|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kijk uit naar volgende week Orkun . Doe dan weer hetzelfde als vandaag ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde belabberd gisteren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Onzeker en chaotisch dat moet er echt uit, als hij echt een droomtransfer wil maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft nu al de derde door Gimenez verdiende pingel er ingeschoten. Ben groot fan van Orkun maar snap niet dat hij niet een pingel gunt aan de persoon die de pingel in de eerste plaats verdiende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat het prof voetbal is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zolang hij ze maakt is het best zo. Ergens ook wel mooi dat je aanvoerder de verantwoordelijkheid pakt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Maar als je verder kijkt als aanvoerder en je hebt het idee dat het je medespeler over een dood punt kan brengen dan heeft dat ook meerwaarde voor je team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Maar niet bij deze stand. Voor de 3-0, ja doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De meeste hebben zelfs nog niet door dat het niet prof is als er een foto gemaakt gaat worden met Berghuis voor de rest van de selectie.
Het gaat weer de verkeerde kant op .. Corners vrije trappen en pingels ,allemaal voor Orkun. Totaal niet prof dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2023 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De meeste hebben zelfs nog niet door dat het niet prof is als er een foto gemaakt gaat worden met Berghuis voor de rest van de selectie. Het gaat weer de verkeerde kant op .. Corners vrije trappen en pingels ,allemaal voor Orkun. Totaal niet prof dus. Dat ben ik met je eens, ondermijnt het team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn toch gewoon team afspraken. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Kukcu is onze baas, dat maakte ie toen in Rome wel duidelijk. En het lijkt wel of ie ze steeds beter neemt, gisteren was net een kruisraket, onze Jasper hoorde hem alleen maar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het voordeel is dat hij goed in de etalage gezet word. En hij is meer aanvoerder dan Berghuis ooit geweest is ,maar is behoorlijk hebberig en daar worden medespelers als bv Szymanski Gimenez niet beter van .. Zit totaal geen teamspirit in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2023 - 23:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Het voordeel is dat hij goed in de etalage gezet word. En hij is meer aanvoerder dan Berghuis ooit geweest is ,maar is behoorlijk hebberig en daar worden medespelers als bv Szymanski Gimenez niet beter van .. Zit totaal geen teamspirit in. Precies, een leider heeft een groot hart en denkt aan het teambelang en niet alleen aan de BV Kokcu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn teamafspraken. Corners, penalty's en vrije trappen. Blijkbaar staan op die lijstjes de Ork op 1. Die lijstjes maakt de staf. Af en toe nemen anderen ze ook trouwens. Alleen de penalty's niet. En dat is volgens mij bij elke club zo. De nummer 1 neemt ze, tot de stand bijvoorbeeld anders bepaalt, of de nummer 1 voelt zich niet comfortabel etc. En hoeveel penalty's heeft de Ork gemist?
Overigens vond ik zijn corners altijd dramatisch. Dat wel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een spits moet de penalty's nemen als het ff kan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is vaker niet dan wel zo. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Hij zat zo slecht in de wedstrijd dat Gimenez de pingel had mogen nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijkbaar niet. Onhoudbaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 - 11:15 schreef Stylzz het volgende:Er zijn teamafspraken. Corners, penalty's en vrije trappen. Blijkbaar staan op die lijstjes de Ork op 1. Die lijstjes maakt de staf. Af en toe nemen anderen ze ook trouwens. Alleen de penalty's niet. En dat is volgens mij bij elke club zo. De nummer 1 neemt ze, tot de stand bijvoorbeeld anders bepaalt, of de nummer 1 voelt zich niet comfortabel etc. En hoeveel penalty's heeft de Ork gemist? Overigens vond ik zijn corners altijd dramatisch. Dat wel. Ja klopt zeker wat je hier schrijft maar ben het er niet altijd mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 - 10:48 schreef CobusIII het volgende:[..] Precies, een leider heeft een groot hart en denkt aan het teambelang en niet alleen aan de BV Kokcu Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooie statistiek van onze held . Elke pingel die er in gaat is een miljoen of 2 waard. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou wat zijn als hij ook nog wat meer assists ging maken. Om te beginnen met passes in de loop die alleen ook al aankomen, leuke steekpasjes alla Iniesta en aanschouwelijke corners. Onder de streep natuurlijk en nuttige speler, maar niet één die er boven uit steekt. Zoals in het stukje staat een niet al te dure speler die grotendeels presteert voor zijn geld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet al te duur is voor Feyenoord begrippen een fortuin |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kosten baten en wat we ons kunnen veroorloven ligt ongeveer hier, dus voorlopig lekker blij zijn dat we the Ork hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kökcü: ''Dat geeft aan dat we een hecht en goed team zijn''
Orkun Kökcü is gematigd tevreden met het resultaat van Feyenoord tegen PSV. De Rotterdammers hebben zich in de tweede helft terug weten te knokken van een 0-2 achterstand. Kökcü had toch het gevoel dat er meer in had gezeten.
''Gezien het spelbeeld hadden we op zijn minst een gelijkspel eruit moeten halen'', vertelt Kökcü in gesprek met ESPN. ''Het werd voor ons ook makkelijker gemaakt door de rode kaart van PSV. Het moest van diep komen. De eerste helft was moeizaam. Het was moeilijk om erdoorheen te spelen. We kwamen in de kleedkamer en we wisten dat we voetballend gezien goed voor de dag kwamen, maar het was in het begin iets te onrustig.''
Alireza Jahanbakhsh scoorde twee keer en Oussama Idrissi kreeg twee assists op zijn naam. Beide kwamen als in invaller in het veld. Voor de aanvoerder van Feyenoord is dat een goed teken. ''Het is mooi om te zien dat jongens vanaf de bank belangrijk zijn. Dat geeft aan dat we een hecht en goed team zijn.''
Warming-up Kökcü moest tijdens de warming-up een aantal keer naar binnen. ''Gisteren, tijdens het afwerken op de training, had ik last van mijn bovenbeen. Die voelde ik nog in de warming-up. Je voelt dat je niet vrijuit speelt, dan probeer je dat in de wedstrijd te om te zetten. Die 1-0 begint met balverlies van mij en toen konden ze counteren. Of ik geen last had? Anders kon ik niet negentig minuten op het veld staan.'' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Had je niet moeten opstellen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Natuurlijk stel je hem op. Dit zijn de wedstrijden om een beetje risico te nemen. Bovendien wie zou zijn vervanger zijn geweest? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Had het 2-1 geworden ........( grapje) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kunnen we eens zien hoe zeer we hem missen of niet tegen de kazen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet matig gewoon slecht, maar ben idd ook benieuwd of we hem echt missen ( ook met oog op volgend seizoen ) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het verval begon eem beetje met het moment dat de pijntjes bij hem zichtbaar werden. En hij heeft natuurlijk een paar spelers met wie het lekker liep zien wegvallen dat scheelt ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je op scherp staat met de kaarten, gaat dat ook meespelen in je achterhoofd. Gewoon ff een rustdaaaag inlasten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 21:13 schreef VVout het volgende:Als je op scherp staat met de kaarten, gaat dat ook meespelen in je achterhoofd. Gewoon ff een rustdaaaag inlasten. Ook mogelijk. Ik zie ook liever dat ie heel blijft de komende weken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kaart zou vroeg of laat vallen. Het komt eigenlijk nooit op een goed moment, dus het is wat het is. Was duidelijk ook minder in vorm recent en zit al een tijdje een beetje in het rood fysiek lijkt het. Ook omdat er weinig alternatieven zijn voor hem natuurlijk. Dus het het zal hem misschien ook wel goed doen.
Timber kan hem vervangen het grotere probleem is wie er dan op 10 komt. Als je Dilsorun daar opstelt (en Ali en Idrissi op de flanken) heb je geen buitenspelers meer over om het elftal in te wisselen. Tenzij Paixao er weer bij is. Bovendien brengt Dilrosun zonder bal erg weinig. Dus ik verwacht Bullaude of Taabouni. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 22:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kaart zou vroeg of laat vallen. Het komt eigenlijk nooit op een goed moment, dus het is wat het is. Was duidelijk ook minder in vorm recent en zit al een tijdje een beetje in het rood fysiek lijkt het. Ook omdat er weinig alternatieven zijn voor hem natuurlijk. Dus het het zal hem misschien ook wel goed doen. Timber kan hem vervangen het grotere probleem is wie er dan op 10 komt. Als je Dilsorun daar opstelt (en Ali en Idrissi op de flanken) heb je geen buitenspelers meer over om het elftal in te wisselen. Tenzij Paixao er weer bij is. Bovendien brengt Dilrosun zonder bal erg weinig. Dus ik verwacht Bullaude of Taabouni. Ik vind Timber een groter probleem. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die vrije trap in de tweede helft van hem van zo'n 35 meter..om je kapot te lachen. blijkbaar is er dus niemand die tegen hem zegt dat hij even normaal moet doen. Dat vind ik zorgelijk. Hij wordt wel erg groot en belangrijk gemaakt in dit elftal. Het is niet in balans met zijn vaardigheden (wel met zijn ego).. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mmm, oordelen na AZ. Al onze middenvelders missen bepaalde kwaliteiten om herhaaldelijk in wedstrijden bepalend te zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2023 - 15:11 schreef FR-Henk het volgende:Mmm, oordelen na AZ. Al onze middenvelders missen bepaalde kwaliteiten om herhaaldelijk in wedstrijden bepalend te zijn. Als we van AZ verliezen dan komt het zeker omdat kokcu er niet bij was...Die vlieger gaat wat mij betreft niet op. De reden dat we nu bovenaan staan is niet omdat we perse zo goed spelen. Waar wij ons in onderscheiden is dat we enorm veel energie in de wedstrijd kunnen leggen en dit ook lang kunnen volhouden. Daarnaast kunnen we aardig goed druk zetten op de tegenstander. Maar in balbezit is het toch wel matig allemaal. Dus tegen AZ kun je gewoon verliezen of gelijkspelen, met of zonder Kokcu. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denken jullie nu echt dat Slot er nog niet uit is..... Ga eens kijken op 1908 hij heeft al lang gekeken wie door wie vervangen moet worden ........ Ik heb Timber al diverse malen op zijn positie zien spelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2023 - 15:17 schreef CobusIII het volgende:[..] Als we van AZ verliezen dan komt het zeker omdat kokcu er niet bij was...Die vlieger gaat wat mij betreft niet op. De reden dat we nu bovenaan staan is niet omdat we perse zo goed spelen. Waar wij ons in onderscheiden is dat we enorm veel energie in de wedstrijd kunnen leggen en dit ook lang kunnen volhouden. Daarnaast kunnen we aardig goed druk zetten op de tegenstander. Maar in balbezit is het toch wel matig allemaal. Dus tegen AZ kun je gewoon verliezen of gelijkspelen, met of zonder Kokcu. Nee, dan gaan we zien wat we speltechnisch wel of niet missen, of je wint of niet. En dat balbezit vind ik juist in veel fases heel goed verzorgd, maar te vaak bij de 16 wat slordiger. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Een van de redenen waarom we bovenaan staan is juist Orkun! Aderlating van jewelste dat hij er niet bij is. Moet je eens kijken hoe hij altijd voorop gaat in de strijd. En hij heeft misschien veel balverlies, maar dat is ook wel omdat hij dusdanig veel risico in zijn spel legt dat er ook wel eens wat fout gaat. Dat zie ik tig keer liever dan dart hij het balletje telkens risicoloos terug speelt. Er zit een verschil in balverlies door naïviteit en balverlies doordat iemand bewust risico neemt. Pakt het goed uit is het gelijk gevaarlijk en anders is het bal heroveren...
Sorry hoor, maar als je niet ziet dat hij de belangrijkste schakel is, heb je denk ik geen kijk op het spelletje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook die scherpe coners ? Al die vrije trappen die hij neemt ? De kleine foutjes Nee .....we zullen hem missen , maar ik weet dat nog zo net niet. We zullen het zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|