|
|
ar
|
|
|
Ff omhoog duwen geile.. hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kaal of kammen. Maak niet uit, iedereen petje af |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Wat een vervelende journalisten bij VP. Elke week wordt het gekker daar. Elke wisewas van Feyenoord benoemen en opblazen. Bah....of ik zie ik het verkeerd? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 20:47 schreef koekie het volgende:Wat een vervelende journalisten bij VP. Elke week wordt het gekker daar. Elke wisewas van Feyenoord benoemen en opblazen. Bah....of ik zie ik het verkeerd? Verklaar je nader.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het lot van een aanstaande kampioen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja man ergens een relletje ? Vertel vertel vertel ! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: *El Ahmadi reageert geprikkeld. Hij was reeel *Utrecht Klaagt.. 1 persoon vraagt of het niet een overtreding *Feyenoord krijgt hulp van binnenuit.
Ach.ik zal wel een zonnesteek hebben opgelopen. Haha Tering wel veel snavels hier bij het stand.. pff |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hamas Hamas joden aan het gas |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Nog zo 1 Renato.bij VP. Als Vitesse Feyenoord helpt dan is Sjaak Swart voor AZ in de bekerfinale. Lekker belangrijk war die oude lul vindt. Bleh.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik las het net ja, en klopt bij Primeur zitten Ajacieden.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben helemaal naar de klote een gaan dit niet meer weg geven! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
No brakes en Feyenoord, relaxed hoor een beetje sport kijken -.- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Allang geboycot inderdaad. Wat een kut pagina. Net als voetbalzone ook zo 1 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gare website voor 12 jarige is dat. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
God wat ben ik brak. Wat een pot! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 22:25 schreef koekie het volgende:Nog zo 1 Renato.bij VP. Als Vitesse Feyenoord helpt dan is Sjaak Swart voor AZ in de bekerfinale. Lekker belangrijk war die oude lul vindt. Bleh.. Het is slecht voor t hart maar ik zie liever ook geen kadootjes. Zie gisteren ,zelf verdient en nog dik ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was ouderwets zweten , maar ook genieten. Deze groep wil echt heel graag , daar ligt het echt niet aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 11:58 schreef van geil het volgende:Het was ouderwets zweten , maar ook genieten. Deze groep wil echt heel graag , daar ligt het echt niet aan. Daar ligt het wel aan, zij beginnen zo slap tegen Zwolle of juist te fanatiek.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar dat is een effect of een gevolg van ,maar ze willen wel heel graag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja maar waarom, al heel het seizoen spelen ze geduldig wetende dat die goal toch wel komt waarom nu ineens massaal naar voren dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 12:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja maar waarom, al heel het seizoen spelen ze geduldig wetende dat die goal toch wel komt waarom nu ineens massaal naar voren dan.. Zo ver naar voren als tegen pec moeten ze tegen fietstas maar niet meer doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Komt ook een beetje door de achterban. Jagen , druk zetten , werken voor je geld. Plus kampioenkoorts . optelsom. Echt iedereen liep blind te jagen en naar voren , zonder op de organisatie te letten. Leermoment. En misschien ook wel een beetje opgefokt door de neuzen leuzen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
jagen en druk op het middenveld zetten prima, maar hou er wel 3 achterin. Zeker in de laatste wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 14:03 schreef Gerard_FR het volgende:jagen en druk op het middenveld zetten prima, maar hou er wel 3 achterin. Zeker in de laatste wedstrijden. Zeker als je dan ook weet dat je links Nelom heb staan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Durf je wel, beetje Neelom af zeiken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ha ja daar was het natuurlijk wachten op..d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kongolo fit toch, hebben we iemand voor op de bank. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die pot goud zal al wel pleite zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Volgens mij liep die naar de moskee er achter |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij Baraziet het niet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is traag in de balbehandeling. Maar hij kijkt ook traag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij schijt ie zelfs traag.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En de rest hoef ik niet te weten , AR ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ba AR ha zite als je moet poepen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|