|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Denk je? Waar zie je dat aan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In de voorbereiding speelde die echt leuk, gisteren probeerde die het steeds maar lukte het hem niet.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hebben we eindelijk een Cheik gevonden, heeft ie geen oliedollars... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: In de voorbereiding heeft hij leuk meegedaan gister zijn echte debuut en is nog maar 16. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wederom genieten van deze speler. Terug van een blessure en gelijk zijn stempel gedrukt. Als het aan mij lag : Move over JPB ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een verdiende UP dus. MvG geen verhuur of gekloot, gewoon met t eerste mee ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tomson ziet het helemaal zitten! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja Toure en Vente................ik denk dat ze ( nog) te kort komen, het zou alleen kunnen als RvP fit zou zijn en hij telkens gewisseld wordt voor een van de twee. Maar ik weet niet of dit een optie kan zijn? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja dat kan een optie zijn, alles beter dan een uitgerangeerde speler op zijn retour of een dure net niet speler. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Had gister een paar mooie acties, maar zorgde ook een paar keer voor onnodig balverlies. Maar ik blijf zeggen dat hij een topper wordt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2018 - 11:29 schreef Milo het volgende:Had gister een paar mooie acties, maar zorgde ook een paar keer voor onnodig balverlies. Maar ik blijf zeggen dat hij een topper wordt. En de voorzet voor de winnende. Bovendien hadden ze hun handjes steeds vol aan hem. Kan echt een smaakmaker worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb in de wedstrijd van vandaag geen 1 talent gezien die in aanmerking zou kunnen komen voor Feyenoord 1 Burger niet,is een type Gustafson alleen 1 klasse minder. Touré niet Geertruida was niet slecht in de spits maar verdedigend niet best. Hendriks vind ik wel aardig ,misschien in de toekomst. Splinter de Mooij is een Frenkie maar veel flegmatieker .
Maar Summervile missen ze aanzienlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb in de wedstrijd van vandaag geen 1 talent gezien die in aanmerking zou kunnen komen voor Feyenoord 1 Burger niet,is een type Gustafson alleen 1 klasse minder. Touré niet Geertruida was niet slecht in de spits maar verdedigend niet best. Hendriks vind ik wel aardig ,misschien in de toekomst. Splinter de Mooij is een Frenkie maar veel flegmatieker . Maar Summervile missen ze aanzienlijk. Die laatste speelde bij Dordrecht ook niet tegen Ajax |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Summerville wel heel kelin maar speelt bij ADO goede wedstijden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cheick Toure will leave Feyenoord this summer. The 19-year old winger made his first team debut as a 16-year old prodigy back in 2017, but didn't fulfill his big promise ever since. Injuries are partly to blame for the setbacks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Weer een groot talent gaat weg wat is er aan de hand bij de jeugd opleiding
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Weer een groot talent weg zeer jammer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Sorry ik heb dit nooit gezien, ook in het 2 e niet |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Deze jongen was in het begin intressant, vrifool, jeugdig, doelgericht... dat is erna helemaal niet uitgekomen. Denk wel dat het zomaar een goede voetballer kan worden als hij in een andere omgeving speelt. pas dan kan je kijken of hij de top of de middenmoot aankan. voor nu goed voor die jongen, nieuwe kans voor deze gozert, goed zo. succes jochie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik durf te beweren van niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoor je nooit meer wat van |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede zet om te rijpen. Had Feyenoord moeten doen, maar ja. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk niet dat het een verrassing was voor Touré....dit zat langer in de pijp. Daarna is hij met gelegenheid argumenten gekomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die jongen gaat bij de beloftes van PSV spelen om te rijpen. Dat kunnen wij hem niet bieden, dus tja, ik snap hem wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 21:04 schreef van geil het volgende:Die jongen gaat bij de beloftes van PSV spelen om te rijpen. Dat kunnen wij hem niet bieden, dus tja, ik snap hem wel. Waren bij ons totaal geen uitdagingen meer ,dat zag je al een jaar terug in zijn wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waren bij ons totaal geen uitdagingen meer ,dat zag je al een jaar terug in zijn wedstrijden. Zo is al al veel jeugd vertrokken, dat kun je die jongens niet kwalijk nemen, die willen doorbreken . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 21:10 schreef van geil het volgende:[..] Zo is al al veel jeugd vertrokken, dat kun je die jongens niet kwalijk nemen, die willen doorbreken . Echt heel veel ,ook gewoon de beste van rond de 15 / 16 jaar oud. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 21:04 schreef van geil het volgende:Die jongen gaat bij de beloftes van PSV spelen om te rijpen. Dat kunnen wij hem niet bieden, dus tja, ik snap hem wel. Sorry niet naar jou maar naar hen, ik snap het niet. Maar dan ook echt niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou zeggen, dat is dus wat die zelfingenomen lul, met zijn uitgestreken kop heeft veroorzaakt. Ik heb al 20 keer gezegd, de blunder van de eeuw. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt altijd al psv supporter geweest te zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 21:04 schreef van geil het volgende:Die jongen gaat bij de beloftes van PSV spelen om te rijpen. Dat kunnen wij hem niet bieden, dus tja, ik snap hem wel. Speelde toch ook bij onze beloftes en heeft ook al meegespeeld..wat mot zo’n snuiter nou meer willen |
|
|
|