BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Schalke 04 (Donderdag 13 april 2017, 21:05); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 09 april 2017 - 21:53   quote  deeplink  
3090433413-6feebd0f.jpg

Kwartfinale Europa League

Het is 14 jaar geleden toen Ajax voor het laatst tot de kwartfinale van een Europees toernooi reikte. In het seizoen 2002/03 was AC Milaan te sterk in de kwartfinales van de Champions League. Anno 2017 komt Ajax het Duitse Schalke 04 van Klaas Jan Huntelaar tegen. In een uitverkochte ArenA zal Ajax in de thuiswedstrijd zich een goede uitgangspositie moeten verschaffen om kans te maken op een plek in de halve finales. In deze fase van een groot toernooi kom je geen zwakke ploegen meer tegen en dus staat Ajax, in de loodzware maand april, een pittig tweeluik te wachten.

Ajax en Schalke kwamen elkaar nooit eerder tegen voor een officieel duel. Het laatste duel tegen een Duitse tegenstander bewaard Ajax slechte herinneringen aan. Borussia Dortmund was de allereerste Duitse ploeg die in Amsterdam van Ajax wist te winnen. Ajax speelde 32 maal eerder tegen een Duitse opponent. Daarvan won Ajax er 20, werd er 5 keer gelijk gespeeld en werd er 7 maal verloren. In eigen huis won Ajax 13 duels, speelde het 1 maal gelijk en werd 1 maal verloren. Ajax moet het nadrukkelijk van het presteren voor eigen publiek hebben. Schalke speelde 10 maal eerder tegen een Nederlandse opponent. De Duitsers wonnen 3 maal, speelden 1 maal gelijk en verloren maar liefst 4 maal. Schalke won nog nooit op Nederlandse bodem. Het speelde 1 maal gelijk en verloor de overige 4 duels op Nederlands grondgebied. Ook Schalke 04 moet het dus hebben van thuiswedstrijden.

Schalke 04 staat 10e in de Bundesliga . In de middenmoot van Duitsland zijn de verschillen ontzettend klein. Tussen de nummer 7 en de nummer 17 zitten slechts 12 punten. Schalke draait dus geen goed seizoen maar heeft nog kansen zich in de subtop te nestelen. Dan moet het een geweldig reeks neerzetten in Duitsland, anders speelt Schalke volgens jaar geen Europees voetbal tenzij het de Europa League wint. De laatste 10 duels van Schalke laten een wisselvallige tegenstander zien. Schalke speelde 7 competitiewedstrijden, 2 Europa League wedstrijden en 1 beker wedstrijd. Schalke won 3 competitiewedstrijden, verloor er 2 en speelde 1 maal gelijk. In de beker werd kansloos van Bayern verloren in in de Europa League werd 2 maal gelijk gespeeld. De club uit Gelsenkirchen ging tegen Wolfsburg door op uitgescoorde goals.

Schalke 04 speelt onder trainer Markus Weinzierl een variant op 4-4-2 of 4-2-3-1. De 4-4-2 formatie is met 3 verdedigers in de laatste linie met een stopper ervoor. Daarvoor is het dan een traditionele aanval zoals je dat vaker bij 4-4-2 ziet. De 4-2-3-1 formatie is eigenlijk 4-5-1 zonder de bal en 4-3-3 in balbezit. Afhankelijk van de tegenstander wisselt Schalke de tactiek. Scorend vermogen is de zwakke plek van Schalke 04. KJH speelt om allerlei redenen nauwelijks. De Oostenrijkse spits Burgstaller is de topscorer met 6 goals. Hij wordt op de voet gevolgd door de smaakmaker van Schalke, Goreztka, die op 5 staat evenals Schopf en Bentaleb. Linksbuiten/linkermiddenvelder Kolasinac is met 5 assists de belangrijkste voorbereider van goals. Bentaleb en Choupo-Moting volgen met 4 assists. Choupo-Moting is geblesseerd en afwezig in Amsterdam. Schalke speelt het liefst vrij behoudend en tracht dan snel over de vleugels te counteren. Vooral de backs van Ajax zullen dus heel scherp moeten zijn.

Bij Ajax ontbreekt Lasse Schone vanwege een schorsing. Andre Onana, Davinson Sanchez, Kenny Tete en Nick Viergever staan allen op scherp. Kasper Dolberg is nog altijd een vraagteken vanwege zijn dijbeenblessure. Ook Matthijs de Ligt is een vraagteken na zijn uitvallen in het duel tegen NEC. Gezien de goede prestatie van Bertje Traore lijkt de kans groot dat Ajax met de Chelsea-huurling in de spits gaat beginnen. De vleugels zullen dan waarschijnlijk worden bezet door Younes en Kluivert. Op het middenveld ontbreekt Schone. Hier lijkt Donny van de Beek de meest logische vervanger, hoewel Jairo Riedewald ook een mogelijkheid is. Achterin lijken wisselingen onwaarschijnlijk.

Er zijn geen eerdere beelden van duels tegen Schalke omdat Ajax voor het eerst tegen de ploeg aan de grens met Nederland speelde. Daarom een uitgebreide rapportage van het duel tegen Kopenhagen in de ArenA.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zondag 09 april 2017 - 23:36   quote  deeplink  
4-0
Jaccio
 Jaccio - maandag 10 april 2017 - 08:02   quote  deeplink  
2-1
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 10 april 2017 - 08:36   quote  deeplink  
2-1 of 3-1.
Eide
 Eide - maandag 10 april 2017 - 11:10   quote  deeplink  
'Oplossingen voor Ajax vinden'

Een speler voor Ajax om in de gaten te houden tijdens het Europa League-treffen met Schalke 04 is middenvelder Leon Goretzka. De 22-jarige Duitser trof eenmaal doel trof tegen VfL Wolfsburg (3-0 zege) en treedt Ajax met veel respect tegemoet. "Ajax is een super-team en een club met een grote traditie. Ze hebben altijd spelers gehad met veel techniek en snelheid en dat zie je ook bij het huidige team. Het is aan ons om daar oplossingen voor te vinden”, aldus de eenmalig Duits international.

'Zo speelt Schalke niet'
VfL Wolfsburg-trainer Andries Jonker denkt dat Schalke 04 geen slechte tegenstander is voor Ajax. "Het is in ieder geval een ploeg die ook wil voetballen. Je hebt de afgelopen jaren gezien dat Ajax zich in Europa regelmatig heeft stukgelopen op een muur van verdedigers. Zo speelt Schalke niet. Ik verwacht dat het dit keer een heel interessante wedstrijd van twee voetballende ploegen wordt.”

Schalke 04-trainer Markus Weinzierl is onder de indruk van het jeugdige elan van Ajax. "Het is een jonge ploeg met heel veel spelplezier, die speelt zoals we dat mogen verwachten van Ajax met een grote drang naar voren en veel korte combinaties. Het wordt een lastige avond voor ons.” Schalke mist in de ArenA aanvaller Eric Maxim Choupo-Moting, die kampt met een blessure.

Bron
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 10 april 2017 - 12:34   quote  deeplink  
1-0
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 april 2017 - 12:57   quote  deeplink  
Zolang je maar wint; 1-0 is voldoende. Dan in de uitwedstrijd in ieder geval een doelpunt maken.
remco k
 remco k - maandag 10 april 2017 - 13:11   quote  deeplink  
Ajax speelt hier gelijk 1-1....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 april 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Mijn gevoel zegt 0-2. Dan volgende week gewoon het B-elftal er heen zenden en alle pijlen volledig op de competitie. Moet je natuurlijk wel aankomende weekend Heerenveen verslaan!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 april 2017 - 15:24   quote  deeplink  
Mijn gevoel zegt 4-0. Dan volgende week gewoon het B-eltal er heen zenden.
Om vervolgens Schalke met B elftal nog maal te verslaan en dan goed voorbereid naar PSV te kunnen.

Je moet alles doen om iedere wedstrijd te winnen.

Waarom niet?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 april 2017 - 15:33   quote  deeplink  
Ajax wint met 2 - 0
p111
 p111 - maandag 10 april 2017 - 18:11   quote  deeplink  
2-0 hou ze onder druk gaat heel veel kracht kosten maar ik heb er vertrouwen in.
Brandje
 Brandje - maandag 10 april 2017 - 18:16   quote  deeplink  
Thuis 0-0 en uit 1-1
Eide
 Eide - dinsdag 11 april 2017 - 06:34   quote  deeplink  
Dolberg fit voor clash met Schalke

Kasper Dolberg is fit voor de Europa League-kwartfinale Ajax-Schalke 04, donderdag 21.05 uur in de Amsterdam ArenA. Als de Deen geen terugslag krijgt, sluit hij vandaag volledig aan bij de groepstraining.

Zaterdag trainde Dolberg met Jong Ajax, waarna hij zich naar Nijmegen spoedde om NEC-Ajax te kunnen zien. Zondag moest hij met de reserves vol aan de bak, terwijl de basisspelers uitliepen. Is Dolberg donderdag inzetbaar, dan staat Peter Bosz voor een lastige keuze in de spits: Dolberg of de recent uitblinkende stand-in Bertrand Traoré.

Schöne
Bosz kan donderdag in ieder geval geen beroep doen op de geschorste Lasse Schöne. De Deen, die afgelopen weekeinde tegen NEC vanwege lichte liesklachten uit voorzorg werd gewisseld, richt zich op het thuisduel met SC Heerenveen (zondag).

Bron
remco k
 remco k - dinsdag 11 april 2017 - 08:15   quote  deeplink  
Ach ja geen Schone.. Dan zal vd Beek wel op die positie spelen..

Erg benieuwd of hij dat aan kan tegen de in mijn optiek sterkste tegenstander van het jaar.. Heel benieuwd..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 april 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 08:15 schreef remco k het volgende:

Erg benieuwd of hij dat aan kan tegen de in mijn optiek sterkste tegenstander van het jaar.. Heel benieuwd..
hoop op dejong...
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 april 2017 - 09:44   quote  deeplink  
Totaal oneens met Jonker trouwens. Schalke is in Europa werkelijk niets anders aan het doen dan aan het verdedigen en puur op de counter spelen.

Goretzka en Burgstaller zijn wel hele goede spelers.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 11 april 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 08:15 schreef remco k het volgende:

Wat ik niet snap is dat Bosz Riedewald niet op die plek neerzet. Hij was de man op die positie volgens Bosz tot Willem II ertussen kwam.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 11 april 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2017 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mijn gevoel zegt 0-2. Dan volgende week gewoon het B-elftal er heen zenden en alle pijlen volledig op de competitie. Moet je natuurlijk wel aankomende weekend Heerenveen verslaan!
Ik weet niet of je Heerenveen de laatste tijd heb gevolgd, maar die verliezen tegenwoordig structureel al hun wedstrijden. En dat ook tegen de laagvliegers. Zou ik me maar niet zo veel zorgen over maken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 11 april 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 13:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat Bosz Riedewald niet op die plek neerzet. Hij was de man op die positie volgens Bosz tot Willem II ertussen kwam.
Mag Bosz dan niet van mening veranderen?

Willem 2 dan bedoel je de 2de competitie wedstrijd. En Bosz zei dit tijdens de voorbereiding van dit seizoen.

Vervolgens verliest Ajax het onderlinge duel met Rostov en verloren we punten tegen Roda en Willem 2.

Dan geeft Bosz het vertrouwen aan andere spelers, dat hij de spelers niet een hernieuwde kans geeft, dat kan. Maar hij geeft eerder de voorkeur voor andere spelers. Bijvoorbeeld voor Frenkie de Jong, die ook mocht invallen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 11 april 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 13:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Mag Bosz dan niet van mening veranderen?

Willem 2 dan bedoel je de 2de competitie wedstrijd. En Bosz zei dit tijdens de voorbereiding van dit seizoen.

Vervolgens verliest Ajax het onderlinge duel met Rostov en verloren we punten tegen Roda en Willem 2.

Dan geeft Bosz het vertrouwen aan andere spelers, dat hij de spelers niet een hernieuwde kans geeft, dat kan. Maar hij geeft eerder de voorkeur voor andere spelers. Bijvoorbeeld voor Frenkie de Jong, die ook mocht invallen.
Nee Willem II in de beker en natuurlijk moet Bosz zelf kiezen en hij mag van mening veranderen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 11 april 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 15:22 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee Willem II in de beker en natuurlijk moet Bosz zelf kiezen en hij mag van mening veranderen.
Ah nu snap ik het!

Die wedstrijd speelde hij met een ander elftal, om eigenlijk de andere rust te geven.

Dat pakte goed uit, anders zou de kritiek niet mals zijn geweest als we er dan al uit lagen.

en vervolgens heeft Bosz de spelers die daarvoor al goed deden een plekje gegeven. Klaassen heeft zijn plek namelijk wel terug gekregen maar Riedewald niet.

Overigens speelde Riedewald niet op 6 maar links achterin.
Zonder dat Riedewald een echte kans heeft gehad op 6 is hij voorbij gestreefd door Schone.
remco k
 remco k - dinsdag 11 april 2017 - 21:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

En terecht. Vond het al een hele slechte beslissing om Riedewald daar überhaupt neer te zetten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 11 april 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Gewoon d'r op en d'r over hoppa 3-1 en uit 2-2
p111
 p111 - dinsdag 11 april 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Op dit moment vind ik de Jong beter als v/d Beek
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 11 april 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

En terecht. Vond het al een hele slechte beslissing om Riedewald daar überhaupt neer te zetten.
Hoezo? Hij leek mij in eerste instantie ook ideaal, maar hij lijkt opbouwend te traag.
remco k
 remco k - woensdag 12 april 2017 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 23:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoezo? Hij leek mij in eerste instantie ook ideaal, maar hij lijkt opbouwend te traag.
Ik vind hem daar vanaf het eerste moment op ieder vlak te kort komen.. Hij is juist een speler die er moet komen om te kunnen renderen. Als hij inschuift, en daar is hij goed in kan hij van grote waarde zijn omdat ie dan vrijwel altijd de vrije man is en dus iets meer tijd heeft..

Ik vind hem voor de CVM plek te afwachtend in de duels, de durf om ver vooruit te dekken mis ik bij hem, hij is te langzaam aan de bal voor die positie..

Ik vind hem de ideale CV, daar heeft ie namelijk wel alles voor..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 april 2017 - 14:22   quote  deeplink  
Hopelijk gaan wij een ronde door en Besiktas niet. Dan keren we namelijk voor volgend seizoen terug op plek 10.
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Huntelaar complimenteus over Ajax

Schalke 04 kiest donderdag niet voor de aanval in het uitduel met Ajax in de Europa League.

„Ajax heeft veel zelfvertrouwen en is bezig met een goede serie”, blikte trainer Markus Weinzierl vooruit naar het eerste duel in de kwartfinale. „We willen verdedigend stabiel zijn en voor gevaar zorgen als we kunnen omschakelen.”

Weinzierl vertelde woensdag vlak voor de training van zijn ploeg in de ArenA dat Sead Kolašinac waarschijnlijk kan spelen tegen Ajax. Voor Eric Maxim Choupo-Moting komt het eerste duel in de kwartfinale te vroeg. De snelle buitenspeler liep zaterdag een knieblessure op tijdens het gewonnen duel met VfL Wolfsburg (4-1).

Huntelaar
De trainer van Schalke 04 liet zich op de persconferentie vergezellen door Klaas-Jan Huntelaar. De spits herhaalde dat hij pas aan het einde van het seizoen beslist of hij eventueel wil terugkeren naar zijn favoriete Nederlandse club. Huntelaar liet zich positief uit over het huidige Ajax. „Ze combineren handig vanuit de defensie naar voren en zijn erg technisch. Ze proberen de wedstrijd altijd te domineren.”

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 20:12   quote  deeplink  
Dolberg in Ajax-selectie, Riedewald niet

Kasper Dolberg keert terug in de selectie van Ajax. Trainer Peter Bosz heeft de spits opgenomen in zijn keurkorps voor het thuisduel van donderdag tegen Schalke 04 in de kwartfinales van de Europa League. De Deen stond de afgelopen maand aan de kant met een liesblessure. Hij hervatte vorige week de training en bleek woensdagmiddag na een oefensessie klaar voor het duel met de club uit Duitsland.

Bosz liet woensdagmiddag in het midden of hij Dolberg laat terugkeren in zijn basisformatie. Met Bertrand Traoré als centrumspits scoorde Ajax vorige week maar liefst elf keer in drie competitieduels. "Maar met Dolberg in de ploeg speelden we ook al heel goed", liet de trainer van Ajax zich nog niet in de kaart kijken.

Opvallend is de afwezigheid van Jairo Riedewald in de selectie van Ajax. Hij was in het begin van het seizoen nog de eerste optie van Bosz voor de positie centraal op het middenveld. De coach van Ajax heeft hem donderdag zelfs niet nodig nu Lasse Schöne geschorst is. Hij geeft de voorkeur aan Donny van de Beek en Frenkie de Jong.
Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 april 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 13:11 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Heerenveen de laatste tijd heb gevolgd, maar die verliezen tegenwoordig structureel al hun wedstrijden. En dat ook tegen de laagvliegers. Zou ik me maar niet zo veel zorgen over maken.
Elke wedstrijd is een finale nu Bobby. En elke wedstrijd komt er meer spanning op. Of dachten we ook zo tegen Excelsior en Groningen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 april 2017 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 20:12 schreef Eide het volgende:
Dolberg in Ajax-selectie, Riedewald niet

Kasper Dolberg keert terug in de selectie van Ajax. Trainer Peter Bosz heeft de spits opgenomen in zijn keurkorps voor het thuisduel van donderdag tegen Schalke 04 in de kwartfinales van de Europa League. De Deen stond de afgelopen maand aan de kant met een liesblessure. Hij hervatte vorige week de training en bleek woensdagmiddag na een oefensessie klaar voor het duel met de club uit Duitsland.

Bosz liet woensdagmiddag in het midden of hij Dolberg laat terugkeren in zijn basisformatie. Met Bertrand Traoré als centrumspits scoorde Ajax vorige week maar liefst elf keer in drie competitieduels. "Maar met Dolberg in de ploeg speelden we ook al heel goed", liet de trainer van Ajax zich nog niet in de kaart kijken.

Opvallend is de afwezigheid van Jairo Riedewald in de selectie van Ajax. Hij was in het begin van het seizoen nog de eerste optie van Bosz voor de positie centraal op het middenveld. De coach van Ajax heeft hem donderdag zelfs niet nodig nu Lasse Schöne geschorst is. Hij geeft de voorkeur aan Donny van de Beek en Frenkie de Jong.
Bron
Tja Riedewald zijn rol is uitgespeeld en die komt er niet meer tussen. Hij heeft ook aangegeven dat hij het moeilijk vind om het spelletje te spelen wat Bosz graag wil zien.
remco k
 remco k - donderdag 13 april 2017 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 12:03 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja Riedewald zijn rol is uitgespeeld en die komt er niet meer tussen. Hij heeft ook aangegeven dat hij het moeilijk vind om het spelletje te spelen wat Bosz graag wil zien.
Wanneer heeft ie dat aangegeven dan? Heb ik nooit iets van gezien..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 april 2017 - 13:23   quote  deeplink  
recent was dat, ik ga het even opzoeken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 april 2017 - 13:24   quote  deeplink  
https://www.ajaxlife.nl/updates/riedewald-vindt-het-lastig-aanhaken-in-bosz-filosofie
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 april 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, ik heb er zo'n zin in, heerlijk met een koud biertje lekker Ajax kijken
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 16:05   quote  deeplink  
Ik heb er ook enorm veel zin in. Ik kijk uit naar de komende anderhalve week, echter zie ik er ook wel tegenop
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 april 2017 - 16:18   quote  deeplink  
Idd, het kan ook een heel vervelende 1,5 week worden, puntverlies in Eindhoven en kansloos ten onder tegen Schalke en iedereen is in rep en roer over hoe slecht Ajax is. Geen puntverlies in eindhoven en halve finale en iedereen loopt de polonaise

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2017 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 18:54   quote  deeplink  
Ik denk ook echt dat als Ajax kampioen wil worden, ze na volgende week zondag bovenaan moeten staan. In ieder ander geval zie ik het niet gebeuren.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 13 april 2017 - 18:58   quote  deeplink  
Heren succes vanavond! Hoop voor jullie een mooi resultaat. Oh ja en een uitgeputte selectie natuurlijk ;)
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 18:58 schreef MightyAce het volgende:
Heren succes vanavond! Hoop voor jullie een mooi resultaat. Oh ja en een uitgeputte selectie natuurlijk ;)
Bang dat het op eigen kracht niet lukt dan? :-). Je hebt het gewoon in eigen hand hoor
Jaccio
 Jaccio - donderdag 13 april 2017 - 19:03   quote  deeplink  
Pff begin nu toch wel zenuwachtig te worden
remco k
 remco k - donderdag 13 april 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Dank je.

Ik heb meer het gevoel dat ie doelt op je aanpassen in het elftal en je plekkie vinden.

Zou het ook raar vonden aangezien het niks anders is als hoe hij is opgeleid.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 april 2017 - 20:13   quote  deeplink  
hij geeft toch aan dat het anders is qua speelstijl onder bosz...
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Overmars zojuist tegenover FOX

Tete

Ajax heeft Tete geen nieuw contact aangeboden. De laatste tijd kwam er in het nieuws dat Tête zat te wachten op een aanbieding van Ajax. Overmars zegt juist meerdere signalen te hebben ontvangen dat Tête zijn heil elders wil gaan zoeken en daarmee lijkt alles gezegd.

Riedewald
Omtrent Riedewald zegt Overmars enkel dat hij mentaliteit om zichzelf terug te knokken moet tonen. Jonge spelers hebben tegenwoordig amper geduld, aldus onze TD.

Huntelaar
Huntelaar blijft een interessante optie. Overmars acht Huntelaar nog zeer fit en vol drive. Het is afwachten wat er echter gebeurd voorin.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 20:31   quote  deeplink  
Ook zei hij trouwens dat er heel veel interesse was in Dolberg.
remco k
 remco k - donderdag 13 april 2017 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 20:13 schreef nummer10 het volgende:
hij geeft toch aan dat het anders is qua speelstijl onder bosz...
Mag jij aanwijzen waar hij dat precies zegt.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 13 april 2017 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 20:25 schreef Loetje het volgende:
Overmars zojuist tegenover FOX

Tete

Ajax heeft Tete geen nieuw contact aangeboden. De laatste tijd kwam er in het nieuws dat Tête zat te wachten op een aanbieding van Ajax. Overmars zegt juist meerdere signalen te hebben ontvangen dat Tête zijn heil elders wil gaan zoeken en daarmee lijkt alles gezegd.

Riedewald
Omtrent Riedewald zegt Overmars enkel dat hij mentaliteit om zichzelf terug te knokken moet tonen. Jonge spelers hebben tegenwoordig amper geduld, aldus onze TD.

Huntelaar
Huntelaar blijft een interessante optie. Overmars acht Huntelaar nog zeer fit en vol drive. Het is afwachten wat er echter gebeurd voorin.
Belachelijk als Tete geen nieuw contract krijgt. Als hij zelf wel graag wilt tenminste

Riedewald ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 20:37 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Belachelijk als Tete geen nieuw contract krijgt. Als hij zelf wel graag wilt tenminste

Riedewald ook
Riedewald moet als CV. Daar ligt zijn kracht en op iedere andere positie komt hij voor mij tekort. Tête zou ik jammer vinden. Persoonlijk vind ik hem niet minder dan Veltman. Die positie is gewoon het lastigste kiezen bij ons.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Koste wat kost de 0 houden vanavond. Liever 0-0 thuis dan uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Schalke 04 (Donderdag 13 april 2017, 21:05); 2 - 0

0.0102658