|
|
koekie
|
|
|
Kansloze kut graf Nelom. Smerige pisvlek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat punt hadden we al met doelsaldo, heeft 0 waarde El puntverlies is einde verhaal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nelom wat een lakse klootzak. Verkloot zelfs bijna dat ene punt verdomme |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een enorme kut zooi . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tering wat een kut wedstrijd! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Belachelijk, hele weekend naar de tyfus! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog knap terug gekomen. Utrecht thuis weer gewoon winnen. Week erna is de scherprechter. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kut Kramer en Nelom. Opdonderen en snel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beter resultaat dan 4 jaar hiervoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vrees een enorm drama. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:Nog knap terug gekomen. Utrecht thuis weer gewoon winnen. Week erna is de scherprechter. Precies.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja maar jij bent een stresskip.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je held El was ook n drama. Vilhena ook en nog 6 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Same here, ik heb bijna liever dat we niet om de titel meedoen dan deze ellende haha! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En we hebben alles in eigen hand. Ondanks Nelom. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
2 ontzettend dure punten verspeeld. Helaas lijkt Schone gelijk te krijgen, Feyenoord kan niet met de druk omgaan en elke uitwedstrijd kunnen we potentieel door het ijs zakken. Hopelijk schieten PSV en Heerenveen ons te hulp, want tegen Vitesse win je met deze instelling ook niet. In één week verlies, winst en gelijk is te mager. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volslagen onnodig. En dan nog Utrecht en Vitesse... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allemaal gelujl kunstgras als je geen echt veld kunt onderhouden san oppleuren uit de eredivisie opdonderen . En Fyenoord eerder wakker worden. Er veranderd mijns inziens niet veel je moet gewoon blijven winnen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kuyt kut. Vilhena kut, El Kut, Nelom Kut Jones kut etc etc. Berghuis prima als enige. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nooit meer opstellen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:28 schreef van geil het volgende:Kuyt kut. Vilhena kut, El Kut, Nelom Kut Jones kut etc etc. Berghuis prima als enige. Van geil is ook kut..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:27 schreef Els het volgende:2 ontzettend dure punten verspeeld. Helaas lijkt Schone gelijk te krijgen, Feyenoord kan niet met de druk omgaan en elke uitwedstrijd kunnen we potentieel door het ijs zakken. Hopelijk schieten PSV en Heerenveen ons te hulp, want tegen Vitesse win je met deze instelling ook niet. In één week verlies, winst en gelijk is te mager. Ik denk niet dat het de druk is, de koek lijkt gewoon een beetje op bij een aantal spelers. Eerste kwartier zijn ze gewoon ongeconcentreerd en arrogant.
Hopelijk straks weer Kongolo, Karsdorp en Jörgensen in de basis, die missen we toch echt wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:28 schreef piet de paler het volgende:Allemaal gelujl kunstgras als je geen echt veld kunt onderhouden san oppleuren uit de eredivisie opdonderen . En Fyenoord eerder wakker worden. Er veranderd mijns inziens niet veel je moet gewoon blijven winnen . Gewoon doorgaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was de moeilijkste van de vijf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat was me nog niet opgevallen maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:23 schreef van geil het volgende:[..] Dat punt hadden we al met doelsaldo, heeft 0 waarde El puntverlies is einde verhaal Als Ajax verliest bij PSV, mogen wij gelijk spelen tegen Vitesse. Dus ergens heb je nog wel wat aan dat doelsaldo. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Die kut Nelom is gewoon een jood. Dat die flikker de band mag dragen zeg!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Laatste 4 jaar verloren daar. Dus positief, je had hem kunnen winnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Denk het niet...Vitesse wordt zwaar... Je had van PEC moeten winnen, dat had gezien de tweede helft makkelijk gekund... Feyenoord gaat nog punten verliezen...Sleutelwedstrijd is psv-ajaks. Ik hoop dat psv zo direct wint... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik denk dat Vitesse uit de lastigste van de 5 was, hopelijk zijn die wel met hun hoofd bij de beker als wij ze treffen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:33 schreef CobusIII het volgende:[..] Denk het niet...Vitesse wordt zwaar... Je had van PEC moeten winnen, dat had gezien de tweede helft makkelijk gekund... Feyenoord gaat nog punten verliezen...Sleutelwedstrijd is psv-ajaks. Ik hoop dat psv zo direct wint... Je had van Pec ook kunnen verliezen, Vitesse heeft de week erop de beker en daar zetten zij alles op natuurlijk.
PSV moet winnen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:34 schreef moa het volgende:[..] Ik denk dat Vitesse uit de lastigste van de 5 was, hopelijk zijn die wel met hun hoofd bij de beker als wij ze treffen. Daarom juist. Die gaan niet vol |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Utrecht in de kuip masaal erachter Heerenveen speelt onder een hoedje met 020 idd psv- 020 is de sleutel,wedstrijd |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Meen je dat nou echt? Ik denk dat fietstas een stil beter is. Utrecht thuis heb je ook niet gewonnen. Ze spelen nergens meer voor. Excelsior ( zijn nog niet veilig) uit weer op kunstgras. Pff.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat is waar, Vitesse heeft de beker nog nooit gewonnen, dus die zullen daar wel vol voor gaan. Hopelijk profiteren wij daar van. De twee thuiswedstrijden moeten 6 punten zijn, en Excelsior wil vast de joden niet aan de titel helpen.
Ik zie het weer een beetje positiever in. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Na de 2-0 achter en met de voorgeschiedenis was dit uiteindelijk wel een hele zware. En eentje waarin alles eerst tegen zat. Maar na de snelle 2-1 en een vroege 2-2 had deze toch gewonnen moeten worden. De laatste 15 minuten waren teleurstellend. Niks meer gecreëerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door Alexmem -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:37 schreef koekie het volgende:[..] Meen je dat nou echt? Ik denk dat fietstas een stil beter is. Utrecht thuis heb je ook niet gewonnen. Ze spelen nergens meer voor. Excelsior ( zijn nog niet veilig) uit weer op kunstgras. Pff.. 27 aug. - Eredivisie Feyenoord
4 - 1 VS Excelsior
26 okt. - Tweede ronde KNVB beker Feyenoord
4 - 0 VS Excelsior |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:37 schreef Alexmem het volgende:Na de 2-0 achte ren met de voorgeschiedenis was dit uiteindelijk wel een hele zware. En eentje waarin alles eerst tegen zat. Maar na de snelle 2-1 en een vroege 2-2 had deze toch gewonnen moeten worden. De laatste 15 minuten waren teleurstellend. Niks meer gecreëerd. Kramer heeft niks goed gedaan. Dan komt die drol Tapia erin, niveau nog verder omlaag. Het ontbrak aan Jorgensen vandaag. Scheelt gewoon (te) veel. Kuijt zakte door de mand vandaag, echt bezig aan zijn laatste potjes. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:37 schreef moa het volgende:[..] Dat is waar, Vitesse heeft de beker nog nooit gewonnen, dus die zullen daar wel vol voor gaan. Hopelijk profiteren wij daar van. De twee thuiswedstrijden moeten 6 punten zijn, en Excelsior wil vast de joden niet aan de titel helpen. Ik zie het weer een beetje positiever in. Dat is de juiste manier om eraan vast te houden.. :). Plus dat ajaks verliest in Eindhoven |
|
|
|