|
|
patrickpsv15
|
|
|
Het is jullie van harte gegund en het gaat zeker weten gebeuren dit jaar!! Redenen ? - feyenoord is de meest gemotiveerde ploeg in Nederland - ajax gaat verliezen van PSV dit jaar, PSV verloor afgelopen twee jaar thuis van ajax, dit jaar zal dat niet weer gebeuren - het publiek heeft de ploeg al die jaren gesteund ook tijdens bittere tijden, dit zal de spelers tot het ultieme uiterste drijven - PSV zal tweede eindigen - Bosz zal ontslagen worden (wat ik hem niet gun, maar in Amsterdam word je gauw ontslagen)
PSV zal jullie definitief kampioen maken en dan zingt Eindhoven en Rotterdam: helemaal niets in amsterdammmm |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha. Je bent me voor Renaat. Zag het ook paar weken terug, maar heb daar nog steeds een ban. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je daar een ban..jij..de braafheid zelve..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of het is geen ban...Bij mij staat er al heeeel lang dat er niet op dit topic gereageerd mag worden. Ik kan op geen enkel topic reageren.
En braaf ben ik ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal wel eens iets stouts gezegd hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 12:31 schreef patrickpsv15 het volgende:Het is jullie van harte gegund en het gaat zeker weten gebeuren dit jaar!! Redenen ? - feyenoord is de meest gemotiveerde ploeg in Nederland - ajax gaat verliezen van PSV dit jaar, PSV verloor afgelopen twee jaar thuis van ajax, dit jaar zal dat niet weer gebeuren - het publiek heeft de ploeg al die jaren gesteund ook tijdens bittere tijden, dit zal de spelers tot het ultieme uiterste drijven - PSV zal tweede eindigen - Bosz zal ontslagen worden (wat ik hem niet gun, maar in Amsterdam word je gauw ontslagen) PSV zal jullie definitief kampioen maken en dan zingt Eindhoven en Rotterdam: helemaal niets in amsterdammmm Oftewel, kruip maar in andermans reet. Ben je gewend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 13:13 schreef FR-Henk het volgende:Of het is geen ban...Bij mij staat er al heeeel lang dat er niet op dit topic gereageerd mag worden. Ik kan op geen enkel topic reageren. En braaf ben ik ja. Boudewijn is net zoals de NOS ,Foxsport en de knvb . |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Dat was na feyenoord PSV. Toen was ik kwaad en verdrietig. Kijk maar naar de datum. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Vergeet rtl nieuws en tagesschau niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 13:50 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Dat was na feyenoord PSV. Toen was ik kwaad en verdrietig. Kijk maar naar de datum. Daar gaat het niet om, je loopt gewoon overal te slijmen en lult wat iedereen op dat forum wilt horen, stop er eens mee jezelf op die manier voor lul te zetten, zo neemt niemand je ooit serieus.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Firma draaikont & huichelaar.. attenooie zeg sta voor je fokking mening joh nagemaakte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Patrick gunt het Feyenoord. Da's heel wat anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 14:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Daar gaat het niet om, je loopt gewoon overal te slijmen en lult wat iedereen op dat forum wilt horen, stop er eens mee jezelf op die manier voor lul te zetten, zo neemt niemand je ooit serieus.. Ik ben wel positief ja. Ik kom hier niet om feyenoord af te zeiken. Dat is provocerend en leidt tot een ban. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 21:39 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ik ben wel positief ja. Ik kom hier niet om feyenoord af te zeiken. Dat is provocerend en leidt tot een ban. Dus zeik je Feyenoord bij de joden af en de joden zeik je af bij ons, ik noem dat goedkoop scoren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies ,pas als je kampioen ben kan je erover spreken.. Zie al 99 procent op internet die er eventjes van uitgaan dat we morgen winnen. . Dat geen woorden maar daden past steeds minder bij Feyenoord als je al die berichten leest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Precies ,pas als je kampioen ben kan je erover spreken.. Zie al 99 procent op internet die er eventjes van uitgaan dat we morgen winnen. . Dat geen woorden maar daden past steeds minder bij Feyenoord als je al die berichten leest. Geen woorden maar daden komt uit de tijd zonder internet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pffff, vreet me zelf op. Het is alleen maar de vraag met hoeveel.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Alsjeblieft zeg, ik kom uit het Wilders-kamp |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dus zeik je Feyenoord bij de joden af en de joden zeik je af bij ons, ik noem dat goedkoop scoren.. Ik hoop dat ajax vandaag wint, dan heeft psv een kansje. Maar feyenoord wordt kampioen en verdient het |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van verre te ruiken, ja. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Internet zonder woorden heeft geen nut. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 13:14 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ik hoop dat ajax vandaag wint, dan heeft psv een kansje. Maar feyenoord wordt kampioen en verdient het Je hoopt dat ajaks wint..? Wacht even.. dus 2e blijven boeit niet voor je. Voor wie ben jij eigenlijk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 13:24 schreef ar het volgende:[..] Je hoopt dat ajaks wint..? Wacht even.. dus 2e blijven boeit niet voor je. Voor wie ben jij eigenlijk? Onbelangrijk. Tis een teringlul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 13:14 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ik hoop dat ajax vandaag wint, dan heeft psv een kansje. Maar feyenoord wordt kampioen en verdient het Stop serieus met posten man, je ziet blijkbaar liever Ajaks tweede dan PSV daar Feyenoord toch kampioen word |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 13:24 schreef ar het volgende:[..] Je hoopt dat ajaks wint..? Wacht even.. dus 2e blijven boeit niet voor je. Voor wie ben jij eigenlijk? Precies echt ongelooflijk van patrickajaks15.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Volgens mij ist een oranje fan. |
|
|
|