|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:45 schreef DMD het volgende:[..] Hoezo ze pakken niks af toch? Als werkgever kan je prima dogen dat werknemers gelovig zijn, maar onder werktijd gelden de regels van het bedrijf. Ik zou wellicht heel graag naakt op kantoor willen lopen, maarja ik denk dat ze me dan heel snel wijzen op de kleding voorschriften. Zodra het over geloof gaat wordt zo'n discussie echt heel anders, zeker wettelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een blanke hetero mag niets meer zeggen, maar over geloof wat zou een Islam doen bij een protest tegen de vrouwen onderdrukking in Iran? Jahanbaksh heeft voor zijn doen al een gepeperde uitspraak... Maar nu voetballen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:47 schreef MightyAce het volgende:[..] Zodra het over geloof gaat wordt zo'n discussie echt heel anders, zeker wettelijk. Nee dat wordt het niet. Vrijheid op geloof betekent niet dat je op elk moment dat het je uitkomt je geloof dient uit te dragen. Volgens mij is er prima gefaciliteerd dat je je geloof buiten het werk om kan uitdragen. Dit gaat dus geen hout snijden en dan wordt het een discussie op het recht op een gelijke behandeling.
Je kan bijvoorbeeld zeggen dat mijn vergelijking niet opgaat, want geloof is anders dan naturisme, maar ik vind het geloof belachelijk dus waarom zou diegene dan een voorrangspositie moeten krijgen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:47 schreef DMD het volgende:[..] Zolang er nog reacties als deze zijn en er personen zijn die in het openbaar niet zichzelf kunnen zijn is deze "woke meuk" waarschijnlijk nodig. Maar ik ben hier wel hypocriet in want ik vind dat het land naar de klote gaat door al die gelovige meuk. Met alles wat je zegt eens ,incl hypocriet. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:48 schreef piet de paler het volgende:Een blanke hetero mag niets meer zeggen, maar over geloof wat zou een Islam doen bij een protest tegen de vrouwen onderdrukking in Iran? Jahanbaksh heeft voor zijn doen al een gepeperde uitspraak... Maar nu voetballen Eens, mijn laatste bijdrage over dit onderwerp. Excuus aan allen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geen excuses want ik accepteer gewoon wie je bent ,ps we staan voor 1 - 2 ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens, wees gewoon jezelf en hou de gesprekken/discussies netjes naar elkaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Broodje kebab met sambal graag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We hebben alleen regenboogsaus |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kwakkie look/yoghurt saus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat mag ik niet eten van mijn geloof. Laat maar zitten dan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klasbak. Geweldige pot weer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goede pot, maar die schoten af en toe... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Meest waardevolle speler voor onze club nu. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Is er verschil in zijn spel bij het wel of niet dragen van de aanvoerdersband? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schoten noch steeds ruk. Laatst had hem toch noch iets over op 80% van de snelheid goed plaatsen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
21 jaar nog maar, toch al een jaar of 3 vaste waarde, dat wil je zien van eigen jeugd toch?
En die gedwongen regenboog toestanden, ben ik zowiezo niet voor, schiet zijn doel serieus voorbij
Tegenwoordig is net net alsof iedereen die homo is en / of een kleurtje heeft per definitie goed is, en de rest fout....
Wat een gelul, of gekut....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Orkun heeft een heldere verklaring gegeven en respecteert Ieders keuze of gevoel. En ook waarom hij die band niet kan dragen. Heldere uitleg, heldere keuze. Pietluttig Nederland wil natuurlijk dat ie doet wat algemeen correct is en wat men eigenlijk eist. Als je anders doet pas je er niet bij. BEn je verdacht. Hypocriet. En dom. Einde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:Orkun heeft een heldere verklaring gegeven en respecteert Ieders keuze of gevoel. En ook waarom hij die band niet kan dragen. Heldere uitleg, heldere keuze. Pietluttig Nederland wil natuurlijk dat ie doet wat algemeen correct is en wat men eigenlijk eist. Als je anders doet pas je er niet bij. BEn je verdacht. Hypocriet. En dom. Einde. Eens en wat mij betreft slot erop |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:Orkun heeft een heldere verklaring gegeven en respecteert Ieders keuze of gevoel. En ook waarom hij die band niet kan dragen. Heldere uitleg, heldere keuze. Pietluttig Nederland wil natuurlijk dat ie doet wat algemeen correct is en wat men eigenlijk eist. Als je anders doet pas je er niet bij. BEn je verdacht. Hypocriet. En dom. Einde. 1 vrouw stel, en 2 man stellen in mijn familie. Op mijn werk een stuk of 6 gay, en geen één die ik met een regenboog vlag zie. Het wordt onderhand hinderlijk en irritant gevonden, ook voor deze mensen! Bij mijn ooms moet je niet aan komen met je regenboog vlag :D |
|
|
|
|
har
|
|
|
zeikerig kut landje... Alles voor de buitenwereld. Wel een kleurenbandje om maar als 2 mannen in elkaar gerost worden omdat ze hand in hand lopen, vindt er geen gerechtigheid plaats. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Wat is die Valentijn Driessen toch een nagemaakte eikel. Doodziek word ik steeds van hem. Altijd anti Feyenoord of anti. feyenoorders |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T probleem is niet Orkun, t probleem is de ideologie die zijn gemeenschap aanhangt. En daar zit Orkun middenin. Dan moet je als persoon wel heel sterk in je schoenen staan wil je daar uitstappen. Het heeft voor hem enorme gevolgen, sociaal maar ook misschien later in zijn carrière. En dan begrijp ik zijn standpunt wel. Al is het niet de mijne. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik snap het dilemma, maar de vraag blijft of hij dan aanvoerder moet blijven. Dit thema zal vaker voorkomen en de volgende keer gaat het over vrouwenrechten of weet ik veel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2022 - 01:12 schreef har het volgende:zeikerig kut landje... Alles voor de buitenwereld. Wel een kleurenbandje om maar als 2 mannen in elkaar gerost worden omdat ze hand in hand lopen, vindt er geen gerechtigheid plaats. 10 man staan er bij en keken er naar en gisteren liepen ze nog een regenboogparade. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij zegt dat hij achter alles staat waar die band voor staat ,hij wil hem alleen niet dragen vanuit de ideologie van zijn gemeenschap wat Stylzz ook aangeeft. Hij heeft meer inhoud gegeven aan die band dan welke andere aanvoerder dan ook.
Daarbij als 5 ontspoorde idioten niet 2 homo's in elkaar slaan dan pakken ze wel iemand waarvan zij vinden dat die persoon hun verkeerd aankeek.
Die personen lopen na een weekendje cel weer lekker op straat. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 17:38 schreef DMD het volgende:[..] Had gewoon niet mogen spelen. Als feyenoord zijnde geef je hier een heel zwak signaal mee af. Hij is gewoon in dienst en als feyenoord wil dat hij de band draagt dan zet hij z'n geloof maar even opzij voor 90 minuten. Het is van de zotte dat dit kan. Volgens mij moet jij een keer naar de dokter idioot klasse van kokcu ben het 100% met hem eens |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Verschrikkelijk dat Woke gezeik hij heeft 100% gelijk......het is echt zorgelijk dat er mensen hier zijn die zeggen dat hij niet had moeten spelen....volgens mij heet dit vrijheid van meningsuiting stelletje idioten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het moet allemaal maar normaal zijn, maar zo normaal is het helemaal niet. Respect voor iets buiten de normaliteit is heel wat anders en je moet het ook niet ontkennen. Ik persoonlijk vind het verder wel doorslaan en verder vind ik geweld natuurlijk uit den boze.
Dus zou ik met z'n band rond willen rennen? Denk het eigenlijk niet en dat moet ook niet de normaliteit zijn dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu heeft gesproken. Daar heeft ie geen band voor nodig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2022 - 11:08 schreef VVout het volgende:Het moet allemaal maar normaal zijn, maar zo normaal is het helemaal niet. Respect voor iets buiten de normaliteit is heel wat anders en je moet het ook niet ontkennen. Ik persoonlijk vind het verder wel doorslaan en verder vind ik geweld natuurlijk uit den boze. Dus zou ik met z'n band rond willen rennen? Denk het eigenlijk niet en dat moet ook niet de normaliteit zijn dan. Jij vindt homoseksualiteit niet normaal? |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: maar vind je wel dat het mag bestaan? |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote: Natuurlijk geen probleem mee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
En vind je dat ze ook dezelfde rechten hebben als heteroseksuelen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Waar wil je naartoe , met dit kruis verhoor? Discussie kan 3 kante op Acceptatie lhbters in maatschappij Of stempel Islam op deze samenleving En hoever gaat vrijheid van meninguiting
Dus laten we het over voetbal hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
LHBTI-organisties teleurgesteld in Kökcü: "Wat wil hij dan doen?"
NIKS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik stel gewoon een paar vragen om een beeld te krijgen hoe iemand daar over denkt. Ik ben daar benieuwd naar. Volgens mij ben jij degene die, als het over kokcu gaat, het meestal niet over voetbal heeft. Een soort van pot verwijt de ketel... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee das niet normaal, biologisch zijn we anders gebouwd en is het een thema voor sommige.
Het is wel normaal dat het voorkomt, maar je mag het bespreekbaar maken er iets van te vinden valt.
Wat betreft rechten zie ik over de grote linie gelijkheid, maar kinderen en adoptie met omringende zaken met voorzichtigheid te genieten. Als je als kind hier binnen opgroeit ziet hij in eerste instantie dit probleem niet, maar hoe komt deze met de normaliteit later klaar als de realiteit doordringt. Kan helemaal top zijn, maar vind het wel moeilijk.
Zelfde binnen deze normaliteit van minderjarige die zich willen transformeren. Jongeren zijn impulsief en er zijn al gevallen bekend dat dit later spijt uitte onder deze.
Normaal, goed maar met voorzichtigheid te genieten en geweld natuurlijk uit den boze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
homoseksualiteit is zo oud als de mensheid en komt ook voor in het dierenrijk. Pakweg 10%-15%. Het is gewoon een gegeven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2022 - 14:56 schreef CobusIII het volgende:homoseksualiteit is zo oud als de mensheid en komt ook voor in het dierenrijk. Pakweg 10%-15%. Het is gewoon een gegeven. Dat zeg ik dus in de 2e zin, maar de verschijning is niet de regel. |
|
|
|