|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Van Hanegem is ook lovend over de aanvoerder van Feyenoord. ''Ik genoot van Orkun Kökçü, die na afloop zijn hart liet spreken en zei dat hij zich had gestoord aan de praatjes in Amsterdam. Dat mag hij toch zeggen? Kijk, die grote bek hoort bij Ajax. En vaak maken ze het ook waar. Maar als dat niet zo is, dan mogen tegenstanders dat best zeggen.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft wat vreemd dat hij bij de toss Tadic negeert. Laat zich teveel kennen. Moet ie boven staan. Krijg je als een boemerang terug. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee man, Tadic is nog geen blik waardig. Is een engerd in kwadraat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zeker, maar je bent prof. Dus handen schudden. Al is het maar een handje van 0,001 milliseconden lang. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan nog, Kokcu heeft geen invloed op hoe Tadic zich gedraagt. Wel hoe hij zelf voor de dag komt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 16:42 schreef ar het volgende:Dat zeker, maar je bent prof. Dus handen schudden. Al is het maar een handje van 0,001 milliseconden lang. Precies. Respect voor iedereen, dus toon dat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat respect is bij het collega forum ver te zoeken. Ik zag zelfs racistische uitspraken. De forum politie slaapt denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 16:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dan nog, Kokcu heeft geen invloed op hoe Tadic zich gedraagt. Wel hoe hij zelf voor de dag komt. Ik heb genoten van Kökcü,die Tadic is echt een vies mannetje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, hij had die Tadic in z’n smoel moeten tuffen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijn om zo iemand in je ploeg te hebben.
Dat geknuffel jaar in jaar uit vond ik altijd walgelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja hoor. Maar dat ‘kom vechten dan’ is echt pathetisch in een sportwedstrijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kökcü haat ze hahaha ,HELD! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een gezonde dosis is welkom. Als wapen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 krijgt ook op die manier teveel aandacht. Precies dat wat ze willen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vond het wel prima! Dat geneuzel van die AmsterDommers lekker afgestraft erna ook op het veld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg alleen wat ik zie. En dat zijn corners die niet vaak aankomen, en helaas zijn vrije trappen..... Maar heb nooit gezegd dat het geen goede voetballer si.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook niet dat het wel zo is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2021 - 13:18 schreef piet de paler het volgende:Elke keer open ik deze topuc en hoop ik dat Galat of Fener hem kopen Ik zie geen vooruitgang, hij is de Botteghin van het middenveld op dit moment. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2021 - 10:16 schreef piet de paler het volgende:Ik zou hem wel eens bij een andere ploeg willen zien......en zo snel mogelijk Wat heeft hij ni laten zien ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hoor wereld voetballer, als hij maar veel oplevert Maar ja 2021 zag jij al dat het een toppert was. Zal ook even gaan zoeken welke spelers jij slecht vond hahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik Heb m eigenlijk ook verdedigd van dag 1 Had al meteen iets |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima voetballer voor Feyenoord. Is nog jong ook, dus kan nog stappen maken. Echter zie ik niets in hem wat de top kan halen, dat zie ik in dit elftal wel bij Wieffer, Geertruida en Hartmann. En misschien bij Gimenez? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arsenal joined by Brighton in transfer race for £30m-rated Feyenoord midfielder Orkun Kokcu | Football News | Sun | 2 Apr | 9:21 | BST |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou ik denk dat het Galat of Fener wordt Hij is tenslotte geboren in ..........Haarlem Nee hoor ik gun hem ( feyenoord) een hoge transfersom.... Maar ben bang dat het 15 milj wordt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gelukkig ben jij onze TD niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hahaha inderdaad straks gaat ie nog voor tanane |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En Kokcu verpatsen voor een jodefooi 🤷♂️ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: We zullen zien, geloof de zgn kenners niet Hij is maar 1.75 dus PL uitgesloten Dus hele hoge transfer is dan toch uitgsloten? Geoon even zonder emotie kijken Hoop op een transfer record .......maar realistisch? 20 milj dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oh ik wist niet dat er voor de PL een minimum lengte gold. Weer wat geleerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 12:44 schreef tomson het volgende:Oh ik wist niet dat er voor de PL een minimum lengte gold. Weer wat geleerd. [/quot Wat wil je nu roepen ...je weet toch wel dat daar hele grote jongens staan? En dat ze daar geen 35 milj gaan uitgeven voor een kleinere speler Maar betekend dit dat jij een klein ventje ben, dat je het daar voor op neemt? Kom op stop eens met ruzie zoeken Of ben je nerveus voor vanmiddag ?
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 12:49 schreef piet de paler het volgende:quote:Op zondag 02 april 2023 - 12:44 schreef tomson het volgende:Oh ik wist niet dat er voor de PL een minimum lengte gold. Weer wat geleerd. [/quot Wat wil je nu roepen ...je weet toch wel dat daar hele grote jongens staan? En dat ze daar geen 35 milj gaan uitgeven voor een kleinere speler Maar betekend dit dat jij een klein ventje ben, dat je het daar voor op neemt? Kom op stop eens met ruzie zoeken Of ben je nerveus voor vanmiddag ? Je hebt helemaal gelijk piet. Ik ben een klein ventje, ben zenuwachtig voor vanmiddag en daarom loop ik ruzie te zoeken met jou.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten we weer forum vriendjes worden dan............... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar die lengte is onzin Piet. Dat was nog inn de IJstijd bij die Engelsen. Of Malacia moet plots ook een groeispurt hebben gemaakt? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop het, en hoop op veel geld Maar hij mag ook blijven |
|
|
|