|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 16 april 2017 - 23:35 schreef har het volgende:Ik kan niet wachten tot die kop van die homofiele Deen op tv verschijnt als we net kampioen zijn geworden. Net zo leuk als die blik van Vertonghen tijdens de wave van Guidetti. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou speciaal voor jou dan (en voor mezelf) d:-)
|
|
|
|
|
har
|
|
|
Onbetaalbaar die oorwurm! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe hoor de aantijging bij studio voetbal dat V Wolfswinkel een gele kaart vroeg om niet tegen Feyenoord te spelen. Is toch erg en laat veel van de 020 mentaliteit zien. Gelukkig vond Pierre hier ook iets van. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ze voelen het door hun vingers glippen. Voor zover ze überhaupt iets in handen hadden, natuurlijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heel dat 020 volk neem ik niet serieus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We zijn er nog steeds niet heej |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 10:56 schreef piet de paler het volgende:Effe hoor de aantijging bij studio voetbal dat V Wolfswinkel een gele kaart vroeg om niet tegen Feyenoord te spelen. Is toch erg en laat veel van de 020 mentaliteit zien. Gelukkig vond Pierre hier ook iets van. Er is er maar één die weet of het waar is en die wordt natuurlijk niets gevraagd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Terwijl ik echt oprecht zou antwoorden, onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volledig eens, nog drie loodzware finales naar alle waarschijnlijkheid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 10:56 schreef piet de paler het volgende:Effe hoor de aantijging bij studio voetbal dat V Wolfswinkel een gele kaart vroeg om niet tegen Feyenoord te spelen. Is toch erg en laat veel van de 020 mentaliteit zien. Gelukkig vond Pierre hier ook iets van. Pi-air had gelijk als hij bewust geel had willen pakken had ie dat niet in de vierennegentigste minuut gedaan maar eerder en dan had ie het anders gedaan, de bal bij een voortzetting de tribune ingeschoten of zo.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik dacht meer aan mezelf, maar vooruit, ze kunnen het jou ook vragen :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Boekel fluit Vitesse - Feyenoord
Van Boekel fluit zondag de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse. De arbiter wordt in Arnhem geassisteerd door Siebert en De Nas. Vierde official is S. Mulder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet gelijk gaan stressen he maatje.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alles beter dan Higler. Een schijtende beer op een segway is al beter dan Higler. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
quote: Op Radio 1 zei Ricky zaterdagavond Feyenoord-supporter te zijn. Had ik toch liever gehad dat ie m niet gepakt had.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kevin Leerdam gaat niks weggeven zondag,ik vrees voor Elia zijn enkels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kelvin Leerdam kan niet verdedigen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat er wel altijd stevig in die rakkert. Heeft Leon wel gelijk in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, en pakt dan meestal rood. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fraser zegt wat recht te willen zetten na afgelopen weekend.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elke 3-punter vind ik prima, puntverlies zou m'n fucking vakantie verneuken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen optie. Volgas erop en erover |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij hebt geneukt he met Pasen..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En flink ook. Ze loopt mank |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je haar geschopt..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, met mijn derde been.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoorder' Leerdam hoopt op kampioenschap oude club
Kelvin Leerdam staat zondagmiddag tegenover zijn oude club Feyenoord. De verdediger maakte in de zomer van 2013 de transfervrije stap van de Rotterdamse club naar Vitesse, waar hij nog altijd onder contract staat. Komende weekend kan hij zijn oude club een goede dienst bewijzen.
Bij een overwinning van Feyenoord op Vitesse zijn de Rotterdammers nog een stap dichterbij de titel. Toch lijkt de 26-jarige Leerdam alles op alles te zetten tegen zijn oude club. “Wij gaan onze plicht doen”, vertelt hij in gesprek met De Gelderlander. “We werken niet voor niets een hele week toe naar die wedstrijd. We willen gewoon winnen.”
“Ik ben blij dat ze het goed doen dit seizoen”, vervolgt Leerdam. “En natuurlijk hoop ik als Feyenoorder dat ze kampioen worden. Maar volgende week is voor ons gewoon weer een belangrijke wedstrijd. Wij moeten scherp blijven, er staan als team en deze kater wegspoelen.” |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jaja.. blablabla. Bekerfinale jonguhh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ene Zhang in de spits bij Vitesse, nog nooit van gehoord..(????) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan krijgt hij rood en mist hij de bekerfinale |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens een kindsoldaat... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tijdens die beker wedstrijd kreeg Leerdam toch ook geen rood? Maar Elia heeft er weken last van gehad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 13:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tijdens die beker wedstrijd kreeg Leerdam toch ook geen rood? Maar Elia heeft er weken last van gehad. Kella heeft er eigenlijk nog 1tje tegoed dus.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7