|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja. Want er is nooit bekervoetbal doordeweeks. Of Europees voetbal. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik moet helemaal uit Denemarken komen a.s. zondag in de blauwvinger stad ben ik er weer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als de stand goed is zou ik Mo El Hankouri in brengen het laatste half uur of eerder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zijn keuzes. Als je op een uurtje of twee reizen woont, zal je al de dag erna vrij moeten nemen bijna wil je dit soort wedstrijden kunnen bezoeken.
Plus wie weet zit ie wel op zee doordeweeks ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 10:44 schreef de bluffer het volgende:Als de stand goed is zou ik Mo El Hankouri in brengen het laatste half uur of eerder Ik zou er mee starten op links. Berghuis op rechts. Kuyt in de spits. El Ahmadi, Toornstra en Tapia of Vejinovic erachter. Dan Nelom (bij gebrek aan beter), Botteghin, Van der Heijden en Nieuwkoop Jones. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zou er mee starten op links. Berghuis op rechts. Kuyt in de spits. El Ahmadi, Toornstra en Tapia of Vejinovic erachter. Dan Nelom (bij gebrek aan beter), Botteghin, Van der Heijden en Nieuwkoop Jones. Gaat Gio nooit doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weet ik, maar zou mooi zijn.
Je hebt niets aan een statische Kuyt op links tegen 9 man voor de pot. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik zou Kuyt in de spits zetten, want hij is veel bewegelijker dan de statische Kramer, waar ik persoonlijk totaal niet van gecharmeerd ben. Toornstra op links, Berghuis op rechts. Middenveld Tapia en El Ahmadi met daarvoor Gustafson, want hij is slim plus dat hij en Kuyt elkaar altijd goed weten te vinden. Met nog een slimme speler op rechtsvoor kan dat zomaar goud zijn... Verdediging lijkt me duidelijk. Nieuwkoop ipv Karsdorp.
--Toornstra-----Kuyt-----Berghuis--
-------------Gustafson------------- ---------Tapia------El Ahmadi------
Nelom-vd Heijden-Botteghin-Nieuwkoop
---------------Jones----------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zou er mee starten op links. Berghuis op rechts. Kuyt in de spits. El Ahmadi, Toornstra en Tapia of Vejinovic erachter. Dan Nelom (bij gebrek aan beter), Botteghin, Van der Heijden en Nieuwkoop Jones. ziet er goed uit, zou ik wel deze keer voor Tapia gaan hij heeft meer body dan Vejinovic en dat is wel nodig tegen de koekstadt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben vandaag weer wat positiever dan gisteren. Dr op klappeh! |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
woudenberg heeft het in het begin van het seizoen toch prima gedaan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mmmmm, dat mogen ze dan morgen eerst ff gaan bewijzen. Ben er nog steeds van in mineur. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Woudenberg komt er niet. (maar ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2017 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hopelijk wordt het wat morgen? Ik ben zo ziek van zondag!
Elia. Kuyt. Berghuis
Vejinovic. Toornstra. El Ahmadi
Tapia. Van der heijden. Botteghin. Dammers.
Vermeer. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Het helpt jou ook geen reet door te zeggen: Je bent niet alleen ;-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tapia en Veijno. Jij houdt niet van passes die aankomen? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Nee man. ik heb niet vaak stuk gezeten van een nederlaag zoals zondag. Totaal niet nodig. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Vejinovic heeft juist een prachtige pass in zijn poten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 17:00 schreef Milo het volgende:[..] Nee man. ik heb niet vaak stuk gezeten van een nederlaag zoals zondag. Totaal niet nodig. Komt goed mate, morgen vol bakkie dikke vlam in de pan :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ik hoop het na de nederlaag van Deventer uit. Hadden we een gruwelijke reeks neergezet daar moet ik me aanvast houden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jammer dat ie in zijn broek piest als ie er 1 moet geven dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 16:56 schreef Milo het volgende:Hopelijk wordt het wat morgen? Ik ben zo ziek van zondag! Elia. Kuyt. Berghuis Vejinovic. Toornstra. El Ahmadi Tapia. Van der heijden. Botteghin. Dammers. Vermeer. Dammers, Tapia en Vejinovic. Maar niet doen dus. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vejinovic ook weinig van kunnen genieten dit jaar... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Vejinovic komt fysiek tekort en hij ziet het verdedigend niet. Aan de bal is hij goed, maar hij kan niet mee in de top 3. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Echt niet, wordt hij ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 17:44 schreef Arie.Klooster het volgende:Vejinovic komt fysiek tekort en hij ziet het verdedigend niet. Aan de bal is hij goed, maar hij kan niet mee in de top 3. Nounou, zo beroerd is Vejinovic ook weer niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hahaha, dat verklaart de tweede en de overige passes |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 17:05 schreef MightyAce het volgende:[..] Jammer dat ie in zijn broek piest als ie er 1 moet geven dan. [/quote Mijn dochter zegd dat hij een homo is. Hahahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 19:00 schreef Milo het volgende:quote:Op dinsdag 04 april 2017 - 17:05 schreef MightyAce het volgende:[..] Jammer dat ie in zijn broek piest als ie er 1 moet geven dan. [/quote Mijn dochter zegd dat hij een homo is. Hahahaha Mijn vrouw vind hem een lekker ding... nou.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Op Ard van Peppen na ken ik in de Eredivisie weinig zwakkere backs dan Nelom. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb er zin an, ik wils verbeten smoelen zien op dat veld, knokken knokken en winnen, met of zonder Jorgensen . Er op klappen met steun van het legioen, en ik denk en hoop op een overwinning van AZ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik wil verstandig voetbal zien, met lachende gezichten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Love matchday! Zo eerst maar eens werken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op AZ nu effe hamburgertje scoren en dan hup hup hup kijken naar onze club. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ach, als je nu gewoon alles wint is er niets aan de hand toch. Niet zenuwachtig worden hoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ik vind het zo lekker als we de wedstrijden in zouden gaan met weer 6 of 9 punten voorsprong |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 18:19 schreef piet de paler het volgende:Maar ik vind het zo lekker als we de wedstrijden in zouden gaan met weer 6 of 9 punten voorsprong Maar half zo spannend Piet :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit voelt n beetje als de laatste ronde met een lekke band. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of als 16 jarige neuken met n gaatje in de condoom. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We gaan op zeker winnen vanavond. 020 ook trouwens. Zal tot het einde spannend blijven. Denk zelfs dat 020 van psv wint. We kunnen dus geen fout meer maken! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 18:19 schreef piet de paler het volgende:Maar ik vind het zo lekker als we de wedstrijden in zouden gaan met weer 6 of 9 punten voorsprong Hoeft voor mij niet 6 punten is genoeg en 020 moet dan 3e worden en verliezen tegen Schalke 04 |
|
|
|