BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Schalke 04 (Donderdag 13 april 2017, 21:05); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 13 april 2017 - 20:58   quote  deeplink  
Ik zeg je 1 ding: de 0 houden we echt niet vanavond.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 20:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik zeg je 1 ding: de 0 houden we echt niet vanavond.
Denk ik ook niet. Maar dat die heilig is staat er compleet los van
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 13 april 2017 - 21:01   quote  deeplink  
Ik verwacht wel een overwinning voor Ajax.
JOOD
 JOOD - donderdag 13 april 2017 - 21:05   quote  deeplink  
3-0, we klappen er volle bak op! Druk zetten en vooruit verdedigen. Kom on Ajax!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 13 april 2017 - 21:23   quote  deeplink  
Het was toch wel een beetje moeilijke eerste kwartier met het doen aftasten van elkaar.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 13 april 2017 - 21:27   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat Ajax deze ploeg moet kunnen hebben. Als ze de kansen die ze gaan krijgen afmaken zie ik ze wel zonder al te veel moeite winnen
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:27   quote  deeplink  
Is die gast homo? Vol de ballen van Younes
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 13 april 2017 - 21:28   quote  deeplink  
JAJA
JOOD
 JOOD - donderdag 13 april 2017 - 21:28   quote  deeplink  
Wow dik ingeschoten zeg!!
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:28   quote  deeplink  
Goede pingel
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 13 april 2017 - 21:29   quote  deeplink  
Zo, deze zit erin. 1-0.
moa
 moa - donderdag 13 april 2017 - 21:30   quote  deeplink  
Hup Ajax, jullie de EL wij de Eredivisie.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:32   quote  deeplink  
Kijkt Ziyech ooit wel eens waar die schiet?
046afca
 046afca - donderdag 13 april 2017 - 21:33   quote  deeplink  
Phoe kluivert het is veld is geen 2 km breed
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:33   quote  deeplink  
Als Ajax voorin toch eens iets meer overzicht had he...
moa
 moa - donderdag 13 april 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:32 schreef Loetje het volgende:
Kijkt Ziyech ooit wel eens waar die schiet?
Kom op, hij speelt fantastisch, gebeurd weinig dat we de Ziyech van Twente zien.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 13 april 2017 - 21:35   quote  deeplink  
Sanchez neemt veel risico. Staat op scherp dus moet echt op gaan passen dat hij straks geen geel pakt omdat hij een foutje goed moet maken
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:36   quote  deeplink  
Wat een kansen missen we weer. Dit mag niet deze en de komende potten
Kans groot dat het op gaat breken
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 13 april 2017 - 21:37   quote  deeplink  
Met een beetje mazzel kunnen we met 2-0 de rust in.
JOOD
 JOOD - donderdag 13 april 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Ben toch benieuwd of Dolberg al meer had kunnen laten zien dan Traore.. Youness is on fire!
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:35 schreef moa het volgende:

[..]

Kom op, hij speelt fantastisch, gebeurd weinig dat we de Ziyech van Twente zien.
Alsjeblieft zeg, commentaar van een kakkie. Bespaar het me.

Hij schiet alles blind terwijl hij juist een geweldig schot moet hebben. Dit staat volledig los of hij wel of niet goed voetbalt.
JOOD
 JOOD - donderdag 13 april 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Slaapkut zeg komop! Opletten man!
moa
 moa - donderdag 13 april 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, commentaar van een kakkie. Bespaar het me.

Hij schiet alles blind terwijl hij juist een geweldig schot moet hebben. Dit staat volledig los of hij wel of niet goed voetbalt.
Och och, licht geraakt,

Ik zou met Traoré voor me ook alles blind schieten geloof ik, het is niet zo dat Ziyech geweldige kansen heeft gekregen, hij valt gewoon positief op.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:40 schreef moa het volgende:

[..]

Och och, licht geraakt,

Ik zou met Traoré voor me ook alles blind schieten geloof ik, het is niet zo dat Ziyech geweldige kansen heeft gekregen, hij valt gewoon positief op.
Ben er geen fan van, dat is iets anders dan geraakt zijn.

Ziyech heeft gewoon meermaals meer tijd de laatste weken. Dan kan hij de bal goed leggen en zal hij daar normaal gesproken succes mee hebben. En dan krijg je wel kanaen
JOOD
 JOOD - donderdag 13 april 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Wisselen die Traore kom op man
moa
 moa - donderdag 13 april 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben er geen fan van, dat is iets anders dan geraakt zijn.

Ziyech heeft gewoon meermaals meer tijd de laatste weken. Dan kan hij de bal goed leggen en zal hij daar normaal gesproken succes mee hebben. En dan krijg je wel kanaen
Mee eens hoor, maar ondanks dat niet elke actie perfect is kan ik wel genieten van een heel aantal mooie steekballetjes dat ik al gezien heb. Met een Dolberg er voor is dat dodelijk.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:45 schreef JOOD het volgende:
Wisselen die Traore kom op man
Gewoon Dolberg na 60 minuten brengen. Hebben ze beide nodig de komende tijd. Neres mag er ook in van mij.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:45 schreef moa het volgende:

[..]

Mee eens hoor, maar ondanks dat niet elke actie perfect is kan ik wel genieten van een heel aantal mooie steekballetjes dat ik al gezien heb. Met een Dolberg er voor is dat dodelijk.
3 weken niet gespeeld met zware potten voor de boeg. Die verwacht ik nog wel.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 13 april 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Zo dacht ik er ook over, om Dolberg in de tweede helft in te brengen om nog meer gevaar en druk uit te oefenen. Na mijn mening komt Schalke '04 dan nog meer in de problemen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 april 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Veel goeie ballen heeft traore niet echt gekregen. Geen bijzondere kansen gezien voor traore.

Overigens als je die ballen hebt van younes en traore zijn voet er niet tegen krijgt, dan moet je andere spitsen zien. Daar zie heel veel spitsen die daar geen hoog rendement uit halen. Dan hebben ze meestal 10 voorzetten nodig.

Kluivert is de zwakste. Sinkgraven is licht geblesseerd dus ik zou eerder die wisselen dan traore
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Opzich een heel behoorlijk Ajax. Schalke constant onder druk en wanneer het even inhouden was, had Ajax ook de controle over de pot. Toch ligt er veel te vaak de kans op tot een 100% kans te komen en dat Ajax die verprutst door een gebrek aan overzicht. Je ziet wel wanneer Younes af en toe buitenom gaat, hij ook meteen gevaarlijk wordt en veel minder voorspelbaar.

Ondanks dat Kluivert ook amper gezocht wordt, zou ik hem wisselen voor Neres. Die vind ik net even wat meer balvast. Iets wat belangrijk gaat worden na rust.
Brandje
 Brandje - donderdag 13 april 2017 - 21:56   quote  deeplink  
Even een update vanuit de arena. Ik zie een prima Ajax die er lekker kort op zitten. Kon niet zien of het een pingel was maar het mag ook wel een keer meezittem in europa. Verder tweede wel de scherpte houden van de eerste 35 minuten. Blijven toch Duitsers

Wel apart dat ik hoer nog best veel negatieve reacties zie. Met namen op Traoré. Ik kan je zeggen dat hij continue bezig en prima speelr.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2017 door Brandje --
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Veel goeie ballen heeft traore niet echt gekregen. Geen bijzondere kansen gezien voor traore.

Overigens als je die ballen hebt van younes en traore zijn voet er niet tegen krijgt, dan moet je andere spitsen zien. Daar zie heel veel spitsen die daar geen hoog rendement uit halen. Dan hebben ze meestal 10 voorzetten nodig.

Kluivert is de zwakste. Sinkgraven is licht geblesseerd dus ik zou eerder die wisselen dan traore
Kluivert kan er echt niks aan doen. Wordt niet gezocht. Als Daley echt licht geblesseerd was, was die al lang vervangen Bosz kennende.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:56 schreef Brandje het volgende:
Even een update vanuit de arena. Ik zie een prima Ajax die er lekker kort op zitten. Kon niet zien of het een pingel was maar het mag ook wel een keer meezittem in europa. Verder tweede wel de scherpte houden van de eerste 35 minuten. Blijven toch Duitsers
Ik vond van wel. Hij houdt Younes tegen en knijpt zijn ballen blauw. Die neukt 3 maanden niet denk ik.

Sowieso oppassen inderdaad
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 april 2017 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:48 schreef Onze Ajax het volgende:
Zo dacht ik er ook over, om Dolberg in de tweede helft in te brengen om nog meer gevaar en druk uit te oefenen. Na mijn mening komt Schalke '04 dan nog meer in de problemen.
weet zo net nog niet wie ik op dit moment beter vind in de spits.. traore werkt als een paard.. neemt niet weg dat dolberg wel in mag vallen.. vind kluivert vandaag wat minder
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 13 april 2017 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Kluivert wordt minder gezocht, maar als hij de bal krijgt is het een genot om naar te kijken. Zijn eindpass moet alleen beter.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 13 april 2017 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet zo net nog niet wie ik op dit moment beter vind in de spits.. traore werkt als een paard.. neemt niet weg dat dolberg wel in mag vallen.. vind kluivert vandaag wat minder
Ik geef je geen ongelijk, maar het is meer het gevoel wat bij mij een rol speelt dat denkelijk een betere resultaat doet geven voor Ajax. Niets ten nadelen voor Traoré, ondanks dat hij wat kleine foutjes maakt net zoals meerdere spelers.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 22:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat heel belangrijk wordt vandaag en de komende wedstrijden, is dat je balvast bent. Rust hebt en niet onnodig veel moet lopen aangezien het zwaar zat wordt. Ik vind Dolberg net wat balvaster dan Traore en scoort toch iets makkelijker.
JOOD
 JOOD - donderdag 13 april 2017 - 22:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar zijn houding.. zo laks en lakoniek. Ik heb liever een directe kaats en snel schot dan al die googchelaarij waar hij zelf niet eens weet wat hij doet. Niks mis met intuitie, maar daar heeft de rest van het team geen weet van. Maakt het moeilijker om met hem te ballen lijkt me.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 april 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 21:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kluivert kan er echt niks aan doen. Wordt niet gezocht. Als Daley echt licht geblesseerd was, was die al lang vervangen Bosz kennende.
Sinkgraven wordt wel gewisseld
Brandje
 Brandje - donderdag 13 april 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 22:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Maar zijn houding.. zo laks en lakoniek. Ik heb liever een directe kaats en snel schot dan al die googchelaarij waar hij zelf niet eens weet wat hij doet. Niks mis met intuitie, maar daar heeft de rest van het team geen weet van. Maakt het moeilijker om met hem te ballen lijkt me.
Traoré speelt de laatste weken gewoon prima. Ook vandaah een aantal een keer prima kaatsballen en oogt topfit. Bovendien als Dolberg speelt gaat Traoré automatisch weer naar rechts. Nee Dolberg is een wereldtalent maar voor het team en het spel is het beter dat Bosz het zo laat staan tot einde seizoen
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 april 2017 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 22:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

mwah vaak zat spelere horen zeggen dat het lekker voetballen is met hem.. en werkt gigantisch hard en verdedigt mee tot eigen helft en duikt de spits weer in.. weet het niet.. heb me ook regelmatig lopen ergeren aan dolberg dag het laks oogde en het gevoel had met 10 man te spelen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 april 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 22:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Traoré speelt de laatste weken gewoon prima. Ook vandaah een aantal een keer prima kaatsballen en oogt topfit. Bovendien als Dolberg speelt gaat Traoré automatisch weer naar rechts. Nee Dolberg is een wereldtalent maar voor het team en het spel is het beter dat Bosz het zo laat staan tot einde seizoen
dat idee heb ik dus ook.. zins traore daar staan voetbalt het team gewoon erg goed
Jaccio
 Jaccio - donderdag 13 april 2017 - 22:10   quote  deeplink  
Waarom in hemelsnaam Klaassen??
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 april 2017 - 22:11   quote  deeplink  
dom blondje....
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 13 april 2017 - 22:11   quote  deeplink  
Domme fout van hem. Had niet gehoeven.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 22:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sinkgraven wordt wel gewisseld
Dan nog zal hij in staat zijn geweest de eerste helft uit te spelen. Dit zal dus uit voorzorg zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 22:14   quote  deeplink  
Jaaaaaaaa. Geweldig Justin en Davy.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 april 2017 - 22:14   quote  deeplink  
wat mooi opgezet door traore !!
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 april 2017 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 22:14 schreef Loetje het volgende:
Jaaaaaaaa. Geweldig Justin en Davy.
begint toch echt bij traore

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Schalke 04 (Donderdag 13 april 2017, 21:05); 2 - 0

0.0086538