|
|
Stylzz
|
|
|
Het is Feyenoord eindelijk gelukt om een nieuwe hoofdsponsor te vinden. De Rotterdamse club wil alleen nog niet bekend maken wie het is geworden. Dit meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. Het zou gaan om een Nederlands bedrijf en het bedrag is vergelijkbaar met wat Opel opel nu overmaakt. _________
Mocht dit zo zijn, dan blijven we ook qua sponsor weer achter bij de concurrenten.
Ajax beurt nu 8 a 10 miljoen. PSV 6 tot 7 miljoen
Feyenoord op dit moment 4,5 a 5 miljoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het een bouwfirma is die je 20% korting kan geven buiten de boeken om, kan ik er mee leven. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Of Siemens, elektrospulletje zijn duur genoeg om van hun kant goed bij te dragen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, of LG, allemaal gratis een crappy telefoon en een kudt tv.
Maar ik heb liever geld waar de club wat aan heeft en dit bericht stemt mij niet vrolijk. Dit betekent gewoon dat onze marktwaarde niet aangetoond kan worden en dat bedrijven denken hogere investeringen niet terug te kunnen verdienen. Dat zou ook wel eens het probleem kunnen zijn bij het nieuwe stadion, dat daarom het verdienmodel toch achterblijft bij die andere twee en dat stoort mij mateloos. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er is nog geen nieuw stadion, dus kan je dat nog niet aanvoeren in je verhaal.
Siemens maak btw kwaliteits-installatie materiaal in een ruim spectrum binnen de industrie. Weinig met crappy phones en tv's te maken toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 - 07:06 schreef Stylzz het volgende:Het zou gaan om een Nederlands bedrijf en het bedrag is vergelijkbaar met wat Opel opel nu overmaakt Dan mag je wat mij betreft Koevermans meteen op straat donderen. Feyenoord zit in de lift en dan hetzelfde bedrag als toen we in de crisis zaten? HOE????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 maart 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 - 10:57 schreef MMM het volgende:[..] Dan mag je wat mij betreft Koevermans meteen op straat donderen. Feyenoord zit in de lift en dan hetzelfde bedrag als toen we in de crisis zaten? HOE???? Sterker nog, minder dan ASR betaalde. Die zat toen nog rond de 6. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 - 10:55 schreef VVout het volgende:Er is nog geen nieuw stadion, dus kan je dat nog niet aanvoeren in je verhaal. Siemens maak btw kwaliteits-installatie materiaal in een ruim spectrum binnen de industrie. Weinig met crappy phones en tv's te maken toch? T gaat erom dat we knaken willen zien en dan minimaal gelijkwaardig aan die andere twee.
T stadion noem ik omdat daar nu een discussie is dat t ons blijkbaar niet op niveau 040 en 020 gaat brengen. Dat zal dan komen door exploitatie en sponsor inkomsten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe betrouwbaar is het eigenlijk te noemen hoeveel het wordt als de naam zelfs nog niet naar buiten mag komen. Wazig allemaal, voorlopig nog maar geen kopzorgen over maken denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje zelfde verhaal als bij t stadion, mocht t waar zijn is t treurig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 - 11:19 schreef VVout het volgende:Hoe betrouwbaar is het eigenlijk te noemen hoeveel het wordt als de naam zelfs nog niet naar buiten mag komen. Wazig allemaal, voorlopig nog maar geen kopzorgen over maken denk ik. Nou inderdaad.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 - 07:06 schreef Stylzz het volgende:Het is Feyenoord eindelijk gelukt om een nieuwe hoofdsponsor te vinden. De Rotterdamse club wil alleen nog niet bekend maken wie het is geworden. Dit meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. Het zou gaan om een Nederlands bedrijf en het bedrag is vergelijkbaar met wat Opel opel nu overmaakt. _________ Mocht dit zo zijn, dan blijven we ook qua sponsor weer achter bij de concurrenten. Ajax beurt nu 8 a 10 miljoen. PSV 6 tot 7 miljoen Feyenoord op dit moment 4,5 a 5 miljoen. 4,5 miljoen?Dan zijn in iedergeval elk jaar de salarissen binnen het maasgebouw gedekt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geloof er niks van. Zoals hierboven gezegd zou ik dat treurig vinden. En eigenlijk belachelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien moet ook hier de gemeente even het vingertje heffen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willen we dan een Chinees, of een Turk, of nog erger Fransen hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Durex past er wel een beetje bij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja worden we veilig genaait |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
als ik 60 milj win wordt ik het op het shirt komt dan te staan kutje noga |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pffffff.. iemand snap?.. :)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Afgelopen week werd bekend dat Feyenoord een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden. De club wil alleen nog niet officieel bekend maken welk bedrijf dat gaat worden. Het zou volgens Feyenoord-watcher Mikos Gouka wel gaan om een Nederlands bedrijf. Vandaag worden er rond het Maasgebouw vlaggen van KPN opgehangen. Ook wordt er een groene loper neergelegd. Hiermee nemen de geruchten dat het bedrijf de nieuwe hoofdsponsor gaat worden toe. Het kan ook gaan om een evenement van KPN dit weekend in het Maasgebouw.
Het is nog niet duidelijk wanneer Feyenoord de nieuwe hoofdsponsor gaat bekend maken.
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Mooie tegenhanger van Ziggo... :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een vrij logische dan ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik dan ook binnenkort |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Stiekem hoop ik altijd nog op een bank (Rabo), in de hoop dat die over de brug zullen komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Misschien bedoelen ze met hoofdsponsor dat alleen de hoofden van de spelers gesponsord zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Geen haar op mijn hoofd dat kpn bij mij in huis komt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als het dividend intact blijft vind ik het prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als een biljartbal.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doe mij maar wat reukgras |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kristus, kut, kon je niet eerst effe waarschuwen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wees er zuinig mee tis topkwaliteit..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In Zeeland valt zoiets niet echt op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zelfs ik word hier even stil van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is jouw probleem..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zei ik toch, spulletje he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen, ik woon in Brabant he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Brabant alweer hulpbehoevend? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Och, wij zitten in de fase inteelt. Noord Holland en Zeeland zitten in de gevolgen. |
|
|
|