|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Extra Allah puntjes scoren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk vooral omdat hij al jaren bidt voor een goede vrije trap |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wie weet mikte hij op de rechteronderhoek |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je er 100 met je ogen dicht probeert in te schieten is de kans op een wonder aanwezig en zou je de profeet op je blote knieën kunnen danken ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij zat er mooi in, maar waarom neemt hij de meeste corners? Het gaat iets beter. Bij andere ploegen is dit altijd dreigend, Szymanski neemt ze beter, is dat nu de eigenwijsheid van Orkun, of de hierarchie ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat dacht je van de wens van de trainersstaf? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja zou kunnen, maar die zijn toch niet blind , of zien wij het verkeerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geef dat bandje maar aan Hancko. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Samen met Hancko met afstand de beste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond Kökcü echt een baas vandaag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup, alleen dat gedoe met de scheids had hij niet moeten doen. Nam verder wel echt het voortouw. Zijn corners lijken nog steeds nergens op, al scoorde we er nog uit een ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 - 22:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jup, alleen dat gedoe met de scheids had hij niet moeten doen. Nam verder wel echt het voortouw. Zijn corners lijken nog steeds nergens op, al scoorde we er nog uit een ook. Ja dat moet hij achterwegen laten ,plus de corners |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde redelijk, vind hem nog te wisselvallig. goede momenten afwisselen met slechte...vind hem beter tot zijn recht komen als hij wat lager op het veld staat en van daaruit aansluit. hij heeft daar wel de inhoud voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speelde met veel inzet, alleen als aanvoerder mag je jezelf niet zo laten gaan, ook al is de scheids nog zo slecht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:Speelde met veel inzet, alleen als aanvoerder mag je jezelf niet zo laten gaan, ook al is de scheids nog zo slecht Is gewoon een domme speler wat dat betreft |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Gaat erg veel tekort komen in andere competities. En zn mentaliteit gaat hem in de weg zitten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
21 jaar en aanvoerder. Te vaak een last, Hancko op termijn laten overnemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is volgend seizoen weg voor 16 miljoen (Hancko) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kun je evenwel dit seizoen aanvoerder zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kieft schrijft in zijn column in De Telegraaf dat hij met plezier kijkt naar de 'geweldige' ontwikkeling van Kökcü. 'In zijn eerste jaren vond ik hem wat flegmatiek, ook in zijn passing. Nu is hij een strijder geworden. Hij gaat voorop in het gevecht en hij speelt veel dwingender dan hij eerst deed', begint hij.
Dat komt volgens Kieft mede door de speelwijze van Slot. 'Er wordt veel meer van je gevraagd, de trainer verlangt dat iedereen vol druk zet op de bal en Kökcü brengt zelf voetballend ook veel. Daarbij is hij dit seizoen ook aanvoerder geworden. Er zijn verschillende soorten aanvoerders en de een is mondiger dan de ander. Maar ik zie hem juist in het veld wel leiding geven.'
Er is nog wel een eigenschap waar Kökcü volgens Kieft aan moet werken. 'Zijn enige probleem is, en dan haast ik me erbij te zeggen dat ik het tegelijkertijd een mooie persoonlijke eigenschap vind, dat hij ontzettend zelfkritisch is. Zo erg dat hij zich soms uit zijn spel laat halen als hij een keer even niet zo goed speelt. Als Kökcü een grote middenvelder wil worden, moet hij accepteren dat ook een goede speler wel eens minder in de wedstrijd zit. Het is best mooi om te zien hoe hij na afloop zo kritisch op zichzelf is, maar het gaat niet altijd om je spel maar om wat je toevoegt aan het team als je een keer wat minder bent. Alles bij elkaar is zijn ontwikkeling op dit moment prachtig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik dacht dat hij niet meer snoof ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind hem zelf eerlijk gezegd ook wel erg goed hoor, heel volwassen qua voetbal, aftoe nogal temperamentvol maar das normaal die cultuur, toch weer is een marokaan/turk die wel mogelijk de top kan halen, (de meesten niet, wss door die trots uit die cultuur en bijhorend temperamentje) zo graag de kar willen trekken waar hij ook nog steeds maar 21 is) hij kan er ook niet aan doen 80 procent elftal verkocht is en geheel nieuwe moeten ingepast worden, teveel om voorlopig evenveel te verwachten als jaar ervoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geboren te Haarlem ? Gewoon meer discipline in zijn spel, dan kan hij stappen maken. Maar ik blijf hem te jong vinden om een ploeg te sturen. Zie meer in Trauner of Hancko. Eerlijk is eerlijk hij is een paar keer belangrijk geweest |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prima hoor, ieder z'n mening. Woke meuk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad prima toch , ieder zijn mening niks mis mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ging achter zijn geloof staan,das heel wat anders. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan had ie moeten zeggen "alle homo's zijn viesbah" |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Laten ze dat vlaggetje ergens in duwen, met de NL vlag erbij, En die van het NL elftal!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
6x vernoemd voor aanvang wedstrijd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Aan zn spel ligt het iig niet, echt heel sterke eerste helft in alles |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Had gewoon niet mogen spelen. Als feyenoord zijnde geef je hier een heel zwak signaal mee af. Hij is gewoon in dienst en als feyenoord wil dat hij de band draagt dan zet hij z'n geloof maar even opzij voor 90 minuten. Het is van de zotte dat dit kan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:38 schreef DMD het volgende:[..] Had gewoon niet mogen spelen. Als feyenoord zijnde geef je hier een heel zwak signaal mee af. Hij is gewoon in dienst en als feyenoord wil dat hij de band draagt dan zet hij z'n geloof maar even opzij voor 90 minuten. Het is van de zotte dat dit kan. Dit voorstel is strafbaar... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rustiger afdrukken bij schoten op goal |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dat je in loondienst gewoon de normen en waarden van het bedrijf uitdraagt? Wordt een snelle rechtszaak. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:40 schreef DMD het volgende:[..] Dat je in loondienst gewoon de normen en waarden van het bedrijf uitdraagt? Wordt een snelle rechtszaak. Nee, dan een werkgever een werknemer het recht op uitdragen geloofsovertuiging afpakt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:38 schreef DMD het volgende:[..] Had gewoon niet mogen spelen. Als feyenoord zijnde geef je hier een heel zwak signaal mee af. Hij is gewoon in dienst en als feyenoord wil dat hij de band draagt dan zet hij z'n geloof maar even opzij voor 90 minuten. Het is van de zotte dat dit kan. Totale onzin dit. Mag hij zelf bepalen, dit land gaat naar de kloten door deze Woke meuk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:40 schreef DMD het volgende:[..] Dat je in loondienst gewoon de normen en waarden van het bedrijf uitdraagt? Wordt een snelle rechtszaak. Ja doei |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog ff dan willen ze dat je met een gat achter in je broek gaat voetballen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:41 schreef MightyAce het volgende:[..] Nee, dan een werkgever een werknemer het recht op uitdragen geloofsovertuiging afpakt Hoezo ze pakken niks af toch? Als werkgever kan je prima dogen dat werknemers gelovig zijn, maar onder werktijd gelden de regels van het bedrijf. Ik zou wellicht heel graag naakt op kantoor willen lopen, maarja ik denk dat ze me dan heel snel wijzen op de kleding voorschriften. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, hoort bij zijn job. Moet ie anders maar bij de Jumbo gaan werken of zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:42 schreef ar het volgende:[..] Totale onzin dit. Mag hij zelf bepalen, dit land gaat naar de kloten door deze Woke meuk. Zolang er nog reacties als deze zijn en er personen zijn die in het openbaar niet zichzelf kunnen zijn is deze "woke meuk" waarschijnlijk nodig.
Maar ik ben hier wel hypocriet in want ik vind dat het land naar de klote gaat door al die gelovige meuk. |
|
|
|