|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor, we geven het weer allemaal weg.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kiloknaller van het jaar. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gaat altijd met staffels, dit omdat bij een hogere opbrengst ook meer naar derden gaat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Benfica heeft voor deze boekhoudkundige truc gekozen, mede vanwege de UEFA-Financial Fair Play Regulations.
Blijven ook een stel rioolratten hè! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gedane zaken nemen geen keer.." Is gebeurd en dooorrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat gewoon met DiMaria spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word een mooie middag Kökcü//held!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi doek, kon het niet zien stond eronder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Orkun Kökcü heeft zondag een dag meegemaakt die hij niet snel zal vergeten. De 22-jarige middenvelder nam voorafgaand aan de wedstrijd afscheid van de supporters in De Kuip. Ook in het veld was het even schakelen voor Kökcü.
''Het is raar om zo'n wedstrijd te spelen,'' begint de oud-Feyenoorder in gesprek met ESPN. ''Ik ken eigenlijk de patronen uit mijn hoofd. Vooral in verdedigend opzicht had ik vaak het gevoel: ik weet wat ze nu gaan doen, maar dan is het heel moeilijk om er tussen te spelen. Wij speelden op het middenveld in ondertal en dan weet je dat ze je uitlokken om een driehoek te maken. Dat weet ik helemaal uit mijn hoofd, maar dan is het moeilijk om dat door te geven aan de mensen voor je. Feyenoord staat bekend om goed voetbal en dat hebben ze vandaag weer laten zien.''
Kökcü zag dat SL Benfica het moeilijk had tegen Feyenoord en vooral op het middenveld was het telkens keuzes maken voor de Portugezen. ''Ik kwam er vandaag eigenlijk achter hoe lastig het is om tegen Feyenoord te spelen. We hebben hier bij Feyenoord echt een goed team opgebouwd, maar voor mij is het nu verleden tijd en daar moet ik zo snel mogelijk mijn draai zien te vinden.''
Afscheid Kökcü had niet verwacht emotioneel te worden tijdens zijn afscheid. ''Ik keek ernaar uit om deze wedstrijd te spelen. Eenmaal op het veld raak je dan toch emotioneel omdat je heel veel herinneringen hier hebt. Slechte tijden meegemaakt, goede tijden meegemaakt. Uiteindelijk kampioen geworden, dus dat was een beetje de samenvatting van de dag. Het is jammer dat het tijdens de wedstrijd bij ons niet helemaal eruit komt. Feyenoord heeft wederom bewezen dat het een goede ploeg is.'' |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Mooi! Zat er links boven. Ook foto van minuut stilte doek voor overleden kameraden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Kun je die ook posten? ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kun je beter van Feyenoord site afhalen. Die hebben high res van dichterbij |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Staan op de site van de supportersvereniging |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lekker begin voor kokcu bij benfica, 2-0 voor in Super Cup tegen Porto,, en gelijk n assist van hem💪 |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 23:17 schreef bijft007 het volgende:Lekker begin voor kokcu bij benfica, 2-0 voor in Super Cup tegen Porto,, en gelijk n assist van hem💪 |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Gaat voor 150 mil weg volgend seizoen, kassa |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat n goal💪 ben je waarschijnlijk over paar jaar vergeten hoe veel onze records verkopen waren deze periode (rond de 25-30 vorig seizoen) kokcu gaat uiteindelijk er bijna dubbele van opbrengen ga ik vanuit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 september 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooi gelopen ook, hele mooie goal! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Aursnes ook een goal...heeft die ook een doorverkooppercentage? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan er maar weinig over vinden eigenlijk. Ik was er ook al nieuwsgierig naar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kokcu weet ik eerlijk gezegd nog steeds niet, is dat uiteindelijk op de winst of gehele bedrag hij verkocht wordt,, zoveel berichtgevingen rondom hem geweest
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doorverkoop haha, ik zocht op transfer en kreeg daar geen details. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is vanavond aanwezig bij eredivisie gala,, om beste speler trofee in ontvangst te nemen, vanaf half 9 op espn zag ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Orkun Kökçü is maandagavond bij de Eredivisie Awards uitgeroepen tot Speler van het Jaar 2022/23. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
was terecht de beste speler afgelopen seizoen , was ook mooi om te zien vanavond , deze jongen heeft toch wel ff in de knoop gezeten maar zo knap hoe hij er weer uit is gekomen en een goede aanvoerder en voorbeeld is geweest voor de andere spelers , blijft zonde dat hij weg is maar gun hem het beste en hopelijk komt hij ooit weer terug op het oude nest |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Begint een beetje te raaskalken nu . Blijft altijd een held maar wil hem er graag op wijzen dat we met Nederland niet voor niks de Portugezen voorbij gegaan zijn op de uefa ranglijst. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 september 2023 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Begint een beetje te raaskalken nu . Blijft altijd een held maar wil hem er graag op wijzen dat we met Nederland niet voor niks de Portugezen voorbij gegaan zijn op de uefa ranglijst. Heeft niks te maken met de grote van de club Benfica. Benfica zit al jaar en dag in de top twee qua aantal leden wereldwijd, heeft een roemrijk verleden en speelt weer vaak CL. Is een gewoon een solide subtopteam in Europa. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 september 2023 - 23:09 schreef CobusIII het volgende:[..] Heeft niks te maken met de grote van de club Benfica. Benfica zit al jaar en dag in de top twee qua aantal leden wereldwijd, heeft een roemrijk verleden en speelt weer vaak CL. Is een gewoon een solide subtopteam in Europa. Ja dat weten we maar ik kan niet geloven dat de Portugeze competitie nu zo veel lastiger is dan de Nederlandse op dit moment. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk wel dat het zo is in de breedte. Onze top drie kan goed meedraaien daar. De rest niet |
|
|
|