|
|
van geil
|
|
|
Zijn er veel mensen van het forum aanwezig bij deze wedstrijd ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nee helaas laatste was Vitesse thuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ook niet, geen enkele meer :( |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 20:07 schreef piet de paler het volgende:Gewoon er op en erover mat eliia enKramer en kongolo en Wie moet Karsdorp vervangen? Bart.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ben ook nog niet zeker.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gaat echt een klote wedstrijd worden..let maar op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar op dit moment niet van harte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh dat verwacht ik echt niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O dat word dus zeker een kwartier na aanvang.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Goed mogelijk, want ik moet die dag wel werken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop dat jullie een fantastische avond beleven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
En we winnen meestal als ik te laat ben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jones; Nieuwkoop, Botteghin, van der Heijden, Nelom; El Ahmadi, Toornstra, Kuyt; Berghuis, Kramer, Elia.
Zoiets, als Elia fit is. Anders zal het Tapia wel worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan hoop ik dat je moet overwerken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 23:20 schreef MMM het volgende:[..] Jones; Nieuwkoop, Botteghin, van der Heijden, Nelom; El Ahmadi, Toornstra, Kuyt; Berghuis, Kramer, Elia. Zoiets, als Elia fit is. Anders zal het Tapia wel worden.. Aight..moet het mee kunnen toch..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De angst om te verliezen is groter dan de kwaliteit van Go ahead alleen oppassen voor Antonia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Woensdagavond ben ik er niet maar ik hoop weel dat we winnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarom niet? Elke steun is nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 17:37 schreef piet de paler het volgende:De angst om te verliezen is groter dan de kwaliteit van Go ahead alleen oppassen voor Antonia En Manu ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ellende van ons af spelen, vlammen en de 3 punten pakken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voelde me vanmorgen ook klote (uiteraard na gisteren maar ook door spel, blessures etc.) maar de berichten over de blessures stemmen mij weer wat positiever. Stiekeme hoop dat Jorgensen zondag weer kan spelen tegen PEC.
Woensdag Kuip erachter, moet lukken. Zondag Vilhena weer terug en hopelijk meer spelers.
Dit MOET ons seizoen worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 19:06 schreef MMM het volgende:[..] Voelde me vanmorgen ook klote (uiteraard na gisteren maar ook door spel, blessures etc.) maar de berichten over de blessures stemmen mij weer wat positiever. Stiekeme hoop dat Jorgensen zondag weer kan spelen tegen PEC. Woensdag Kuip erachter, moet lukken. Zondag Vilhena weer terug en hopelijk meer spelers. Dit MOET ons seizoen worden. Als we het nu nog weggeven ondanks dat we vanaf dag 1 koploper zijn ga ik flippen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dan wordt ik gewoon voor VVOG of zwart wit 28.
Gewoon die 3 punten in De Kuip houden klaar! |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Wie kan mij helpen? Ik wil woensdag met mijn maat naar de Kuip. Aangezien ik nooit kan, doordat ik zelf voetbal, wil ik nu heel graag! Het probleem is, ik heb geen seizoenkaart of iets dergelijks en ik kom uit Alkmaar.... Hoe kom ik aan betrouwbare kaarten? Marktplaats is niet heeel betrouwbaar... Alvast bedankt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 21:01 schreef GiGiWijnaldum het volgende:Wie kan mij helpen? Ik wil woensdag met mijn maat naar de Kuip. Aangezien ik nooit kan, doordat ik zelf voetbal, wil ik nu heel graag! Het probleem is, ik heb geen seizoenkaart of iets dergelijks en ik kom uit Alkmaar.... Hoe kom ik aan betrouwbare kaarten? Marktplaats is niet heeel betrouwbaar... Alvast bedankt! www.viagogo.nl/feyenoord
Als er nog kaarten zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 21:01 schreef GiGiWijnaldum het volgende:Wie kan mij helpen? Ik wil woensdag met mijn maat naar de Kuip. Aangezien ik nooit kan, doordat ik zelf voetbal, wil ik nu heel graag! Het probleem is, ik heb geen seizoenkaart of iets dergelijks en ik kom uit Alkmaar.... Hoe kom ik aan betrouwbare kaarten? Marktplaats is niet heeel betrouwbaar... Alvast bedankt! Tja en hoe betrouwbaar is iemand uit Alkmaar..? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En wie kan er nou NOOIT naar de Kuip? |
|
|
|