|
|
VVout
|
|
|
quote: Dak in de aRENa vergeten dicht te doen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alsof Tommie daar woont, gek..d:-)) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Die verspreiden zich hedendaags met eigen vervoer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Allemaal copycats.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
stonden daar die fietsen in? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
stonden daar die fietsen in? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja, hoorde dat er in die tijd veel fietsen gestolen waren en iets met treinen. 1+1+2 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iets om over na te denken. De geallieerden gooiden miljoenen bommen op doelen, maar 0 op de spoorlijnen om deportatie tegen te gaan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die konden dus duidelijk niet mikken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Scheen niet effectief te zijn als je de verhalen mag geloven. Al is er ook kritiek op op het gegeven dat de geallieerden bewust ervoor kozen dat niet te doen (en ook bijvoorbeeld Auschwitch niet).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De geallieerden ontdekte Auschwitz pas begin '45. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Net klaar met hobien, wat is er nu weer te zeiken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hé, wel een beetje discreet houden hier zenne. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Doe normaal... ik treed toch niet in details?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, truste morgen vroeg F1 als het niet mistig is. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Slaap wel VVoutje! Die training neem ik wel op, maar zondag zit ik er :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ook vissen..als het kan elk jaar in Noorwegen... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Verder beetje muziek maken (mag geen naam hebben), beetje sporten, lezen, motoren, netflix.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja ik viste een paar jaar terug echt heel vaak alleen de laatste tijd niet zo vaak als ik eigenlijk zou willen. Vis het liefste hier op t zoute water met de boot en dat vraagt toch wel meer tijd/investering dan op t zoete water. En ik ben geen vrijgezel meer hahaha |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Hahaha pardon welke rat dan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 23:18 schreef van geil het volgende:Iets om over na te denken. De geallieerden gooiden miljoenen bommen op doelen, maar 0 op de spoorlijnen om deportatie tegen te gaan. Geallieerden hebben wel meer fouten gemaakt. Het bombardement in bospolder-tussendijken bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2017 - 09:53 schreef tomson het volgende:[..] Ja ik viste een paar jaar terug echt heel vaak alleen de laatste tijd niet zo vaak als ik eigenlijk zou willen. Vis het liefste hier op t zoute water met de boot en dat vraagt toch wel meer tijd/investering dan op t zoete water. En ik ben geen vrijgezel meer hahaha Als je eenmaal zit, is het zo lekker. Binnenkort ga ik me richten op vliegvissen, nog niet gedaan maar lijkt me geweldig :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2017 - 09:56 schreef tomson het volgende:[..] Geallieerden hebben wel meer fouten gemaakt. Het bombardement in bospolder-tussendijken bijvoorbeeld. Dat was n foutje, ik denk echter dat dat andere n bewuste was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2017 - 10:41 schreef ar het volgende:[..] Als je eenmaal zit, is het zo lekker. Binnenkort ga ik me richten op vliegvissen, nog niet gedaan maar lijkt me geweldig :) Vliegvissen is leuk, je kan op bijna alles vissen. Aas zelf maken en vervolgens ook nog vangen maakt je dag goed. Persoonlijk ga ik liever Karpervissen of roofvissen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik vis eigenlijk op alles. Roofvis op stromend water, vissen met de boot vanuit Ijmuiden en met de vaste lat in binnenwaters. Morgen lekker met de lat op Brasem en de Zeelt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Geil vist vooral op het forum... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vissticks vangen. Gaat sneller. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2017 - 13:08 schreef Fart het volgende:Ik vis eigenlijk op alles. Roofvis op stromend water, vissen met de boot vanuit Ijmuiden en met de vaste lat in binnenwaters. Morgen lekker met de lat op Brasem en de Zeelt. Ik zit net te kijken of ik in augustus naar Ijsland kan om te vissen...ipv Noorwegen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Erotisch kleien en naakt pottepakken uuuuhhh pottenbakken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Om eerlijk te zijn doe ik helemaal niets meer beetje hardlopen zwemmen en geschiedenis boeken lezen en soms een beetje euken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar kan ik niks tegenin brengen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2017 - 14:26 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik zit net te kijken of ik in augustus naar Ijsland kan om te vissen...ipv Noorwegen.. Gaaf Cobus. Wil ik zelf ook nog wel een keer doen. Heb het vissen pas sinds 2 jaar weer opgepakt en alles nieuw gekocht. Moet nog aardig wat geld uitgeven voor ik de materie heb om eens aan een vis vakantie te gaan denken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos