|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik ben benieuwd. Heb er zin in !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Deze tijden vergen een hoop van ons lichaam Els. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben ook bloednerveus. We moeten. we moeten. Come on Feijenoord! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
3 punten los vandaag. Heerlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha hup Heerenveen dus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga op weg..
Iedereen een fijne wedstrijd..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
De opstelling is zo moeilijk niet; ---------------Vermeer--------------- Karsdorp---v.Beek/Tapia---Woudenberg Vehenovic---Gustafson---Nelom Bassie---------Kramer--------Mo |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Als feyenoord vandaag niet wint geen kampioenschap |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We moeten winnen en niet denken aan verlies . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 11:25 schreef Nibke 7 het volgende:De opstelling is zo moeilijk niet; ---------------Vermeer--------------- Karsdorp---v.Beek/Tapia---Woudenberg Vehenovic---Gustafson---Nelom Bassie---------Kramer--------Mo Inderdaad. 0-4 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen zorgen. Feyenoord wint vandaag. Ik heb ook geen stress. Volgend weekend pas. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Flikker jij even op maar Eindhoven? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 11:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Geen zorgen. Feyenoord wint vandaag. Ik heb ook geen stress. Volgend weekend pas. +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Fijne wedstrijd allemaal. Ik ga, toch wel nerveus, naar De Kuip. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik heb het echt niet meer .. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijg ook bijna geen hap door m'n keel, spanning.
Succes allemaal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Allemaal lotgenoten hier :) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Iedereen de paasstol overgeslagen lees ik :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Geen last van. We winnen gewoon hoor. 3 - 0! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een sloot koffie en een halve scone hahaha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Koffie dat is hier ook brandstof :) Nog een uurtje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt nergens last van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terence Kongolo is terug, Lucas Woudenberg zit op de bank. Miquel Nelom is vandaag buiten de Feyenoordselectie gelaten door Van Bronckhorst.
Bijzonder? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 13:21 schreef MMM het volgende:Terence Kongolo is terug, Lucas Woudenberg zit op de bank. Miquel Nelom is vandaag buiten de Feyenoordselectie gelaten door Van Bronckhorst. Bijzonder? Die sparen ze voor wanneer hij de beste back van Nederland wordt. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Einde oefening voor Nelom dus! Heeft waarschijnlijk ergens last van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Redelijk ontspannen. Calculeer alles in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 13:21 schreef MMM het volgende:Terence Kongolo is terug, Lucas Woudenberg zit op de bank. Miquel Nelom is vandaag buiten de Feyenoordselectie gelaten door Van Bronckhorst. Bijzonder? Inderdaad opvallend, strafbankje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gearriveerd op T ? :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Of n blessure , en in het slechtste geval , onverwacht bezoek gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T verschil met Utrecht is 20 punten en we spelen thuis.
Dit moet gewoon 4-0 worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben wel benieuwd met welk gevoel Feyenoord start. Ietwat nerveus of gelijk drop knallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ook gewoon totaal geen spanning Beetje gek, maar ik heb t gevoel dat vandaag wel eens een gunstige dag kan worden en volgende week beslissend gaat zijn.
Dus zal wel 0-3 worden ;') |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:Ik heb ook gewoon totaal geen spanning Beetje gek, maar ik heb t gevoel dat vandaag wel eens een gunstige dag kan worden en volgende week beslissend gaat zijn. Dus zal wel 0-3 worden ;') Volgende week teken ik daar voor ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor iedereen in de Kuip, haal nog ff snel een XXXL of een kroket en een sappie en ga er lekker voor zitten, succes.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 14:03 schreef VVout het volgende:Voor iedereen in de Kuip, haal nog ff snel een XXXL of een kroket en een sappie en ga er lekker voor zitten, succes.... Ik zit al en hoef even niks haha |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Come on Feyenoord. Vanuit Curaçao 8.15 uur wakker worden met een biertje.. lekker hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door koekie -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 14:16 schreef koekie het volgende:Come on Feyenoord. Vanuit Curaçao 8.15 uur wakker worden met een biertje.. lekker hoor Niks mis mee!! Come on Feyenoord!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: familie omstandigheden. |
|
|
|