|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 17:15 schreef piet de paler het volgende:Tempo wel heeeeeeeeeeeeeeeeel laag Ben bang dat we nog niets kunnen zeggen eens tempo was heel laag waardoor het wel erg makkelijk werd voor hem , denk wel dat hij nog beter kan , het is een beetje een timide jongen die met meer kansen en vertrouwen meer kan laten zien |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft contract tot 2022. Dus als men het in hem ziet zitten, langer vastleggen Anders gaan vader, broer, oom, neef, vriemd zich er weer mee bemoeien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: !
Maar volgend jaar zal hij bij het tweede plan gaan behoren met al die nieuwe en oude middenvelders.
Fer, Kökçü, Diemers, Toornstra, Til, Antonucci, Teixeira.
En dan nog Burger, Silva en Johnsen...
Waarom kopen we dan in vredesnaam nog twee nieuwe?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 mei 2021 door Frstu -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat er gaan er een paar weg. Er moeten er naar O21 en er zijn er niet goed genoeg of oud |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede speler , mag van mij veel meer inschuiven . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
en wat brutaler /zelfverzekerder , is een goede voetballer maar een bescheiden jongen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nul minuten. Dat zegt wat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Bouchataoui staat op het punt om de overstap te maken naar RKC. Het gaat daarbij niet om een definitief afscheid; de middenvelder zal aan de Waalwijkers worden verhuurd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Laat maar zien daar, je zou toch een beetje op moeten en kunnen vallen! Succes! |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Bij RKC is het natuurlijk lastig voetballen. Maar toch goed dat hij vlieguren gaat maken.
Ik vond hem in de jeugd beter dan Kökçü. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 - 22:30 schreef Frstu het volgende:Bij RKC is het natuurlijk lastig voetballen. Maar toch goed dat hij vlieguren gaat maken. Ik vond hem in de jeugd beter dan Kökçü. klopt in de jeugd een goede speler , goed voor hem voor zijn ontwikkeling , techniek zit wel goed bij hem heeft ook een goede pass maar het moet gewoon wat dynamischer , dominanter en brutaler het spel opeisen , ik hoop dat hij het gaat redden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|