|
|
MMM
|
|
|
Bij jou kan hij nooit goed doen dus dat is niks nieuws. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op ik mag dit toch zeggen . Wees nu eerlijk komen zijn corners aan ? Zijn vrije trappen zijn soms schitterend masr heel veel naast of over Dit is niets ten aanziens hoe hij persoonlijk is. Ja hij is van meerwaarde mits goed in zijn vel, maar mij en velen valt dit op, hopelijk missen we hem niet. En zo ja dan moeten we voor volgend seizoen nu al gaan kijken wie we hebben of moeten kopen toch? En dat mag ik toch zeggen,en laten we stoppen met die vingerheffingn man man . bedoel l er niets kwaad mee,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er is wel een verschil,tussen een echt schot of op iets wat daarop lijkt Lees het stukje van Willem, waar hij stelt dat een rolletje al in de statistieken wordt oogenomen als een schot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aangezien dat voor iedereen geldt verandert dat dus niets |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We zullen zaterdag zien of hij echt the missing link is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je bent wel bovenmatig veel met Orkun bezig, piet. Uit de kast komen mag hoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee dat accepteert hij niet hahahaah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens geruchten, draagt hij de band voor Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sorry ben zo hetero als je maar kan zijn hahahaha Op naar zaterdag |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Rustdaaaaag, lekker een kroketje scoren en van strakke corners en vrije trappen genieten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tot nu toe is juist niemand onmisbaar gebleken ,en hoe Slot dat flikt met een steeds kwalitatief minder elftal is voor mij een raadsel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vrije trappen, corners vielen me tegen dus ja daar misten we Orkun En de rest...ja prima opgevuld en aangevuld door Slot |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 09:52 schreef piet de paler het volgende:Vrije trappen, corners vielen me tegen dus ja daar misten we Orkun En de rest...ja prima opgevuld en aangevuld door Slot De corners en vrije trappen zijn van Kokcu niet veel beter.
Op elk ander vlak werd hij wel gemist dus laatste zin klopt totaal niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 09:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Tot nu toe is juist niemand onmisbaar gebleken ,en hoe Slot dat flikt met een steeds kwalitatief minder elftal is voor mij een raadsel. Niet waar vind ik. Gisteren was er 0 creativiteit op het middenveld, mede daardoor 1 van de minste potjes qua veldspel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 10:13 schreef MMM het volgende:[..] De corners en vrije trappen zijn van Kokcu niet veel beter. Op elk ander vlak werd hij wel gemist dus laatste zin klopt totaal niet. Dat vind jij ...prima, in de tweede helft miste we hem niet. Dat het beter draait met hem , ben ik mee eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 10:14 schreef MMM het volgende:[..] Niet waar vind ik. Gisteren was er 0 creativiteit op het middenveld, mede daardoor 1 van de minste potjes qua veldspel. Wat ik bedoel is dat we gewoon weer 3 punten hebben. Ook zonder Kökcü en tegen de nummer 2 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Werd niet gemist...eerste topper die we winnen in de afgelopen race. Een weekje vrij gaat hem goed doen, want de laatste wedstrijden zag je hem minder worden (ook door kleine blessures). Achteraf komt dit dus erg goed uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 20:37 schreef CobusIII het volgende:[..] Werd niet gemist...eerste topper die we winnen in de afgelopen race. Een weekje vrij gaat hem goed doen, want de laatste wedstrijden zag je hem minder worden (ook door kleine blessures). Achteraf komt dit dus erg goed uit. Hier mag wel een flinke kanttekening bij dat we met een mazzelgoal wonnen, en dat 't middenveld ruk was. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 22:03 schreef MightyAce het volgende:[..] Hier mag wel een flinke kanttekening bij dat we met een mazzelgoal wonnen, en dat 't middenveld ruk was. Eens. Maar op basis 2e helft verdienden we de overwinning. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Verbloemd veel je wint, en dat az gelukkig ook nogal matig was, maar was wel minste wedstrijd in tijden van ons hoor, zeker het middenveld zonder kokcu bleek wel ook nogal wat kwaliteit verschil te zijn hoor mijns inziens, toch minder echt t idee je middenveld in handen had, daarintegen totaliteit toch altijd als team bluiven strijden en het eruit kunnen slepen met uiteraard wel paar stabiele mannen (zeker centraal achterin) dus allang blij de punten behaald zijn eigenlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 22:03 schreef MightyAce het volgende:[..] Hier mag wel een flinke kanttekening bij dat we met een mazzelgoal wonnen, en dat 't middenveld ruk was. De 0 - 1 van hun was ook een mazzelgoal .. Feyenoord heeft gewoon terecht gewonnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 20:37 schreef CobusIII het volgende:[..] Werd niet gemist...eerste topper die we winnen in de afgelopen race. Een weekje vrij gaat hem goed doen, want de laatste wedstrijden zag je hem minder worden (ook door kleine blessures). Achteraf komt dit dus erg goed uit. Eens |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wij maakten meer aanspraak op overwinning ja absoluut, zoals slot zei, wij bleven voor de overwinning gaan, waar az het ql tijdje prima vond gelijkspel. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nee, AZ kon geen druk zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mazzeltof is gewoon neuzenpraat, zijn stink jaloers. Niet geschoten is altijd mis, dus heerlijke goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kökcü: ''Ik dacht dat hij het stadion uit zou gaan''
Direct na afloop van de wedstrijd in Sittard ontving ESPN-presentatrice Hélène Hendriks Orkun Kökçü op het veld van Fortuna . De spelers van Feyenoord hadden net de overwinning met het meegereisde publiek uit Rotterdam gevierd toen de aanvoerder zijn zegje mocht doen over de wedstrijd.
De 2-4 winst kwam op een rommelige manier tot stand na een duidelijke 0-3 ruststand. De tweede helft was dan ook niet geweldig. Toch was Kökçü verheugd. ''Ik heb twee weken niks gedaan dus ik was blij dat ik weer kon spelen.''
De vreugde bij de Rotterdammers was zichtbaar. Dit kwam met name door het idee dat Feyenoord de tegenstander wel eens zou kunnen onderschatten. ''De trainer heeft erop gehamerd. We hebben een serie moeilijke wedstrijden afgerond. We moesten niet denken dat we het moeilijkste al hebben gehad, dit was de belangrijkste wedstrijd voor ons.''
Kökçü gaat verder in op de wedstrijd. ''Je moet niet denken dat je hier makkelijk wint. We hebben elkaar opgepept. In de eerste helft is er geen vuiltje aan de lucht in de tweede komen ze nog even terug, maar een goede overwinning.''
De man van de wedstrijd bleek zijn kompaan op het middenveld. Mats Wieffer kogelde Feyenoord naar 0-2 en bepaalde het tempo bij de Rotterdammers. Kökçü geniet van zijn maatje: ''Heel goed om met Wieffer samen te spelen. Toen hij binnenkwam zag je dat hij voetballend al makkelijk mee kon. Als hij aan zijn kant de bal heeft, beweegt hij weg zodat ik daar kan komen.''
Over het doelpunt van Wieffer kan de aanvoerder lachen. ''Ik dacht dat hij het stadion uit zou gaan, maar hij kan wel goed schieten.'' Ten slotte geeft Hendriks aan dat Fortuna de bezoekers zo nu en dan geen strobreed in de weg legden bij de doelpunten. ''De derde goal dwingen we af door hoog druk te zetten. Nu ga ik lekker in de bus de andere wedstrijden kijken'', concludeert Kökçü . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Helemaal opgeblazen, raakt geen knikker meer, al weken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens en maar kut corners blijven nemen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Beste pot sinds tijden. Prima. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mijn aanvoerder. Ik ben zo trots op hem |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldig interview ook nog! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zalig .. effe lekker een steekje onder water. Hoppeta |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha 'ze praatten te veel voor de wedstrijd ' genieten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens met jou woorden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft mede vanwege een uitstekende tweede helft gewonnen van Ajax. Orkun Kökcü is dolblij dat de grote monden van Ajaks in aanloop naar De Klassieker keihard is afgestraft met een nederlaag voor de Amsterdommers.
''Ik weet nu echt niet hoe de wedstrijd ging'', vertelt Kökcü direct na afloop in gesprek met ESPN. ''Het maakt me helemaal niks uit! Ik persoonlijk was er wel een beetje klaar mee dat ze de hele dag praten voor de wedstrijd. Dat ze denken dat ze altijd de beste zijn. Vandaag hebben we laten zien dat we zijn weggelopen van ze en dat voelt lekker.''
Hans Kraay jr. merkt op dat er veel rancune zit bij Kökcü. ''Zeker! Ze praten ook heel veel voor de wedstrijd. Zoals wij erin staan als Feyenoord: geen woorden maar daden! Dat hebben we vandaag weer laten zien.'' De aanvoerder van Feyenoord is lovend over Lutsharel Geertruida. ''Hij is eigenlijk waar Feyenoord voor staat. Hij komt misschien 200 meter van De Kuip vandaan. Hele goede jongen en blij dat hij mee mag met Oranje.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is per week in nababbels een stuk ontspannender aan het worden. Meer humor, meer Orkan, minder mediatraining-gekwek. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Schitterend gezegd over die snavels door Orkan!
Een waardig aanvoerder van Feyenoord, eerst de daden en dan de woorden! |
|
|
|