BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 juli 2025 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juli 2025 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik las van een Turkse journo dat Liverpool achter m aan zat.
Nu ook Engels bericht hierover
Redelijk betrouwbaar
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 08 juli 2025 - 12:18   quote  deeplink  
Feyenoord is mijn club
Ben geboren in Nederland

Kiest voor Turkse elftal
Besiktas is mijn club

Tja
MMM
 MMM - dinsdag 08 juli 2025 - 12:53   quote  deeplink  
copyright-proshots-20937339.jpg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 juli 2025 - 12:55   quote  deeplink  
Newcastle
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 08 juli 2025 - 18:52   quote  deeplink  
Besiktas....
bijft007
 bijft007 - dinsdag 08 juli 2025 - 19:54   quote  deeplink  
Turkse clubs betaalden tog dusver nooit meer dan 20 milj voor een speler, dus dat lijkt me sterk

top salarissen geven de topclubs daar wel weg

verhuur misschien inderdaad totdat die trainer weg is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2025 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 juli 2025 - 21:22   quote  deeplink  
Het siert hem dat hij naar 1 van zijn droomclubs gaat .
Vind het wel een slechte keuze
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 juli 2025 - 21:28   quote  deeplink  
Aparte keuze ja. Benfica was ook al een relatief kleine stap. Wel een grotere club, niet een grotere competitie. En nu dus Besiktas. Duidelijk een stap terug. Al is het binnen Turkije wel een grote club natuurlijk. En blijkbaar heeft ie er bovengemiddeld veel gevoel bij. Is ook wat waard.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 juli 2025 - 21:31   quote  deeplink  
Ja is absoluut heel veel waard
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 08 juli 2025 - 22:05   quote  deeplink  
Geen speler voor de absolute top. Laat die jongen lekker genieten daar.

Liever een transfer van 130 miljoen gezien voor ons belang, maar ja, was toch zowiezo niet realistisch...
bijft007
 bijft007 - woensdag 09 juli 2025 - 00:06   quote  deeplink  
Wel benieuwd welke club het wordt iig, turkije kleine kans, alleen huur naar daar lijkt me mogelijk dus

Zn favoriete club uit zn land zal nog even moeten wachten logischerwijs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2025 door bijft007 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 10 juli 2025 - 10:04   quote  deeplink  
Nu las ik dit ergens.

Dit bedrag krijgt Feyenoord bij een transfer van Kökcü
Ook Feyenoord gaat profiteren bij een eventuele transfer van Kökcü, die in 2023 vertrok uit Rotterdam. Destijds hebben de Rotterdammers namelijk een doorverkooppercentage van 25 procent over de winst bedongen. Bij een bedrag van veertig miljoen euro betekent dat zo'n 2,5 miljoen euro.

Wel veel minder dan de 25 % transferrechten waar eerst over gesproken werd..
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 20:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Als als als. Daar koop je niks voor.

De gegarandeerde som is schandalig. 25 miljoen voor je beste speler in jaren. Het zijn weer de uitverkoop weken bij Feyenoord. Benfica komt niet meer bij, na Aursnes weer een koopje van t jaar opgehaald in Rotterdam.
Kenner.

We zien geen cent van de doorverkoop.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 12:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Kenner.

We zien geen cent van de doorverkoop.
Dus jij zag al aankomen dat hij in conflict zou komen met zijn trainer

Koop jij ff staatslot voor me?
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus jij zag al aankomen dat hij in conflict zou komen met zijn trainer

Koop jij ff staatslot voor me?
Dat niet. Maar wel dat het een waardeloze deal was, toen al.

Doorverkooppercentages zijn één grote gok.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 12:57   quote  deeplink  
tja, het is ook niet alsof Benfica hem lijkt te verkopen voor meer geld of aan een grotere club. Dus in die zin was het misschien wel een goede deal. Doorverkooppercentages of niet.
MMM
 MMM - donderdag 10 juli 2025 - 13:06   quote  deeplink  
Besiktas schijnt in Turkije wel echt zijn club te zijn.

Die jongen moet toch hoger kunnen zou je zeggen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 13:07   quote  deeplink  
Ik verwacht ook niet dat dit gaat rondkomen.
Benfica gaat n nooit voor minder wegdoen en er verlies opmaken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 13:09   quote  deeplink  
Je zou denken van niet nee, maar Turkse clubs willen nog wel eens de grens opzoeken en overschrijden voor (in hun ogen) topspelers. En gezien de status van Kokcu in Turkije is hij dat in zekere zin ook denk ik.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 13:10   quote  deeplink  
Ik las dat een Turkse club nooit meer dan 20 betaald heeft
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 13:16   quote  deeplink  
Dat gaat binnenkort voor Osimhen ruim overschreden worden.

Maar goed, in Nederland stijgen de inkomende en uitgaande bedragen ook. Dus who knows.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2025 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 13:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik verwacht ook niet dat dit gaat rondkomen.
Benfica gaat n nooit voor minder wegdoen en er verlies opmaken
Toch wel
Huur. Verplichte koop
30milj

Pakken we allen 1.2m opleiding
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 10 juli 2025 - 15:04   quote  deeplink  
Triest ontzettende kut deal van DTK. Destijds mocht Benfica m voor veel minder hebben vanwege de o zo geweldige deal waarbij feyenoord 25% op de winst van Benfica zou pakken. Zo makkelijk te omzeilen dit soort afspraken.
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 juli 2025 - 15:11   quote  deeplink  
Wel vaag hoor, Turkse clubs betaalden tot dusver nooit meer dan 20 milj, Besiktas gaat er met 1,5x ruim overheen

reden was de afschrijving want Turkse clubs hebben ontzettend veel schulden, en als ze puur veelal oudere spelers kopen of huren en die vette salarissen geven is dat boekhoudkundig te doen, rijke nieuwe eigenaar misschien ofso.
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 juli 2025 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:
Ik las dat een Turkse club nooit meer dan 20 betaald heeft
Klopt had ik ook vd week ook opgezocht👍 raar dus dan dit.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 10 juli 2025 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Toch wel
Huur. Verplichte koop
30milj

Pakken we allen 1.2m opleiding
Hopelijk les geleerd weer...

Doorverkooppercentage is dus niks waard... Hooguit behoud van percentage transferrechten.

En Besiktas koopt em dan voor een pauper bedrag, en daarna wel voor dikke winst weer naar Engeland, waar die Portugezen wel weer van mee zullen profiteren...

Weer gerold dus, dure les voor Dennis.

Jammer maar helaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door Cruzcontrol --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 22:17 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Hopelijk les geleerd weer...

Doorverkooppercentage is dus niks waard... Hooguit behoud van percentage transferrechten.

En Besiktas koopt em dan voor een pauper bedrag, en daarna wel voor dikke winst weer naar Engeland, waar die Portugezen wel weer van mee zullen profiteren...

Weer gerold dus, dure les voor Dennis.

Jammer maar helaas
Is het een dure les als hij in die jaren bij Benfica niet meer waard is geworden? Denk dat het wel mee valt.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 10 juli 2025 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is het een dure les als hij in die jaren bij Benfica niet meer waard is geworden? Denk dat het wel mee valt.
Hele dure les weer.
Zullen zien.. Als hij vanuit die Turken dan wel voor 50 a 60 verkocht gaat worden, en Benfica wel nog 20 miljoen opstrijkt.

Misschien ook niet, maar het doorverkooppercentage was in ieder geval geen reet waard voor ons.

En ja, de les is, dat je niet meer met doorverkooppercentage moet werken, maar met aandeel in de transferrechten. 5 procent is dan meer waard dan 30 procent.

Maar ja, zal weer niet waar zijn zeker...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door Cruzcontrol --
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 juli 2025 - 23:33   quote  deeplink  
Wat was nu echt de reden hij weg moest eigenlijk want eigenlijk best een prima jaar daar gedraaid hoor

maar vooral dat akkefietje met zn trainer bij wissel toch wat de liefde tussen hem en trainer/benfica bekoeld heeft of mis ik iets.

Anyways bijzondere transfer om niet nog grotere competitie/club te gaan maar naar Besiktas zn favo club nu al inpl laaste jaren carrière bv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 juli 2025 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 23:17 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Hele dure les weer.
Zullen zien.. Als hij vanuit die Turken dan wel voor 50 a 60 verkocht gaat worden, en Benfica wel nog 20 miljoen opstrijkt.

Misschien ook niet, maar het doorverkooppercentage was in ieder geval geen reet waard voor ons.

En ja, de les is, dat je niet meer met doorverkooppercentage moet werken, maar met aandeel in de transferrechten. 5 procent is dan meer waard dan 30 procent.

Maar ja, zal weer niet waar zijn zeker...
tja, dat zou ideaal zijn, maardat is natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk voor een kopende club.

En Besiktas verkoopt nooit spelers voor hoge bedragen. Slechts 2 spelers meer dan 10 miljoen en dat was allebei een jaar of 10 terug. Nou geven ze ook een recordbedrag aan hem uit, dat is waar. Maar in meestal worden spelers niet meer waard in Turkije dan ze in Nederland/Portugal waren. Er is vanuit Turkije nog nooit een speler voor meer dan 30 miljoen vertrokken. Dus 50/60 miljoen is heel optimistisch denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2025 door T-FeYeN00rD --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 10 juli 2025 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, dat zou ideaal zijn, maardat is natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk voor een kopende club.

En Besiktas verkoopt nooit spelers voor hoge bedragen. Slechts 2 spelers meer dan 10 miljoen en dat was allebei een jaar of 10 terug. Nou geven ze ook een recordbedrag aan hem uit, dat is waar. Maar in meestal worden spelers niet meer waard in Turkije dan ze in Nederland/Portugal waren. Er is vanuit Turkije nog nooit een speler voor meer dan 30 miljoen vertrokken. Dus 50/60 miljoen is heel optimistisch denk ik.
Dat denk ik ook.

Maar nogmaals, de les is dat een doorverkooppercentage van 25 procent echt niet veel voorstelt in de praktijk.
VVout
 VVout - vrijdag 11 juli 2025 - 09:29   quote  deeplink  
Voorlopig eerst maar zien waarvoor hij nog verkocht gaat worden. Heeft gevochten en veel betekend voor Feyenoord maar zit aan zijn plafond. Buiten dat ook tal punten waar hij maar net voldoende scoort en niet verder in komt. Als hij gelukkig is met Besiktas gun ik hem dat van harte en zie ik hem voorlopig geen grote stap meer maken naar een kapitale club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door VVout --
tomson
 tomson - vrijdag 11 juli 2025 - 20:02   quote  deeplink  
Leuk voor de familie Kokcu hoor maar dit verhaal klonk in 2023 idd een stuk rooskleuriger. We hebben in de tussentijd nog meerdere spelers met dit soort clausules verkocht toch, Santi bijvoorbeeld ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 11 juli 2025 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2025 - 20:02 schreef tomson het volgende:
Leuk voor de familie Kokcu hoor maar dit verhaal klonk in 2023 idd een stuk rooskleuriger. We hebben in de tussentijd nog meerdere spelers met dit soort clausules verkocht toch, Santi bijvoorbeeld ?
Idd, met trots rond gebazuind, maar helaas niks waard gebleken..
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 12 juli 2025 - 12:35   quote  deeplink  
Er is altijd wel wat met kokcu. Bij Benfica niet echt geslaagd, veel onenigheid. Als hij naar Besiktas gaat heeft hij zelf de lat naar beneden gebracht. Ik hoop nog op Liverpool voor de centjes. Zal wel niet doorgaan. Spelers die slagen bij Benfica gaan allemaal weg voor 70M of meer. Kokcu is blijkbaar niet goed genoeg of te vervelend.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 12 juli 2025 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2025 - 12:35 schreef CobusIII het volgende:
Er is altijd wel wat met kokcu. Bij Benfica niet echt geslaagd, veel onenigheid. Als hij naar Besiktas gaat heeft hij zelf de lat naar beneden gebracht. Ik hoop nog op Liverpool voor de centjes. Zal wel niet doorgaan. Spelers die slagen bij Benfica gaan allemaal weg voor 70M of meer. Kokcu is blijkbaar niet goed genoeg of te vervelend.
Ies koeltoer.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 12 juli 2025 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2025 - 12:35 schreef CobusIII het volgende:
WEER een van onze sterren die t niet maken na transfer...

Raar he dat buitenlandse clubs echt niet de 40 miljoen aftikken.....

Wees blij met 30 plus, of hou ze gewoon...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic

0.0503618