|
|
de bluffer
|
|
|
De vrije zondag van Gio Bronckhorst was hij was afgelopen zondag met de gehele familie in Ootmarsum in Twente en had daar een al een mooie schaal gekocht. Hij houd ook van kunst. Toen de mensen dat zagen riepen ze allemaal Feyenoord Feyenoord tegen hem en Gio hield de schaal hoog en zei ik hem alvast gekocht. Dat mailde mij iemand die ik ken uit Ootmarsum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Whahahahahahahahahahaha
En das allemaal echt gebeurd? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 12:08 schreef de bluffer het volgende:De vrije zondag van Gio Bronckhorst was hij was afgelopen zondag met de gehele familie in Ootmarsum in Twente en had daar een al een mooie schaal gekocht. Hij houd ook van kunst. Toen de mensen dat zagen riepen ze allemaal Feyenoord Feyenoord tegen hem en Gio hield de schaal hoog en zei ik hem alvast gekocht. Dat mailde mij iemand die ik ken uit Ootmarsum Hahahahaha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja hij was daar met 15 personen o.a. zijn zus, zwager en kinderen vader en moeder |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geloof het maar wel. Bluffert verzint dit heus niet...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 12:08 schreef de bluffer het volgende:De vrije zondag van Gio Bronckhorst was hij was afgelopen zondag met de gehele familie in Ootmarsum in Twente en had daar een al een mooie schaal gekocht. Hij houd ook van kunst. Toen de mensen dat zagen riepen ze allemaal Feyenoord Feyenoord tegen hem en Gio hield de schaal hoog en zei ik hem alvast gekocht. Dat mailde mij iemand die ik ken uit Ootmarsum Ik wil graag een klacht inbrengen. Kunt u mij vertellen wat dit met de topic te maken heeft? Graag uitleg op de mail. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gio verzameld schalen,mooie hobby. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 19:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik wil graag een klacht inbrengen. Kunt u mij vertellen wat dit met de topic te maken heeft? Graag uitleg op de mail. Hij schrijft toch (inclusief spelfout, maar ja is ook een halve Deen): "Hij houd ook van kunst." |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hou en spaar dikke tieten , |
|
|
|