|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Burger als centrale verdediger ging redelijk. Af en toe een iets te wilde bal naar voren. En verdedigend liet het ook nog te wensen over (laatste goal werd hij aardig het bos ingestuurd, maar eigenlijk lag de verdedigende fout daarvoor al toen iedereen de boel liet verslappen).
Maar in theorie zou hij om te turnen moeten zijn.
Ik denk overigens dat hij met zijn - voor zo'n lange slungel - techniek het beste op "tien" kan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind het een aardige jongen ( blond en blauwe ogen ik zeg het maar alvast hahahah ) maar je wint hier geen oorlog mee. Zie het ( nog) niet
Life is good |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2020 - 12:46 schreef Frstu het volgende:Burger als centrale verdediger ging redelijk. Af en toe een iets te wilde bal naar voren. En verdedigend liet het ook nog te wensen over (laatste goal werd hij aardig het bos ingestuurd, maar eigenlijk lag de verdedigende fout daarvoor al toen iedereen de boel liet verslappen). Maar in theorie zou hij om te turnen moeten zijn. Ik denk overigens dat hij met zijn - voor zo'n lange slungel - techniek het beste op "tien" kan. 10, op die positie leek linssen de laatste helft zeer nadrukkelijk bezig te zijn met berhuis. hij gaf dat mooie hakje ... denk dat linssen dat veel beter kan. en kokcu was ook goed, moest er ff inkomen maar ging mooi.
als je kijkt naar bozenik, die blijft nu staan, hield zelfs een bal vast en leert dus heel snel. burger kan dat ook dus wellicht een nieuwe positie, ik heb nog niet eerder gezien dat hij positief opviel en op bleef vallen. toekomst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Advocaat noemt Burger als de grote verrassing van de voorbereiding. "Wouter Burger moest op 16 augustus invallen tegen FC Twente. Ik had eigenlijk geen verdedigers meer en vroeg hem of hij linksback kon spelen. Dan zou George Johnston in het centrum terechtkomen. Zegt die Burger: 'Is het niet beter om het andersom te doen, trainer?' Ik zei: 'Dat doen we'. En als centrale verdediger lijkt hij een openbaring." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, dat is dan wel weer mooi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat is de winst in oefenwedstrijden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben hem ook hard nodig op het middenveld. Daar hebben we inclusief hem maar 5 spelers voor 3 posities. (Fer, Toornstra, Kokcu, Diemers en Burger). De nummer 6 is Wehrmann denk ik, maar die heeft zelfs in de eerste divisie nog geen indruk weten te maken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop eigenlijk dat hij morgen weer een kans krijgt op de LCV , leuk om te zien hoe hij zich aan het ontwikkelen is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik zou burgert nu willen zien op bottje ze plaats met senesi ernaast. als dat werkt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
oefenen is tog niks mis mee? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind ik altijd zo’n prietpraat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Totaal niet. Zeker in de opbouw is een rechts- en linkspoot veel fijner. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar je krijgt wel je zin haha, Burger en Senesi achterin vanmiddag. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: oehhh dat gaat toch wat worre met berhuis en hapsie ook terug... zin an mensen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Maar als Senesi verkocht word zou ik hem samen met Bottegin laten spelen en van de Ven van Volendam kopen daar nog een jaar laten spelen en als van Hecke van NACnog niet verkocht id die ook kopen en nog een jaar daar laten spelen + nog een echte rechtsback kopen . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2020 - 12:20 schreef Dirk1 het volgende:Maar als Senesi verkocht word zou ik hem samen met Bottegin laten spelen en van de Ven van Volendam kopen daar nog een jaar laten spelen en als van Hecke van NACnog niet verkocht id die ook kopen en nog een jaar daar laten spelen + nog een echte rechtsback kopen . mee eens , volgens mij is die van hecke al verkocht richting engeland jammer genoeg had zeker ook een goede aankoop geweest zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2020 - 12:20 schreef Dirk1 het volgende:Maar als Senesi verkocht word zou ik hem samen met Bottegin laten spelen en van de Ven van Volendam kopen daar nog een jaar laten spelen en als van Hecke van NACnog niet verkocht id die ook kopen en nog een jaar daar laten spelen + nog een echte rechtsback kopen . Geniaal. Laten we iemand die pas een paar potjes achterin speelt de vervanger maken van Senesi bij een eventuele verkoop.
Als je Senesi verkoopt moet je iemand halen die er direct staat. Ongelooflijk hoe makkelijk er hier gedacht word over de verkoop van Senesi. Sommigen hier zien alleen de euro tekens maar denken totaal niet na over de gevolgen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ben het er helemaal mee eens MMM, anders kan je beter alles maar in de uitverkoop doen en gaan ping pongen. Leuk voor Wouter dat het op deze manier ff opgelost kon worden, maar laat hem gewoon gaan voor de positie waar ie in eerste instantie voor opgeleid is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad burger moet nog leren beter verdedigen maar achter bottegin enof senesi zeker goed bruikbaar , mocht senesi vertrekken dan wel voor een zeer goede prijs , dan die v/d ven halen een goede LCV die er gelijk staat kan feyenoord niet betalen dat is het lot waar we nu inzitten nu investeren in talent die verder ontwikkelen en weer verkopen , waarde op het veld creeren en financieel gezond worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Burger is ongeveer drie jaar verwijderd van een redelijke verdediger zijn |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: overdrijven is ook een vak , daarbij speelt hij met 1 a 2 jaar misschien wel verdedingende middevelder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij kan niet verdedigen en is nog een vlieg in de duels Dat is geen overdrijven. Verdedigen is een vak. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verdedigen is inderdaad een vak , 3 jaar nodig hebben om een redelijke verdediger te worden is weldegelijk overdreven |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: nou het was op en af zeg maar, de inspeelpasjes van hem... kon mij wel bekoren eigenlijk. ik vind echt dat hij het veel beter op de cv positie doet. hij heeft meer tijd om iets te bedenken en bedenken dat kan hij wel, de handelingssnelheid die hij mist op het middenveld zie ik hier absoluut niet terug. Als hij het vol blijft houden denk ik dat we een hele moderne verdiger hebben en misschien zelfs sneller dan we allemaal verwachten.
al dat gelul over wat hij moet doen etc etc shiiiit hij speelde ze eerste met ze goede been op links en daarna op rechts omdat hij het zo goed deed die wedstrijd. dat is dus duidelijk dat hij links moet spelen en misschien kan senesi dan op rechts of gewoon botje waardoor je dus nogsteeds een extra verdediger moet hebben.
ik vond het niet slecht een linkspoot die er nooit heeft gespeeld op rechts, nu verdedigend met hem aan de slag. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2020 - 14:43 schreef pat het volgende:[..] nou het was op en af zeg maar, de inspeelpasjes van hem... kon mij wel bekoren eigenlijk. ik vind echt dat hij het veel beter op de cv positie doet. hij heeft meer tijd om iets te bedenken en bedenken dat kan hij wel, de handelingssnelheid die hij mist op het middenveld zie ik hier absoluut niet terug. Als hij het vol blijft houden denk ik dat we een hele moderne verdiger hebben en misschien zelfs sneller dan we allemaal verwachten. al dat gelul over wat hij moet doen etc etc shiiiit hij speelde ze eerste met ze goede been op links en daarna op rechts omdat hij het zo goed deed die wedstrijd. dat is dus duidelijk dat hij links moet spelen en misschien kan senesi dan op rechts of gewoon botje waardoor je dus nogsteeds een extra verdediger moet hebben. ik vond het niet slecht een linkspoot die er nooit heeft gespeeld op rechts, nu verdedigend met hem aan de slag. eens pat , voetballend is hij beter dan senesi of bottegin , alleen als verdediger is het wel belangrijk een beetje te kunnen verdedigen , en zoals je ook al zij stond hij als RCV en dan wil je het liefst bal blokken met je goede been , in zijn geval was dat ook lastiger , nog 10 kilo spiermassa erbij en wat beter leren verdedigen en we hebben een goed CV |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik vind hem helemaal niet beter dan senesi, dat heb ik nergens gezegd en mocht senesi verkocht worden hebben wij een HEEL ERG GROOT probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is gewoon nog lang geen verdediger. En ook geen goede middenvelder. Staat straks gewoon in O21 als die twee versterkingen komen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2020 - 16:22 schreef Stylzz het volgende:T is gewoon nog lang geen verdediger. En ook geen goede middenvelder. Staat straks gewoon in O21 als die twee versterkingen komen Hoop dat hij t dan snel leert want ik ben bang dat Senesi vertrekt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Woutje naar Sparta ,wat een goede stap voor zijn ontwikkeling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed voor zijn ontwikkeling.
Maar er komt wel iemand bij nu nog bij ons mag ik hopen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fer, Kokcu, Toornstra, Diemers en Texeira.
Of mis ik nog iemand? Bij 1 blessure zit je al krap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
O21 kan nog maar vijf moet zat zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben wij ooit spelers gehad die teruggekomen zijn ( beter) van uitlenen? Die Gustafson bij Utrecht was gisteren niet verkeerd, hebben wij nooit een echte kans gegeven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is niet beter dan we hebben Piet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die had er wel 3 moeten maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En toch komen we ver met deze ploeg, heb vertrouwen in Texeira, en die Duitser. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2020 - 09:36 schreef piet de paler het volgende:Hebben wij ooit spelers gehad die teruggekomen zijn ( beter) van uitlenen? Die Gustafson bij Utrecht was gisteren niet verkeerd, hebben wij nooit een echte kans gegeven Kansen heeft ie echt wel gehad. Was onder de maat. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heimwee was het excuus toen toch? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat speelde mee idd. Ik vind het een goede voetballer, maar bracht bij ons veel te weinig helaas |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ken mij nog heugen dat ik blij was toen hij kwam, omdat er eindelijk weer vortbal op de 10 positie kwam |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 13:18 schreef Fart het volgende:Ken mij nog heugen dat ik blij was toen hij kwam, omdat er eindelijk weer vortbal op de 10 positie kwam Exact. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar is niet constant genoeg en scoort te weinig |
|
|
|