|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 18:41 schreef MightyAce het volgende:We gaan op zeker winnen vanavond. 020 ook trouwens. Zal tot het einde spannend blijven. Denk zelfs dat 020 van psv wint. We kunnen dus geen fout meer maken! Ik denk dat PSV eroverheen walst. Ajaks heeft dan nog Schalke in de benen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 18:41 schreef MightyAce het volgende:We gaan op zeker winnen vanavond. 020 ook trouwens. Zal tot het einde spannend blijven. Denk zelfs dat 020 van psv wint. We kunnen dus geen fout meer maken! Kan alsnog een hele zware wedstrijd worden tegen AZ, die winnen ze niet zomaar. Ze praten daar in 020 hun eigen zwaar veel moed in, met veel arrogantie en positiviteit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat denk ik eerder ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles kan, fluitend 1 ste , creperend derde . Eerst maar even deze winnen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ben ik de enige die nog helemaal geen wedstrijd spanning heeft? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zondag niet, nu zeker wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hier wel hoor! In deze fase is de betere ploeg zijn niet meer wat het zwaarst telt. Mentaliteit is alles vanaf nu. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang bepaalde mensen niet beginnen te zeiken over hun voorgevoel, blijf ik relaxed er van overtuigd dat we hier overheen gaan lopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 19:17 schreef MightyAce het volgende:[..] Hier wel hoor! In deze fase is de betere ploeg zijn niet meer wat het zwaarst telt. Mentaliteit is alles vanaf nu. Dat was het gehele seizoen al de belangrijkste factor. Mentaliteit en teamspirit.. kom op Feyenoord! |
|
|
|
|
Kort
|
|
|
Iemand een goede livestream? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Vast wel, anders zouden die livestreams ook geen toegevoegde waarde hebben |
|
|
|
|
Kort
|
|
|
Ja ik wil vanuit Maleisie kijken, is vorig jaar ook gelukt. Maar geen idee meer welke. Als iemand er eentje heeft, heel graag. Kan ik die 4-0 ook live meekijken midden in de nacht hier :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Voor de wedstrijd van afgelopen zondag had ik een week lang spanning, maar voor vanavond ben ik nog aardig relaxed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat hebben spelers ook, daar gaat het dus vaak fout. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nee joh. Die gasten zullen dr echt wel op klappen...denk ik...hoop ik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha geweldig hoe de zin sterk begint en in twijfel eindigt. Zo voelt dit seizoen ook :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
fr58
|
|
|
|
|
|
fr58
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik weiger om te geloven dat we het nog laten liggen dit seizoen. Ik denk niet dat ik die klap te boven kom |
|
|
|
|
fr58
|
|
|
fijne voetbal avond Feyenoord vrienden ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 19:37 schreef Kort het volgende:Ja ik wil vanuit Maleisie kijken, is vorig jaar ook gelukt. Maar geen idee meer welke. Als iemand er eentje heeft, heel graag. Kan ik die 4-0 ook live meekijken midden in de nacht hier :) Word je in dat land opgepakt als je nachtrust verstoort? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier nog een. De kelder ligt vol spiritus. |
|
|
|
|
fr58
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Echt he. @Geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Op zeker, heb al 2 dagen aangevraagd, staat alleen nog geen datum bij. |
|
|
|
|
fr58
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik trek het is als dit nog misgaat..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: HOPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik trek me juist als het goed gaat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als ik daar mijn werk van kon maken, nou! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Bij een doelpunt vooral, blijdschap doet rare dingen :D |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ben dus niet de enige :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zaaddonoren scoren toch aardig bij de spermabank. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 19:37 schreef Kort het volgende:Ja ik wil vanuit Maleisie kijken, is vorig jaar ook gelukt. Maar geen idee meer welke. Als iemand er eentje heeft, heel graag. Kan ik die 4-0 ook live meekijken midden in de nacht hier :) Gewoon ff http://www.fìrstrow.eu checken daar zal wel wa te vinden zijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik heb teveel genetisch bepaalde ziektes. Daar wil je geen kinderen van kweken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sturen we het naar de hoofdstad daar schijnt er wel vraag naar te zijn.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja daar zeg je me wat. Maar ben bang dat ie in dat dorp niet omhoog komt. |
|
|
|