|
|
Stylzz
|
|
|
Nee? De tweede plek kregen we ooit ook cadeau. Hoorde niemand klagen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We zullen vast wel een kadootje krijgen ,dan hoor je mij ook niet klagen. Maar laten we gewoon van de eigen kracht uitgaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles is geoorloofd. Bijna. (Na Dortmund gisteren moet je voorzichtig zijn in je uitspraken)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 09:32 schreef Leon FR1908 het volgende:We zullen vast wel een kadootje krijgen ,dan hoor je mij ook niet klagen. Maar laten we gewoon van de eigen kracht uitgaan. Heb ik ook geen moeite mee.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aan ons nu de glorie, het dal is voorbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is een mooie! Laat het de waarheid worden ..Feyenoooooooord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We gaan naar de Coolsingel en staan zij aan zij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat me een sfeertje worden.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Absolute hoogspanning |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er op en erover en daarna ga ik naar het voetballen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Willen ons zien sterven,hopelijk druipen ze af |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Utrechtse dadendrang zal rap slinken bij het betreden van de kolkende kuip. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alle lof voor Uuu.. Maar nu ff niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In de Kuip is niks te halen..!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wonden gelikt, krijg er weer zin in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ayoub: ''De druk ligt helemaal bij Feyenoord''
FC Utrecht komt zondag met veel zelfvertrouwen. De ploeg van Erik ten Hag draait momenteel goed en staat op een vierde plaats in de eredivisie. Afgelopen weekend werd er gemakkelijk gewonnen van FC Twente. Zondag hoopt FC Utrecht ook in De Kuip een goed resultaat te halen. ''We zien het als een prachtige test.''
''Spelen tegen de beste ploeg van Nederland op een topveld in een geweldig stadion: we kijken ernaar uit en willen een goed resultaat behalen,'' vervolgt Sofyan Amrabat in gesprek met Voetbal International. ''Thuis zijn we altijd vrij sterk tegen de topclubs.''
''Uit speelden we bij Ajaks en PSV lange tijd goed mee, maar kwamen we uiteindelijk iets tekort doordat we de tactische discipline net niet lang genoeg konden volhouden. Nu moet blijken of we dat zondag wel kunnen opbrengen. Ik denk van wel,'' sluit de middenvelder af.
Yassin Ayoub heeft geen boodschap aan de geluiden om Feyenoord te matsen en kijkt vooral naar zijn eigen ploeg. ''De druk ligt helemaal bij Feyenoord. Wie er kampioen wordt, maakt ons niks uit. We willen zelf gewoon vierde worden. Als we de kampioensstrijd tot het laatst spannend kunnen maken, doen we dat.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Staan maar 20 punten achter op Feyenoord. Nu zeg dat niet alles maar de punten die Feyenoord meer gehaald heeft pakte ze thuis 100% |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
El, Kongo en Nico er bij.
Dan zijn we bijna rond he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou heel positief zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja je kan niet alles hebben
;) ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb ,n korte broek bij me dus als Gio behoefte heeft aan een 2e Ribery ik ben er |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wow. Zo lelijk joh? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel een wereld voetballer van de Haantjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook over zijn hoogtepunt heen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja klopt maar ruilen voor Kuijt ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan er niets van vinden, wel in heel veel verschillende talen dat Karsdorp bijtekent. Dat is wel interessant te noemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2017 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:Kan er niets van vinden, wel in heel veel verschillende talen dat Karsdorp bijtekent. Dat is wel interessant te noemen. In het filmpje toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ik zie t ja. Zal wel meevallen denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop het, zou mooi zijn weer een paar mannen terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Anders wordt het weer puzzelen zonder El en Jan Arie.(Tapia ook onzeker maar dat is een zegen ) En Veji heeft te horen gekregen dat hij exit is. dat kan ook 2 kanten op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Via de voordeur of de achterdeur.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
vrijdag 14 april 2017 12:43 3.930 keer bekeken 44 reacties Pro Shots De ziekenboeg bij Feyenoord lijkt eindelijk leeg te stromen. Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst verwacht zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht weer te kunnen beschikken over Terence Kongolo, Karim El Ahmadi en Nicolai Jørgensen. ''Het ziet er goed uit.'' De drie sterkhouders van Feyenoord hebben de laatste dagen volledig meegetraind met de groep en lijken weer volledig fit voor de laatste vier wedstrijden in de eredivisie. Van Bronckhorst kan zondag niet beschikken over Rick Karsdorp. Ook komt de wedstrijd nog te vroeg voor Bilal Başaçıkoğlu. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Eerst de warming upp maar eens afwachten! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Giovanni van Bronckhorst had vrijdagmiddag goed nieuws te melden uit de ziekenboeg. Karim El Ahmadi, Nicolai Jørgensen en Terence Kongolo zijn zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht inzetbaar, zo vertelde Feyenoords hoofdtrainer tijdens de wekelijkse persconferentie. El Ahmadi werd afgelopen zondag tegen PEC Zwolle acht minuten voor tijd gewisseld vanwege liesklachten, maar sloot donderdag weer aan bij de groepstraining. ‘Karim heeft geen last meer van zijn blessure en is zondag inzetbaar,’ stelde Van Bronckhorst vrijdagmiddag.
Jørgensen haakte tijdens de warming-up voor het duel in Zwolle af vanwege klachten aan zijn onderrug. De afgelopen dagen trainde de spits echter weer voluit mee met de groep. Van Bronckhorst: ‘Met Nicolai gaat het goed. Hij heeft deze week beduidend meer kunnen doen dan vorige week, dus dat ziet er positief uit voor zondag.’
Kongolo maakte maandag zijn rentree bij Feyenoord 2, nadat hij weken aan de kant stond met een bovenbeenblessure. ‘Terence heeft daarvan geen enkele terugslag gehad,’ zegt Van Bronckhorst. ‘Het is fijn dat ik weer over hem kan beschikken.’
Voor de van een knieblessure herstellende Rick Karsdorp komt de wedstrijd tegen FC Utrecht nog te vroeg. Bilal Basaçikoglu (enkel), Pär Hansson (schouder) en Sven van Beek (voet) zijn er eveneens nog niet bij. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Met een volledig, of bijna volledige fitte selectie moeten de komende wedstrijden gewoon gewonnen kunnen worden. Goed nieuws! |
|
|
|