|
|
van geil
|
|
|
Zo werkt het wel, daar wordt naar gekeken in Eng Land. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die kijken echt niet naar AZ om te bepalen wat een speler van Feyenoord waard is..
Feyenoord heeft 2 goede Europese jaren achter de rug, worden kampioen en gaan CL spelen. Daar kijken ze naar. AZ heeft toch niks met ons te maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat over het niveau waarop hij presteert. In Eng Land zullen ze denken een van de beste ploegen van de Eredivisie verliest van West Ham. Nou, daar zullen we nog eens goed naar moeten kijken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zit nogal wat verschil in, feyenoord is topclub in nederland met veel meer druk voor spelers, en wordt daadwerkelijk echt kampioen, met 15 punten verschil zelfs tov az, en n kokcu laat het al flinke tijd nu zien in Europa en Nederland, en ook in zn nationale ploeg ook tegenwoordig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 - 10:03 schreef van geil het volgende:Gaat over het niveau waarop hij presteert. In Eng Land zullen ze denken een van de beste ploegen van de Eredivisie verliest van West Ham. Nou, daar zullen we nog eens goed naar moeten kijken. Onzin. Je beoordeeld een speler op zijn kwaliteiten bij zijn club en niet omdat een club die niets met ons te maken heeft verliest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 - 10:00 schreef MMM het volgende:Die kijken echt niet naar AZ om te bepalen wat een speler van Feyenoord waard is.. Feyenoord heeft 2 goede Europese jaren achter de rug, worden kampioen en gaan CL spelen. Daar kijken ze naar. AZ heeft toch niks met ons te maken. Denk eerder dat ze denken wat een moeite heeft westham met een club die 4de staat in de eredivisie. Daarbij komt er nog een wedstrijd waarbij ze extra gemotiveerd zullen zijn nadat familieleden zijn bedreigt door hun supporters. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben echt benieuwd wat we voor Orkun gaan vangen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als ze maar nie5 te snel toehappen bij een bod, zijn zoveel gegadigden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan nog wel eens flink tegen gaan vallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Moet hij vandaag wel verkozen worden engdogan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mijn aanvoerder! Geweldige aanvoerder en waanzinnige speler, held!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 mei 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een ontwikkeling heeft deze jongen ook doorgemaakt. Al z'n emoties kwamen ook naar buiten na het laatste fluitsignaal. Topspeler! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Helemaal eens:) echt wat n eindbaas is dat! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Plezier vandaag manne Coolsingel! Of anders thuis bankie espn |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij was groots vandaag als mens. Wat een moment dat bijlow en hij langs die zieken supporters gingen. Kippenvel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na een moeizame eerste helft heeft Feyenoord het duel met de nummer zestien van de competitie gewonnen. Aan het einde van de wedstrijd ging Neraysho Kasanwirjo naar de grond, waardoor aanvoerder Orkun Kökcü wat later voor de camera verscheen om zijn mening over de wedstrijd te geven.
''Volgens mij kreeg hij moeilijk adem, voor de rest weten we niet wat hij heeft'', legt Kökcü uit over de situatie van de verdediger tegenover ESPN. ''Je wil er dan wel gewoon omheen staan om te zien hoe het met hem gaat. Volgens mij reageert hij wel gewoon op alles. Als je hem zo ziet liggen en hij het moeilijk heeft met ademhalen denk je wel dat er wat ergs aan de hand kan zijn. Ik ben ook geen dokter dus weet ook niet wat de stand van zaken is, maar volgens mij reageerde hij wel gewoon.''
Volgens de aanvoerder van Feyenoord werd de wedstrijd absoluut niet onderschat en begonnen de Rotterdammers sterk aan de wedstrijd. ''Ik denk dat we wel fel begonnen en de wedstrijd serieus hebben genomen. Alleen we kregen in de eerste beste counter gelijk een doelpunt tegen. We bleven gaan dus met intensiteit zat het wel goed. Je kon wel zien dat we het niet lieten lopen en al met al is 1-3 prima denk ik."
Ibiza Morgen vliegt de selectie van Feyenoord naar Ibiza om het kampioenschap verder te vieren en met zijn allen terug te kijken naar afgelopen seizoen. "We zien het niet echt als een feestvakantie, meer echt tot rust komen. We hebben een heel zwaar seizoen gehad en heel veel arbeid erin gestoken, nu is het een moment om met die jongens wat te doen. Dit was eigenlijk het enige moment dat we een paar dagen weg konden. Ik denk dat het de afgelopen week ook genoeg is gevierd en we staan er vandaag ook, dus voor ons is het niet een heel groot ding.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet naar Spurs gaan. Je verdient beter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
@rb ook dit topic verdient een //held |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Arsenal schijnt al 40 miljoen neer te willen leggen.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
arsenal meld zich , vind dit een mooie club die bij hem past |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou wel liefst iets meer willen zien dan 40milj |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ikzelf begrijp die hype naar de Premier League niet zo. Behoudens t geld een kutland, kutweer, alles kut. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mooi voetbal, nooit iets winnen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 - 18:38 schreef van geil het volgende:Ikzelf begrijp die hype naar de Premier League niet zo. Behoudens t geld een kutland, kutweer, alles kut. Ga eens wat leuks doen, kijk minder TV. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahaha, ik kijk zelden tv. Alleen Feyenoord, en af en toe nieuws inside. Thats it. Heb zelf helemaal niets met Eng-land , ga lekker in Spanje voetballen. heerlijk weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 - 19:30 schreef van geil het volgende:Hahaha, ik kijk zelden tv. Alleen Feyenoord, en af en toe nieuws inside. Thats it. Heb zelf helemaal niets met Eng-land , ga lekker in Spanje voetballen. heerlijk weer. Ik kijk zo'n beetje hetzelfde lol Ik ben altijd voor Real Madrid en Liverpool geweest maar als ik als speler een keuze zou moeten maken dan zou ik voor Liverpool gaan ook al zijn ze niet zo best op dit moment.Het is de meest geweldige competitie ter wereld . Daarna de Spaanse al vind ik de Italiaanse competitie meer in evenwicht alleen een klasse minder . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 - 21:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kijk zo'n beetje hetzelfde lol Ik ben altijd voor Real Madrid en Liverpool geweest maar als ik als speler een keuze zou moeten maken dan zou ik voor Liverpool gaan ook al zijn ze niet zo best op dit moment.Het is de meest geweldige competitie ter wereld . Daarna de Spaanse al vind ik de Italiaanse competitie meer in evenwicht alleen een klasse minder . Ik snap je, je gaat echt voor het sportieve, en sentiment. Zelf hecht ik meer waarde aan klimaat, en genieten. En dat Engelse voetbalcultuurtje qua geld staat mij niet aan. T mag allemaal wel wat minder, ouwe lul he :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zo gruwelijk die de titel zelf hebben laten lopen in een paar wedstrijden. Zonder het domme puntverlies vooraf zaten ze letterlijk in een zetel, en hadden ze die verliespartij bij city gewoon kunnen hebben. Onder andere thuis tegen Southampton hebben ze de titel toen onnodig verspeeld. Een paar gelijke spelen op rij, toen het verlies tegen City zelf en weg waren ze . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 - 18:38 schreef van geil het volgende:Ikzelf begrijp die hype naar de Premier League niet zo. Behoudens t geld een kutland, kutweer, alles kut. Ik vind het Engelse voetbal toch geweldig om te zien hoor. Zoveel meer vaart als de eredivisie, en zoveel waanzinnig goeie spelers . Ja de belachelijke bedragen van tegenwoordig zijn ronduit onsympathiek maar die ontwikkeling is wereldwijd aan de gang. Alleen dankzij de populariteit en de wereldwijde vermarkting van de PL zijn ze de rest van de wereld gewoon een paar stappen voor. Zelfs de kleinste club krijgt om te beginnen al dik 100 miljoen aan tv gelden, dat zegt wel genoeg lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 mei 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Laatste kampioenschap onder Wenger he. Was wel een knappe selectie daar toen. Zo zie je maar we zijn in goed gezelschap als het om 18 jaar op een schaal wachten gaat. Liverpool ook trouwens al pakten die tussendoor nog wel ff 2 keer de champions league hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arsenal heeft echt vaak prima spelers gehad maar blijkbaar zit net niet in t DNA 🤷🏽♂️ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een club die moet leven van schouderklopjes en complimentjes ipv zilverwerk |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou niet naar de PL gaan als ik hem was. Mooie duitse club of Spanje/Portugal ligt hem meer. |
|
|
|