|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weet iemand rond welke datum dat ongeveer is?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij nog niet eens bekend.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is mooi want dan kan ik nog wat centen opzij leggen.. Eerst maar weer een seizoenskaart scoren ,maar dat zal een stuk makkelijker worden nu we toch geen kampioen meer worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat is mooi want dan kan ik nog wat centen opzij leggen.. Eerst maar weer een seizoenskaart scoren ,maar dat zal een stuk makkelijker worden nu we toch geen kampioen meer worden. Verkoop gaat meen ik beter dan vorig jaar.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja tot volgende week toe nog wel.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ga maar weer naar die neuzen kijken ,dat is de reden waarom dit topic is geopend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou snel erbij dan zijn maat want na volgend weekend loopt het weer storm..
HOPPAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nou snel erbij dan zijn maat want na volgend weekend loopt het weer storm.. HOPPAAAAAAAAA Als dat zo is moet ik straks dit topic aanpassen :) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ga maar weer naar die neuzen kijken ,dat is de reden waarom dit topic is geopend. Ik kijk er niet naar maar verwijs je netjes door |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus als je een beetje realistch kijkt word je doorverwezen naar een neuzenpagina.. Beetje Joods niet? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus als je een beetje realistch kijkt word je doorverwezen naar een neuzenpagina.. Beetje Joods niet? Een topic EL-loting openen is inderdaad joods ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mag jij vinden maar jij gaat toch niet naar de kuip,met CL of EL ;) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Beker en competitie ook zelden. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Net als 95% van het forum ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat eengesprek dit zeg pfffff.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weet jij nog iets leuks dan? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Beetje frustratie denk ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komen we ook wel weer overheen denk ik |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We zijn allemaal 1. Of we nu gaan of niet gaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het zo frustrerend als Feyenoorders zich onderling voor jood gaan uitmaken, dat bedoelde ik te zeggen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Deze? Misschien kunnen we nog 3e worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Na de foto van Renato zeker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, iedereen draagt Feyenoord op zijn manier een warm hart toe of tie nu gaat of niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Draai het mes nog maar eens een keer in de rondte.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt het geheel wel weer nuchterder. Verwachtingen zijn weer wat getemperd.
Was vast ook de bedoeling van de spelers vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog leuker vinden ze het om even stuivertje te wisselen met de koppositie na pak m beet 32 wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:03 schreef FR-Henk het volgende:Maakt het geheel wel weer nuchterder. Verwachtingen zijn weer wat getemperd. Was vast ook de bedoeling van de spelers vandaag. Nou het is bij mij gelukt in iedergeval Henk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onze selectie is gewoon te smal... Daar kan niemand wat aan doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:05 schreef van geil het volgende:Nog leuker vinden ze het om even stuivertje te wisselen met de koppositie na pak m beet 32 wedstrijden. Dat geloof jezelf toch niet he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is exact het punt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:05 schreef van geil het volgende:Nog leuker vinden ze het om even stuivertje te wisselen met de koppositie na pak m beet 32 wedstrijden. En het allerleukste vinden ze het als ze op de laatste speeldag kampioen worden. Zo hebben ze het gepland. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] En het allerleukste vinden ze het als ze op de laatste speeldag kampioen worden. Zo hebben ze het gepland. Hoppaaaaaaaaa.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja natuurlijk ,ik ben dit jaar ook maar 3 wedstrijden geweest ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] En het allerleukste vinden ze het als ze op de laatste speeldag kampioen worden. Zo hebben ze het gepland. Met z, n allen naar de coolsingel. Mooiste scenario |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ook.. :). Volgend seizoen heb ik er weer 1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] En het allerleukste vinden ze het als ze op de laatste speeldag kampioen worden. Zo hebben ze het gepland. Dus het is de bedoeling dat alle supporters met een zwak hart op het Erasmus belanden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] En het allerleukste vinden ze het als ze op de laatste speeldag kampioen worden. Zo hebben ze het gepland. In de 95ste minuut laten ze Nelom de beslissende maken. Dat vinden ze humor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook als ik er maat tussen kan komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:11 schreef van geil het volgende:[..] In de 85ste minuut laten ze Nelom de beslissende maken. Dat vinden ze humor. Hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vast wel. Alleen qua vak.. Das afwachten |
|
|
|