|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kan jij lezen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boskamp schrijft echt niks zelf |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk en lees het stukje waarin hij gequote wordt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh dus niet geschreven |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zou Jan weleens appen op z'n phone? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: heeft te dikke vingers... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boskamp en al die anderen…. Wanneer is iemand een deskundige? Zet er 3 naast elkaar en elk zegt iets anders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft zijn sporen wel verdient, zowel als speler als trainer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Das wat anders Piet, hoewel als trainer… Van Basten was een groot speler en een ruktrainer. Klopp is een groot trainer maar als voetballer…. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan heel goed eten, maar ben maar een amateur kok |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gooi m er maar bij, de beste stuurlui.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 - 16:15 schreef FR-Henk het volgende:Das wat anders Piet, hoewel als trainer… Van Basten was een groot speler en een ruktrainer. Klopp is een groot trainer maar als voetballer…. Heeft van Basten ook 4 kampioenschappen en een paar bekers gewonnen als trainer? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik ben ervaringsdeskundige. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elke boerenlul kan zien of het goed of slecht is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Orkun. Je kunt hem maar beter hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog steeds geen aanvoerder. Matige reflectie op zo'n slechte wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dik tevreden, Man man, n dikke 3 En je had nooit aanvoerder mogen zijn. Grote blunder van Slot |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima aanvoerder voor z'n 21 jaar .. Een betere dan Berggeit ooit geweest is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwembandje past hem beter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan dat niet wat positiever Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
nog even oefenen op de corners... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat mag wel een keer over zijn man man |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er is dus niemand in de groep of staf die tegen hem zegt dat het ms niet zo'n goed idee is dat hij ze neemt. Dat zegt wat over de groep. logisch, omdat het allemaal nieuwelingen zijn. Mijn hoop is gevestigd op Gimenez. Misschien heeft hij die brutaliteit... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 18:15 schreef CobusIII het volgende:Er is dus niemand in de groep of staf die tegen hem zegt dat het ms niet zo'n goed idee is dat hij ze neemt. Dat zegt wat over de groep. logisch, omdat het allemaal nieuwelingen zijn. Mijn hoop is gevestigd op Gimenez. Misschien heeft hij die brutaliteit... Daar begrijp ik ook helemaal niks van . We hebben wel eens eerder een periode gehad met een speler die tot in de treure van die verrotte corners gaf . Misschien was het Vilhena maar ben daar niet zeker van. Ik ben wel fan van zowel Kokcu en Giminez maar volgens mij mogen ze elkaar zo. Laatst ook met zijn doelpunt bleef Kökcü staan en kwam niet mee vieren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen al daarom, bandje af. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hun geloof ligt elkaar ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha @ Geil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat klopt idd wel zo'n beetje |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 18:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Daar begrijp ik ook helemaal niks van . We hebben wel eens eerder een periode gehad met een speler die tot in de treure van die verrotte corners gaf . Misschien was het Vilhena maar ben daar niet zeker van. Ik ben wel fan van zowel Kokcu en Giminez maar volgens mij mogen ze elkaar zo. Laatst ook met zijn doelpunt bleef Kökcü staan en kwam niet mee vieren Dan is het ook geen aanvoerder...Hij probeert te veel, wil de beste zijn, wil beslissend zijn....maar een goede aanvoerder weet wat zijn team nodig heeft. Bijvoorbeeld penalties door zijn spitsen laten nemen om ze vertrouwen en doelpunten te geven. Door anderen corners of vrije trappen te laten nemen omdat het beter voor het teamresultaat is. te veel met zichzelf bezig... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik zou ze standaard door Szymański laten trappen. Die krijgt ze een stuk beter voor. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij is simpelweg te jong en onervaren voor een aanvoerder. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Denk daarbij ook dat ie het karakter niet heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens geruchten worden hun tassen onderzocht, en moeten ze door een scan lopen, voor de de kleedkamer ingaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In dat geval als je zo nodig je geloof wil prediken moet ie lekker terug gaan naar Marrakech. We zijn hier tolerant genoeg zo mogen zei zich ook best opstellen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 19:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] In dat geval als je zo nodig je geloof wil prediken moet ie lekker terug gaan naar Marrakech. We zijn hier tolerant genoeg zo mogen zei zich ook best opstellen.. Hij duikt niet voor de knvb en voor niemand anders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bukt, bedoel je denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ik vermoed dat kokcu een hele dominante jongen is (niet negatief bedoeld), maar dat dit door de staf wordt verward met leiderschap of leiderschapskwaliteiten. Ik sluit niet uit dat hij op termijn een leider zou kunnen worden, maar zover is hij nog zeker niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 23:01 schreef CobusIII het volgende:ik vermoed dat kokcu een hele dominante jongen is (niet negatief bedoeld), maar dat dit door de staf wordt verward met leiderschap of leiderschapskwaliteiten. Ik sluit niet uit dat hij op termijn een leider zou kunnen worden, maar zover is hij nog zeker niet. Geloof ik niet zo. Staf ziet ook echt wel na een jaar of zo'n jongen ermee om kan gaan. Het is eerder dat er geen beter alternatief is. Een try-out zelfs. De rest is merendeels nieuw gekomen. Uitsluitend Trauner (stille kracht) Geertruida (tsjah.....) en Bijlow (dat weten we) waren de alternatieven. |
|
|
|