|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een 4-1 tussenstand vind ik wel normaal. Maar een Ajax in goede doen had al op 6-1 gestaan in deze minuut. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hahaha Viergever inmiddels zo belangrijk dat ie rust krijgt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik kan wel genieten van zulke mannen hoor. Jarenlang geen kans gekregen bij Ajax. Gewoon je ding doen en niet klagen en dan zo terugkomen. Ik vind dat mooi en prijzenswaardig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 18:13 schreef Eide het volgende:[..] Ik kan wel genieten van zulke mannen hoor. Jarenlang geen kans gekregen bij Ajax. Gewoon je ding doen en niet klagen en dan zo terugkomen. Ik vind dat mooi en prijzenswaardig. Eens. Begon vorig jaar al. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nerres en Youness vandaag samen met Schone de minste Ajacieden in mijn optiek. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 18:13 schreef Eide het volgende:[..] Ik kan wel genieten van zulke mannen hoor. Jarenlang geen kans gekregen bij Ajax. Gewoon je ding doen en niet klagen en dan zo terugkomen. Ik vind dat mooi en prijzenswaardig. Zeker! Voorbeeld voor andere spelers. Maar hij is ook wel echt goed geworden. Bijna beetje Blind-achtig, maar Viergever zit wel aan zn plafond. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klaassen en Viergever bij de beteren. De Ligt de beste man bij Ajax vandaag. Scoort de belangrijkste goal van vandaag op het juiste moment. Opbouwend gewoon goed en defensief prima. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Druk zetten pakt niet goed uit, zijn ze allemaal steeds te laat. Maar dat ligt aan meerdere. In balbezit heel, heel slordig en verdedigend laten ze het mannetje nogal eens lopen. Dat noem ik zwaar ondermaats. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hij doet het weer he. Wat een rendement die man. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Diepgang in het centrum beheerst die uitstekend |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prima goal, mooie assist ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Lekker hoor, de 5-1. Gewoon optellen bij de doelsaldo. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nog altijd 9 minder als de kakkies. Als Ajax het redt zal dat echt door puntverlies van de concurrentie moeten komen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: En we moeten ook nog tegen Eagles he xD |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat is die Faes van heerenveen een vreselijk slechte verdediger zeg. Dat die daar een plekje in de selectie heeft zeg. Dat is toch pure armoede. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als Ajax maar even scherp was... 4e keer dit jaar dat dubbele cijfers mogelijk waren |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Daar kunnen er ook nog een paar goal's meer bijkomen. Altijd goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blij met de winst en op een een of andere manier heb ik me mateloos liggen irriteren. Weet niet waarom. Ik ga even op het balkon zitten en wens iedereen een fijne avond. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zwakke start maar daarna toch een prima overwinning. In de 2e helft nog spelers rust kunnen geven. Een betere generale repetitie voor Schalke 04 en PSV kan je eigenlijk niet hebben. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Uiteindelijk vrij eenvoudige middag. We kunnen weer verder kijken. Donderdag weer een echte pot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 18:23 schreef Loetje het volgende:[..] Druk zetten pakt niet goed uit, zijn ze allemaal steeds te laat. Maar dat ligt aan meerdere. In balbezit heel, heel slordig en verdedigend laten ze het mannetje nogal eens lopen. Dat noem ik zwaar ondermaats. Bij verschillende goals direct en indirect betrokken.
Er werd door Heerenveen heel veel druk op schone gezet. En klaar ben je als tegenstander. En die positie is en blijft in dit systeem de belangrijkste. Dat is voor de rest niet aan te lopen.
Ik vond Schone slecht. Ziyech matig. En Klaassen eigenlijk gewoon een voldoende. Met zijn beste pot. Maar wel een voldoende. Met zwaar ondermaats ga je niet met deze cijfers van Heerenveen winnen na een achterstand. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Klopt en is sindsdien echt wel gegroeid. Heeft Bosz toch iemand beter gemaakt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 08:38 schreef remco k het volgende:[..] Bij verschillende goals direct en indirect betrokken. Er werd door Heerenveen heel veel druk op schone gezet. En klaar ben je als tegenstander. En die positie is en blijft in dit systeem de belangrijkste. Dat is voor de rest niet aan te lopen. Ik vond Schone slecht. Ziyech matig. En Klaassen eigenlijk gewoon een voldoende. Met zijn beste pot. Maar wel een voldoende. Met zwaar ondermaats ga je niet met deze cijfers van Heerenveen winnen na een achterstand. Misschien toch vd Beek maar vaker op Schöne zijn plek zetten dan.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ligt ook aan de vorm v/d dag,hij mag voor mij de Jong wat meer speeltijd geven voor Schone.En ook Klaasen wat meer rust geven voor v/d Beek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 08:54 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt en is sindsdien echt wel gegroeid. Heeft Bosz toch iemand beter gemaakt. Ik vond hem vorig seizoen al vergelijkbaar met nu. Toen hij naast Vd Hoorn speelde stond het ook als een huis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 10:07 schreef p111 het volgende:Ligt ook aan de vorm v/d dag,hij mag voor mij de Jong wat meer speeltijd geven voor Schone.En ook Klaasen wat meer rust geven voor v/d Beek. Ik zou uiteindelijk met die twee echt andersom gaan spelen. Vd Beek op cvm en de Jong in de Xavi rol. Nouri uiteindelijk op de plek van Ziyech. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zou ook kunnen maar bij jong Ajax speelt de Jong op de plek van Schone en v/d Beek aanvallend,en ik moet zeggen dat de Jong dat geweldig doet.Ben benieuwd hoe hij het met Eiting gaat doen volgend seizoen.Misschien verhuren aan PEC of Willem 2 . |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 11:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond hem vorig seizoen al vergelijkbaar met nu. Toen hij naast Vd Hoorn speelde stond het ook als een huis. Klopt maar zijn foutjes zijn er nu wel uit die maakte hij in het verleden vaker. Vind hem vooral laatste maanden nog meer gegroeid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 11:38 schreef p111 het volgende:Zou ook kunnen maar bij jong Ajax speelt de Jong op de plek van Schone en v/d Beek aanvallend,en ik moet zeggen dat de Jong dat geweldig doet.Ben benieuwd hoe hij het met Eiting gaat doen volgend seizoen.Misschien verhuren aan PEC of Willem 2 . Ze hebben ook vaak andersom gespeeld. De laatste maanden spelen ze überhaupt amper of niet meer samen.
Eiting moet gewoon lekker nog een jaartje jong Ajax spelen. En af en toe zijn minuten in 1 maken. |
|
|
|