|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog niet goed genoeg voor een basis plaats zeer matig vanmiddag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fc Grolsch
|
|
|
Burger gaat het niet redden deze jongen is veel te traag voor dit niveau.Heeft geen handelings snelheid en komt fysiek veel te kort.Eigenlijk hebben we helelmaal geen jeugd voor dit niveau zeker niet voor het middenveld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 18:12 schreef Fc Grolsch het volgende:Burger gaat het niet redden deze jongen is veel te traag voor dit niveau.Heeft geen handelings snelheid en komt fysiek veel te kort.Eigenlijk hebben we helelmaal geen jeugd voor dit niveau zeker niet voor het middenveld. jongen is 18 jaar dus niet gelijk afserveren , maar komt gewoon nog tekort |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat vinden jullie nou van Burger?
Als je dat 'kind van de club' en 'voetballende Feyenoord-supporter' nou even wegdenkt, wat blijft er dan over?
Ik ben er niet kapot van. Vind hem eigenlijk best traag in alles. Heeft telkens 2 extra stappen nodig voordat hij een voortzetting heeft. Bovendien zitten er ook best veel foutjes in zijn spel.
Natuurlijk is hij nog een hele jonge gozer, maar ik denk dat hij beter 1 of 2 jaar kan rijpen bij een kleinere club en dan maar eens kijken of hij zich heeft ontwikkeld. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 10:54 schreef netsurfer het volgende:Wat vinden jullie nou van Burger? Als je dat 'kind van de club' en 'voetballende Feyenoord-supporter' nou even wegdenkt, wat blijft er dan over? Ik ben er niet kapot van. Vind hem eigenlijk best traag in alles. Heeft telkens 2 extra stappen nodig voordat hij een voortzetting heeft. Bovendien zitten er ook best veel foutjes in zijn spel. Natuurlijk is hij nog een hele jonge gozer, maar ik denk dat hij beter 1 of 2 jaar kan rijpen bij een kleinere club en dan maar eens kijken of hij zich heeft ontwikkeld. eens, te snel bestempeld als groot talent....Ziet niet op het niveau van bijv. Kokcu en Kokcu moet ook nog stappen maken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 10:54 schreef netsurfer het volgende:Wat vinden jullie nou van Burger? Als je dat 'kind van de club' en 'voetballende Feyenoord-supporter' nou even wegdenkt, wat blijft er dan over? Ik ben er niet kapot van. Vind hem eigenlijk best traag in alles. Heeft telkens 2 extra stappen nodig voordat hij een voortzetting heeft. Bovendien zitten er ook best veel foutjes in zijn spel. Natuurlijk is hij nog een hele jonge gozer, maar ik denk dat hij beter 1 of 2 jaar kan rijpen bij een kleinere club en dan maar eens kijken of hij zich heeft ontwikkeld. Ben ik wel met je eens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De tijd geven. Maar wel wisselen als ie verzuipt. Zie liever Burger dan Ayoub of Tapia in de basis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen Southampton vond ik hem goed. Verder inderdaad niet best nog. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wordt te snel gebracht. Jongen moet dit seizoen gewoon een aantal minuten maken zonder al te veel stress. Einde van het seizoen bekijken of hij progressie maakt en of er wat in zit. Ikzelf ben niet erg overtuigd van zijn kwaliteiten, maar je weet het niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t te snel is, is ie dus niet goed genoeg |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Het probleem van die jongen is dat hij te veel geldingsdrang heeft. Dat is aan de ene kant positief, maar aan de andere kant zijn valkuil. Hij wil werkelijk waar altijd de bal hebben of het nu goed of slecht gaat. (Ter vergelijking: Kökçü kiest bijvoorbeeld zijn momenten beter uit.) Zelfs als Burger net een tegengoal op zijn geweten heeft gaat hij de bal opeisen om hem vervolgens op Vermeer terug te spelen. De geldingsdrang is voor een jongen van achttien jaar oud in een volle Kuip bijzonder te noemen. Verder heeft hij wat weg van Lex Immers. Dat werkt tegen hem. Maar hij heeft een veel betere techniek dan Lex. Alhoewel dat er af en toe niet uitkomt.
Toch denk ik dat Wouter over twee jaar een type Bosvelt kan zijn. Een aanjager. Maar dan moet hij vijf kilo extra hebben. Volgens mij moet dat toch mogelijk zijn? Er zit wel een goede kop op. Zeker als je zijn leeftijd in acht neemt. Ik hoop dat hij dit kan omzetten in een stoïcijnse mentaliteit. Dat in combinatie met wat meer zijn momenten kiezen en proberen wat vaker aan de bal te komen in de buurt van de vijandige zestien meter.
Maar dan zal de rest van het elftal ook wat meer ingespeeld moeten raken. Anders wordt het lastig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog steeds geen grote voetballer denk niet dat hij het eerste haalt had lieve Hamer van PEC Zwolle terug gehaald
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
dally
|
|
|
Burger moet echt verhuurd worden en moet het krachthonk in...Ik had liever Johnston zien invallen als vervanger van Fer. Burger verliest echt teveel duels, kost ons tegen Sparta al doelpunten...Hij is echt nog niet volwassen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gaat allemaal om handelingssnelheid krachthonk tja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Lekker verhuren, we hebben genoeg middenvelders toch. Laat hem maar meters maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat toch goed zo? Hij traint mee met het eerste en maakt aardig wat minuten in het eerste. Ben alleen bang dat het niet een heel groot talent is. Wil niet zeggen dat het geen bruikbare speler is/kan worden. Die jongen is pas 18, heeft nog tijd nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In de winterstop verhuren aan Ado ,die kunnen wel wat creatiefs gebruiken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd en daar kijken hoe hij zich ontwikkeld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zij zoeken nog spelers maar hebben geen financiële mogelijkheden. Feyenoord moet daar werk van maken. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou deze jongen had wat mij betreft gisteren wel mogen invallen voor toornstra bijvoorbeeld een twintig minuten of zo proberen nico te onderstuenen was beter geweest denk ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als ik dan vorige week die ayoub weer ziet invallen en gisteren weer zag warmlopen pfff wordt je toch gek van geef dan die burger die minuten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Hij lijkt ergens wel een beetje op Immers. Maar het is wel een verbeterde versie. Lex schoot alle ballen het stadion uit. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
excelsior zou een goede keus zijn , die moniz is een uitstekende keus om spelers beter te maken , daar gaat hij een hoop leren komend half jaar |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Zou het zonde vinden denk dat hij echt wel een degelijke club in de eredivisie moet kunnen vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat hem maar lekker bij Excelsior voor promotie spelen ,in plaats van degradatie bij RKC of Ado. Prima keuze ook al dacht ik in eerste instantie dat Ado geknipt zou zijn voor hem. Maar gisteren gezien ,8 van de 11 zijn houthakkers daar. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2020 - 17:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Laat hem maar lekker bij Excelsior voor promotie spelen ,in plaats van degradatie bij RKC of Ado. Prima keuze ook al dacht ik in eerste instantie dat Ado geknipt zou zijn voor hem. Maar gisteren gezien ,8 van de 11 zijn houthakkers daar. Gewoon op Fer zijn positie |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Moniz is een goede trainer , maakt spelers beter met zijn aanpak , traint veel en heel gericht prima om je als jonge voetballer te ontwikkelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Burger en Excelsior, dat het een mooie match mag worden en aanleiding is tot hernieuwde samenwerking tussen beide clubs. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Er is één speler die Baan niet kan bekoren dit seizoen. "Ik zie nog steeds één man heel veel domme dingen doen: dat is Leroy Fer. Die elke keer, ook nu, in het begin van de wedstrijd gaat draaien. Als hij die bal verspeelt kan het zomaar 1-0 staan. Hij wil teveel doen, moet gewoon de stofzuiger op het middenveld zijn", sluit Baan af. Waarom geen Burger? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Wel fitter en hij speelt naar voren neem aan dat we Fer niet gaan verlengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Burger is een hele andere speler |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fer vergelijken met Burger? Jongens kom op he. Fer is beter groter sterker ervaren. Burger is nog trager . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 18:12 schreef Fc Grolsch het volgende:Burger gaat het niet redden deze jongen is veel te traag voor dit niveau.Heeft geen handelings snelheid en komt fysiek veel te kort.Eigenlijk hebben we helelmaal geen jeugd voor dit niveau zeker niet voor het middenveld. Er was er wel één, en met een zeer goeie mentaliteit ook nog HAMER nu bij PEC Zwolle, was hij er nog maar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop het, heeft aantal vaardigheden die onder Dick nog verder getraind moeten worden. Ik zie het wel zitten, lengte heeft ie, fysiek nog wat krachtiger en effectiever worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2020 - 18:32 schreef piet de paler het volgende:Fer vergelijken met Burger? Jongens kom op he. Fer is beter groter sterker ervaren. Burger is nog trager . Het is alle twee niks... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is waar. Al bijna 3 maanden lang. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Benieuwd of Wouter zijn kans krijgt. Of is het voor hem beter dat hij verhuurt wordt aan een club in de eredivisie? Ik denk aan een FC Twente. Hij moet meters maken. Wat vinden jullie? |
|
|
|