|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahaha weer die Kramert.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer. manmanman .. Die mist echt alles.
Vente tijd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik hoop dat Piet naar Kramer kijkt vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:25 schreef moa het volgende:[..] Jörgensen daarover geen discussie, maar het maakt Kramer nog niet ineens volkomen waardeloos. Euhm. d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gunt mij mijn drankje niet. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En 4 :)
Had eigenlijk van Kramer moeten zijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Now you are talking.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kramerinho was het?... ahum.. Vente erin |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Berghuis heb dr ook zin an!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit verzin je ook niet. Kramer die goed aan de bal is, maar alle kansen mist. Die had zonder overdrijven 3-4 goals gemaakt kunnen hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een beetje zoeken allemaal, hij had er een moeten maken. Maar staat iedere keer goed, maakt ruimte voor Toornstra, en ik heb hem nog nooit zo balvast gezien. Klachten over deze spits horen bij de TD te liggen. Steunen die gozer. Hij is gewoon onderdeel van de 4-0 binnen 40 minuten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hopelijk laat Gio ze wel 90 minuten door drukken, dat doelsaldo kan cruciaal zijn als de joden winnen in Eindhoven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit verzin je ook niet. Kramer die goed aan de bal is, maar alle kansen mist. Die had zonder overdrijven 3-4 goals gemaakt kunnen hebben. Of wa.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit verzin je ook niet. Kramer die goed aan de bal is, maar alle kansen mist. Die had zonder overdrijven 3-4 goals gemaakt kunnen hebben. Blij dat een ander het afmaakt. Anders is het echt een kutwedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:28 schreef van geil het volgende:Een beetje zoeken allemaal, hij had er een moeten maken. Maar staat iedere keer goed, maakt ruimte voor Toornstra, en ik heb hem nog nooit zo balvast gezien. Klachten over deze spits horen bij de TD te liggen. Steunen die gozer. Hup kramer.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De mensen achter en naast Kramer maken de goals hahaha.... bizar |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:28 schreef van geil het volgende:Een beetje zoeken allemaal, hij had er een moeten maken. Maar staat iedere keer goed, maakt ruimte voor Toornstra, en ik heb hem nog nooit zo balvast gezien. Klachten over deze spits horen bij de TD te liggen. Steunen die gozer. Je hebt er geen drol aan als je goed staat, maar ze niet maakt. Had er 2 moeten en 3 kunnen maken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:28 schreef van geil het volgende:Een beetje zoeken allemaal, hij had er een moeten maken. Maar staat iedere keer goed, maakt ruimte voor Toornstra, en ik heb hem nog nooit zo balvast gezien. Klachten over deze spits horen bij de TD te liggen. Steunen die gozer. Natuurlijk, hij doet ook niet alles fout, maar het valt wel op. Iedereen steunt die jongen wel, dat verdient hij ook, ook buiten het veld is hij 1 van ons! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:29 schreef moa het volgende:[..] Natuurlijk, hij doet ook niet alles fout, maar het valt wel op. Iedereen steunt die jongen wel, dat verdient hij ook, ook buiten het veld is hij 1 van ons! EENSERT.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ken het niet bijhouden met drinken.. zit mijn 4de nog weg te tikken! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha mag ook 5 per helft? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:29 schreef Fart het volgende:[..] Je hebt er geen drol aan als je goed staat, maar ze niet maakt. Had er 2 moeten en 3 kunnen maken Ja, t is ook meten met twee maten. Ik zie andere opmerkingen wanneer Nico dit soort ballen mist. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iedereen behalve Kramert hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Straks worden het er echt nog 10.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wat is dit een lekkere wedstrijd na zondag |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Oeps Feyenoord is boos 12-0 :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk iedereen fraudeert hier toch.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Sterkte :) Je hebt een kwartiertje om in te halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:28 schreef van geil het volgende:Een beetje zoeken allemaal, hij had er een moeten maken. Maar staat iedere keer goed, maakt ruimte voor Toornstra, en ik heb hem nog nooit zo balvast gezien. Klachten over deze spits horen bij de TD te liggen. Steunen die gozer. Hij is gewoon onderdeel van de 4-0 binnen 40 minuten. Vind ik niet. Waren grote kansen. Zeker 4 goede kansen. Niet allemaal 100% maar wel dat je verwacht dat ie er een paar heeft inliggen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ie slecht speelt, maar het zit hem persoonlijk voor de goal niet mee. Aan de bal heb ik hem bij Feyenoord nog niet zo goed zien spelen, dat klopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik trek er n paar open, dit had ik even nodig. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Moet ff snel die honden het park in schoppen. Neem wel een bvo-tje mee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:28 schreef van geil het volgende:Een beetje zoeken allemaal, hij had er een moeten maken. Maar staat iedere keer goed, maakt ruimte voor Toornstra, en ik heb hem nog nooit zo balvast gezien. Klachten over deze spits horen bij de TD te liggen. Steunen die gozer. Hij is gewoon onderdeel van de 4-0 binnen 40 minuten. Ow shit...
HUP KRAMERT !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind ik niet. Waren grote kansen. Zeker 4 goede kansen. Niet allemaal 100% maar wel dat je verwacht dat ie er een paar heeft inliggen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ie slecht speelt, maar het zit hem persoonlijk voor de goal niet mee. Aan de bal heb ik hem bij Feyenoord nog niet zo goed zien spelen, dat klopt. Bij zo'n voorsprong , prima toch, twee rebounds van hem alsnog n goal. dan rukt t me niet. Ik vind het jammer dat hij niet scoorde, maar voetballend speelt hij echt goed , zeker voor zijn doen. En @ Stylzz, je moet mensen wel op hun kwaliteiten afrekenen, dat is niet meten met 2 maten, maar eerlijk en realistisch. Hij is een wissel, en geen basis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fox zondag: ja de beste ploeg staat tweede. Fox na 1 helft vanavond: ja Feyenoord op weg naar de schaal.
Opportunisme is ook een vak. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind ik niet. Waren grote kansen. Zeker 4 goede kansen. Niet allemaal 100% maar wel dat je verwacht dat ie er een paar heeft inliggen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ie slecht speelt, maar het zit hem persoonlijk voor de goal niet mee. Aan de bal heb ik hem bij Feyenoord nog niet zo goed zien spelen, dat klopt. Hij komt ook in de positie, loopt zich dus goed vrij etc.. Het glas is wat dat betreft weer half vol of half leeg. Anyway, van mij mag Kramer er een paar in prikken in de tweede helft, goed voor zijn zelfvertrouwen, goed voor Feyenoord, en goed om een tweede spits te hebben die wat kan brengen.
Ben benieuwd of Gio door wil laten drukken voor het doelsaldo, en of hij speeltijd gaat geven aan de jongere spelers. Ideale wedstrijd om el Hankouri er even in te brengen of Woudenberg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer laten staan. Een goal vanavond helpt hem richting Zwolle, indien nodig. Zou wel Elia wisselen. Uit voorzorg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:38 schreef FR-Henk het volgende:Kramer laten staan. Een goal vanavond helpt hem richting Zwolle, indien nodig. Zou wel Elia wisselen. Uit voorzorg. Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 21:38 schreef FR-Henk het volgende:Kramer laten staan. Een goal vanavond helpt hem richting Zwolle, indien nodig. Zou wel Elia wisselen. Uit voorzorg. Heb je wel een punt.. |
|
|
|