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu, 21 jaar, nu al meest ervaren speler in het team. Hij speelt goed, of iets minder goed.
De rest is niet belangrijk en de groeten aan zn vader. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord kan gewoon beschikken over Orkun Kökcü. De middenvelder van de Rotterdammers trainde dinsdagochtend mee met de selectie. Kökcü verliet afgelopen week geblesseerd de nationale selectie van Turkije, maar lijkt niet onzeker voor het duel van aanstaande zondag tegen N.E.C. in de Goffert. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is NEC beter dan Luxemburg? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Komt net te kort voor de Europese top, volgens jawel... komt ie.... Luigi Bruins! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Expert in tekort komen toch? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Neemt lekker de vorm van z'n nationale ploeg mee pffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zou er een straatlengte van maken. Overschatte voetballer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Loopt continue de CV's voor de voeten.(behalve als t moet, verdedigend) Timber ernaast op 3 meter.( zelfde verhaal) 0 bezetting op t middenveld. Echt zo ontzettend slecht. Opdracht van Slot lijkt me, maar t slaat nergens op, zijn band ook niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg nietsssssssssssssssssssssssss |
|
|
|