|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
dacht ik op tv te zien... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In het stadion waren de berichten duidelijk minder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee joh ,ik hoorde zelfs beste speler uit de competitie. Beter zelfs dan Gakpo . Het sentiment veranderd soms erg snel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Speelde geweldig en wordt steeds beter. De volgende die we dik gaan verkopen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vertegenwoordigd sowieso de hoogste marktwaarde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Barcelona is al aan het sparen. Ik hoop dat hij geen clausule heeft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was tegen excelsior de allerbeste, haast foutloos, met en zonder je zn goals meetelt in beoordeling. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Er was eens n superturk bij barca, maar die kokcu komt qua prestaties bij ons wel aardig in de buurt, eerlijk gezegd nooit verwacht dat er ooit n turk/marokaan echt mogelijk de echte top bij ons zou kunnen halen, haast altijd wel n limiet op spelers uit die landen,waarschijnlijk grootste reden hun trots en of gedrag want voetballen kunnen ze allemaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou nou, dat probleem kennen alle broeders hoor. T's moeilijk om met de voeten op de grond te blijven als voetbaltalent. Zelfs de gelouterde ontsporen nog op verbijsterende wijze. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
In het algemeen wel ja met talenten, maar tis gewoon n gegeven dat spelers uit iig die landen je andere dingen er gratis bij krijgt om ze de top bij je club te kunnen laten halen bemoeilijkt, daarom ben ik vaak nogal huiverig of heb al gauw geen vertrouwen in om zulke spelers aan te schaffen eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit gaat over de 30 miljoen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou een Mooi bedrag voor hem zijn:) naar zn prestaties, wel enorm gemis nu zou je zeggen, maar zolang onze scouting op orde is/bluift heb ik er vertrouwen in we prima beleid erna kunnen blijven voeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar even.....geloven jullie echt dat AC Milaan hem zou willen hebben? En stel je voor er wordt 25 milj geboden, zeggen we dan houden wat er ook gebeurd , en dan praat ik over een vertrek in de winterstop |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 14:45 schreef piet de paler het volgende:Maar even.....geloven jullie echt dat AC Milaan hem zou willen hebben? En stel je voor er wordt 25 milj geboden, zeggen we dan houden wat er ook gebeurd , en dan praat ik over een vertrek in de winterstop Ik geloof wel in de interesse. Maar zie hem pas in de zomer verkassen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zijn prima clubs voor hem ja, duitse of italiaanse competitie voor hem als je het mij zou vragen, ac milan of inter, ook dortmund lijkt me wel wat voor hem |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar stel je voor bod in winterstop........ |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook hebbe die clubs n goeie ervaring met turks internationals uit t verleden, dus lijkt me daarom hun interesse serieus te nemen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee, lijkt me dat feyenoord ook niet doet dan en voorstelt voor de zomer, of er moet echt n enorm bedrag, 35 milj bijvoorbeeld voor alleen deze winter geboden worden |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Mooi interview. Slaat de spijker op z'n kop omtrent de hypocrisie van o.a van Dijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gezwets en gelul buiten deze mening latend Perez quote hetzelfde als ik, hij kan ook niet geloven dat grote clubs hem willen hebben . En hij was weer onzichtbaar tegen Utrecht. Jullie zijn nog steeds niet met mij eens dat een topper zich moet laten zien in dit soort wedstrijden? Ik blijf erbij een goede speler maar moet veel meer bieden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Perez had t vooral over t vele balverlies overigens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat was ook zo, maar waarom drukt hij zijn stempel niet meer op het team. Hij moet dat kunnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2023 - 14:06 schreef piet de paler het volgende:Dat was ook zo, maar waarom drukt hij zijn stempel niet meer op het team. Hij moet dat kunnen Ik denk dat hij dat ook vaak doet hoor. Maar verbaasde mij ook wel hoe hij gisteren speelde. Veel balverlies, weinig dwingend, veel mekkeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan beroerd worden van zulk commentaar van Perez ,niemand bewoog of bewoog te laat. Waar ga je de bal brengen dan? Oke nu speelt hij een mindere wedstrijd maar als hij straks weer speelt als voor het WK is het weer hosana bij meneer Perez. En Idrissi krijg er ook van langs ,onbegrijpelijk als je naar Dilrosun en Danilo had gekeken dan was je daar uitgekomen met comnentaar geven .. En Zsymanski heeft alleen maar zijn voet vastgehouden zitten op de grond . Ze hebben gewoon allemaal gefaald. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sorry ik denk dat Perez ondanks zijn achtergrond nooit hosanna heeft geroepen over hem. Vindt Perez een goede analist |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Perez ziet t in mijn ogen goed. Met name Kokcu Danilo Dolrosun en Idrissi speelden heel slecht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2023 - 18:06 schreef van geil het volgende:Perez ziet t in mijn ogen goed. Met name Kokcu Danilo Dolrosun en Idrissi speelden heel slecht. Waarvan de laatstgenoemde niet eens deed alsof ie er zin in had. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dilrosun ziet er soms uit als een verdwaalde padvinder... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij heeft behoorlijk de pik op Pedersen trouwens. Gisteren niet de eerste keer dat hij meermaals tekeer ging tegen hem.
Nou loopt Pedersen regelmatig een beetje als een kip zonder kop rond, dus daar zal het hem in zitten denk ik. Dat ie voetballend/fysiek in orde is, maar lang niet altijd de beste oplossing kiest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2023 - 18:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij heeft behoorlijk de pik op Pedersen trouwens. Gisteren niet de eerste keer dat hij meermaals tekeer ging tegen hem. Nou loopt Pedersen regelmatig een beetje als een kip zonder kop rond, dus daar zal het hem in zitten denk ik. Dat ie voetballend/fysiek in orde is, maar lang niet altijd de beste oplossing kiest. Als dat laatste zou gaan gebeuren ( hopelijk) dan staat er wel een goede speler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij heeft verder alles van een goede back. Maar dat blinde zal er altijd een beetje blijven zitten. We zullen het maar weer afwachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou blij zijn als ze allemaal als versufte halve zachten in het veld lopen en een Idrissi komt erin en schopt er 1 voor zijn poten waardoor ze een beetje wakker worden .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2023 - 19:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij heeft verder alles van een goede back. Maar dat blinde zal er altijd een beetje blijven zitten. We zullen het maar weer afwachten. Dat is nu al bijna 2 seizoenen zo . Als een leeuw met de bal naar voren rennen en als een poesje weer 20 meter terug lopen om de bal nog eens 10 meter terug te spelen. Of hij geeft de bal af en gaat stilstaan en oh ik loop de ruimte in en weer te laat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft echt mooie dingen laten zien al ,maar ook zulke wedstrijden als gisteren gespeelt . Dan loopt tie alsof zijn gelakte teennagels eigenlijk nog moeten worden afgeblazen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2023 - 18:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij heeft behoorlijk de pik op Pedersen trouwens. Gisteren niet de eerste keer dat hij meermaals tekeer ging tegen hem. Nou loopt Pedersen regelmatig een beetje als een kip zonder kop rond, dus daar zal het hem in zitten denk ik. Dat ie voetballend/fysiek in orde is, maar lang niet altijd de beste oplossing kiest. Is makkelijk om iemand af te kafferen, moeilijker het beste uit je medemens te halen. Is een spiegel die ik me wel vaker voor moet houden tegenover mijn personeel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 - 00:20 schreef VVout het volgende:[..] Is makkelijk om iemand af te kafferen, moeilijker het beste uit je medemens te halen. Is een spiegel die ik me wel vaker voor moet houden tegenover mijn personeel. Is ook de kunst tussen goed opleiden of afbreken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 09 januari 2023 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heeft echt mooie dingen laten zien al ,maar ook zulke wedstrijden als gisteren gespeelt . Dan loopt tie alsof zijn gelakte teennagels eigenlijk nog moeten worden afgeblazen. het is een momentenspeler en de momenten zijn spaarzaam. Het zijn type spelers waar je je enorm aan kunt ergeren en die je soms in vervoering brengen. ik persoonlijk kan er slecht tegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:33 schreef CobusIII het volgende:[..] het is een momentenspeler en de momenten zijn spaarzaam. Het zijn type spelers waar je je enorm aan kunt ergeren en die je soms in vervoering brengen. ik persoonlijk kan er slecht tegen. Precies zoals je het omschrijft . Moet wel zeggen dat als hij zijn moment heeft het nooit gefrommel is maar altijd fraai . |
|
|
|