|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet het op zeker maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gio: "De woorden uit Amsterdom over ons, doen me niks. Voor de media is het wel heel vermakelijk, maar op ons is het niet van invloed." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het lijkt er dus op dat El Ahmadi, Toornstra en Vilhena zondag tegen PEC het middenveld vormen. Geen Dirk Kuijt in de basis bij Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
“Rick Karsdorp is tegen PEC Zwolle niet inzetbaar”, zegt Van Bronckhorst op de wekelijkse persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. “Nicolai Jorgensen heeft de hele training meegemaakt en dat ziet er goed uit. Dat geldt ook voor Terence Kongolo.” |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 13:52 schreef RenatoBos het volgende:Het lijkt er dus op dat El Ahmadi, Toornstra en Vilhena zondag tegen PEC het middenveld vormen. Geen Dirk Kuijt in de basis bij Feyenoord? Gooi dirk maar op lb. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ben jij er bij in de Blauwvingerstad ik wel, ga ook even langs familie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee ik ben er niet bij.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijna sterkste opstelling weer. Hopelijk worden de snavels de dag ervoor genect. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoop het ook, maar nek is serieus kut dit seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zaterdagavond potje, publiek heeft er zin in.. kan maarzo een keer goed vallen voor NEC |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 19:01 schreef ar het volgende:[..] Zaterdagavond potje, publiek heeft er zin in.. kan maarzo een keer goed vallen voor NEC Publiek staat er niet echt meer achter, is pissig vanwege de slechte resultaten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 19:32 schreef MightyAce het volgende:[..] Publiek staat er niet echt meer achter, is pissig vanwege de slechte resultaten Ik heb gehoord dat ze er vól achter staan, en de ploeg naar de overwinning schreeuwt :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 19:32 schreef MightyAce het volgende:[..] Publiek staat er niet echt meer achter, is pissig vanwege de slechte resultaten Daar zitten nu veel Feyenoorders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen verrassing in Nijmegen. Ook niet n Blauwvingerstad, of zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kut kunstgras dus geen Kuijt opstellen, wat wel zou kunnen is die Hanson op kunstgras. Licht ventje snel. Maar moeten we erst voor staan , en dan Dylon Vente bekijken, allemasl kunstgras generatie voetballertjes. Jammer dat de tijd zo snel gaat, uit het verleden hadden we John d Bever een echte zaalvoetballer die niet op gras uit de voeten kon hahaha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Verdonk kan zich waarmaken als hij meedoet dan geef ik hem een cijfer morgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2017 - 09:41 schreef piet de paler het volgende:Kut kunstgras dus geen Kuijt opstellen, wat wel zou kunnen is die Hanson op kunstgras. Licht ventje snel. Maar moeten we erst voor staan , en dan Dylon Vente bekijken, allemasl kunstgras generatie voetballertjes. Jammer dat de tijd zo snel gaat, uit het verleden hadden we John d Bever een echte zaalvoetballer die niet op gras uit de voeten kon hahaha Die laatste kon redelijk uit de voeten op amateur niveau. Drie keer tegen hem gespeeld, hij had n dozijn clubs volgens mij, in ieder geval GVV Ophemert en OJC. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2017 - 09:41 schreef piet de paler het volgende:Kut kunstgras dus geen Kuijt opstellen, wat wel zou kunnen is die Hanson op kunstgras. Licht ventje snel. Maar moeten we erst voor staan , en dan Dylon Vente bekijken, allemasl kunstgras generatie voetballertjes. Jammer dat de tijd zo snel gaat, uit het verleden hadden we John d Bever een echte zaalvoetballer die niet op gras uit de voeten kon hahaha Volgens mij ook nog gespeeld op het veld bij Fc. Dordrecht '90 en in Belgie was wel één van de beste zaalvoetballers toen van Nederland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
1-5, PEC een goaltje in de laatste minuut om die kudt meeuw te narren :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het goed is missen we alleen kaarsdorp. Dit moet lukken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1 dooie meeuw maakt nog geen zomer natuurlijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aan zijn ogen te zien zo stoned als een garnaal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha.. en dat gelooft ie zeker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo niet...Heb ik wel een therapietje voor 'm. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hmm.. ik kijk altijd bij wijze van voorbeschouwing altijd FC Rijnmond. Zit daar ene Bart Vlietstra. Naam zei me niks. Google die man dus even, vraag me gelijk af wat die gast daar aan tafel moet ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Schrijft content voor tv etcetera. Geen idee wat de toevoeging van deze man is? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zwolle leuke gezellige stad succes en tot morgenmiddag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De stad van Herman Brood, zal wel weer n ontruiming worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Douwe op de hoogte stellen, en de Ijssel dijk doorprikken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er mogen natuurlijk geen Feyenoorders verzuipen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: als jij komt misschien wel zei vond de Sassenpoort zeer mooi en gezellige terrassen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Morgen weer zat Feyenoorders bij die wedstrijd. Hier en daar wat pec-verdwalers op de tribune. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Roelie....d:-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kunstgras of niet, maakt niet uit. Met volle 100% inzet win je hier. |
|
|
|