|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie aanval zeg. Klasse van De Ligt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een heerlijke ouderwetse Danny blind goal.
De Ligt!!!!!!! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Klasse de ligt snoer ze.maar de mond. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Goede maar vreemde ploeg. De verdedigers en middenvelders moeten scoren bij ons, anders gebeurt het niet |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Mooie korte opgezette combi-aanval, met een mooie goal. 2-1. Nu verder uitlopen naar 3-1 en 4-1. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Ligt doet aanvallend best aan Jantje Vertonghen denken, vinden jullie niet? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Deze actie? Anders totaal niet vind ik. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hij komt anders wel vaker op door het midden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Youness en Nerres tot nu toe ook onzichtbaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 17:18 schreef Jaccio het volgende:Goede maar vreemde ploeg. De verdedigers en middenvelders moeten scoren bij ons, anders gebeurt het niet Nerres scoort. Dolberg scoort. Traore de laatste weken. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Vind dolberg wel minder aanwezig dan traore in de voorgaande wed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Deze goal vond ik een Danny blind goal. Vind hem defensief meer op Alderweireld lijken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar Dolberg wel al een assist. En daar draait het uiteindelijk om. Goals maken |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa. Mentaal wel heel sterk Ajax hoor. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Niks aan het handje vanmiddag. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch de 3-1. Als Ajax heel erg goed was begonnen, was het al 4-0 rust. Goed hersteld, hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie aanval weer, goede assist ook van Neres. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eens kijken of Ajax nu eens doorpakt met de score. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Volgens mij zijn de meeste doelpunten afkomstig van verdedigers en middenvelders. En dan met name Klaassen, Schone, Ziyech. Maar kan het mis hebben uiteraard. Verder niet zoveel mis mee natuurlijk, maar geeft wel aan dat onze aanvallers gewoon teveel verprutsen |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ze wilde op 60% weer beginnen maar dan zie je wat er kan gebeuren,goed hersteld en je klasse laten zien !! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 17:33 schreef p111 het volgende:Ze wilde op 60% weer beginnen maar dan zie je wat er kan gebeuren,goed hersteld en je klasse laten zien !! Denk dat ze hun krachten probeerden te sparen voor Schalke en psv uit. Wat vrij logisch is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo wat is Ziyech dramatisch op het middenveld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 17:31 schreef Jaccio het volgende:[..] Volgens mij zijn de meeste doelpunten afkomstig van verdedigers en middenvelders. En dan met name Klaassen, Schone, Ziyech. Maar kan het mis hebben uiteraard. Verder niet zoveel mis mee natuurlijk, maar geeft wel aan dat onze aanvallers gewoon teveel verprutsen Schone een penalty en een vrije trap. Klaassen is inderdaad top scoorder Ziyech slechts 1 goal in de laatste drie maanden geloof ik. Dus dat valt echt wel mee. Onze flanken scoren wel te weinig goals. Daarmee dus eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind Schone nog minder. Die wordt compleet overlopen bij blagen en heeft geen idee wat te doen. Evenals Veltman trouwens |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 17:44 schreef remco k het volgende:[..] Vind Schone nog minder. Die wordt compleet overlopen bij blagen en heeft geen idee wat te doen. Evenals Veltman trouwens Dat heeft overigens met de hele achterhoede te maken. Die lijken enorm wijfelend in hun spel. Ook erg onrustig allemaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kluivert en Nouri brengen voor Youness en Nerres. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Laat 1 vd twee maar staan en geef Klaasen of Ziyech wat rust lijkt mij beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 17:44 schreef remco k het volgende:[..] Vind Schone nog minder. Die wordt compleet overlopen bij blagen en heeft geen idee wat te doen. Evenals Veltman trouwens Volgende week zou ik ook sowieso met Donny daar spelen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Speelt wel erg zwak trouwens, Neres |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel het middenveld zwaar ondermaats |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe aanval weer over Ziyech, Younes, Ziyech en Klaassen. Dolberg stond ook nog vrij. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De tweede helft geeft een rommelige beeld. Is wel jammer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik vind Klaassen en Ziyech anders eigenlijk de besten bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tis niet geweldig. Maar zwaar ondermaats vind ik zwaar overdreven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik vind de verdediging zwaar ondermaats. Beetje paniekerig allemaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is jou mening. Ik vind ze alle 3 niet goed met Schone als allerergste |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Middenveld is ook veel te vaak te laat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klaassen eens. Ik vind Ziyech matig vandaag. Veel balverlies en weinig goede keuzes. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dolberg staat erbij en kijkt er naar vandaag.
En dan meteen de goede actie en de pingel. :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|