|
|
Els
|
|
|
Lelijk waardeloos voetbal, ik vind het prima. Maar wel graag de 0-2 voor de rust. Ben nu al op van de zenuwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb een vol programma tot 1430. Das wel lekker |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 april 2017 - 22:48 schreef Els het volgende:Lelijk waardeloos voetbal, ik vind het prima. Maar wel graag de 0-2 voor de rust. Ben nu al op van de zenuwen. Haha ja morgenochtend begint de buikpijn alweer ;) 0-2 zit wel wat lekkerder, zo op het puntje van je stoel gaat ook zeer doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tril eitje doet wonderen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ben vanmorgen aan me nagels begonnen, zit nu aan me kootjes te knagen. 0-3 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Smakelijk. Flesje hertog erbij spoelt wat sneller weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Pffh! Kheb er zowat geen zin in.. misselijk van de spanning. Als ze deze pakken dan mot et toch echt gaan lukken nu.. ook omdat excelsior gister zich redelijk veilig heeft gespeeld! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 08:20 schreef ferfan het volgende:Pffh! Kheb er zowat geen zin in.. misselijk van de spanning. Als ze deze pakken dan mot et toch echt gaan lukken nu.. ook omdat excelsior gister zich redelijk veilig heeft gespeeld! Druk met de kids vanochtend, dus gelukkig afleiding ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ik moet zo ook de deur uit. Kids spelen een demonstratie om 12:30. 13:30 een opening en dan ben ik net voor de wedstrijd weer terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik stik ook van de zenuwen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit net naar de opstellingen te kijken. Ik vind dat op elke positie feyenoord een betere speler heeft. Alleen zou het collectief van Vitesse gelijkwaardig kunnen zijn. Ik verwacht een 0-2 overwinning. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga maar vast fictief met de hond lopen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan ga ik fictief ............met de 3 d. Bril op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En weer om 14:30 €&@@@&&&€ daar heb ik dus weer net geen 4G ontvangst met dat KUTT Vodafone. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 april 2017 - 22:48 schreef Els het volgende:Lelijk waardeloos voetbal, ik vind het prima. Maar wel graag de 0-2 voor de rust. Ben nu al op van de zenuwen. zenuwen moet je niet hebben Els succes het komt wel goed ik ben er wel bij vanmiddag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik neem altijd een zakje Engels drop mee naar de wedstrijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je kan beter muntjes mee nemen Bluffie.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: een Zeeuw heeft toch geen zenuwen kijk maar naar de Kromme nooit last van zenuwen gehad maar toch G K veel succes wij zijn er vanmiddag weer bij 1-2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 11:00 schreef de bluffer het volgende:[..] een Zeeuw heeft toch geen zenuwen kijk maar naar de Kromme nooit last van zenuwen gehad maar toch G K veel succes wij zijn er vanmiddag weer bij 1-2 Fijne wedstrijd Bluf..neem de drie punten mee.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord krijgt zondag in de uitwedstrijd tegen Vitesse steun van 1.200 supporters. Daarmee is het bezoekersvak in Stadion GelreDome uitverkocht, zoals dit seizoen alle uitduels waren uitverkocht voor Feyenoord-supporters. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: die heb ik nooit nodig |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bedankt ook namens mijn vriendin vanuit van de Valk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Brave burgert..d:-) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Pffff, veel te veel gezopen gisteravond. Is er nog iets bijzonders vandaag? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bluf zit bij van Der Valk . |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hebben die niet zo`n snavel als logo? :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door windoweyes -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bofferd. Ik ben inmiddels aan m'n frustratievoedsel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 10:10 schreef piet de paler het volgende:Zit net naar de opstellingen te kijken. Ik vind dat op elke positie feyenoord een betere speler heeft. Alleen zou het collectief van Vitesse gelijkwaardig kunnen zijn. Ik verwacht een 0-2 overwinning. Om één of andere reden zou ik het fijn vinden als Kashia en Foor kort voor de aftrap geblesseerd afhaken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou een hele fijne gedachte zijn ja.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nog niet genoeg redenen waarom veel mensen denken dat we het cadeau krijgen vandaag? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nog maar 7020000 milliseconden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 12:26 schreef MightyAce het volgende:[..] Nog niet genoeg redenen waarom veel mensen denken dat we het cadeau krijgen vandaag? Adequaat krijgen doen we niks. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vitesse is geen de Graafschap hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Adequaat..?
Cadeau krijgen bedoelde ik dus.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ah nu snap ik je. Maar er is ook geen reet aan als je niet moet knokken voor resultaten? Kom maar op met de sterkste opstelling, we vreten ze op! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 13:02 schreef MightyAce het volgende:[..] Ah nu snap ik je. Maar er is ook geen reet aan als je niet moet knokken voor resultaten? Kom maar op met de sterkste opstelling, we vreten ze op! Zou er anders geen moeite mee hebben als ze het tweede op zouden stellen..d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 13:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zou er anders geen moeite mee hebben als ze het tweede op zouden stellen..d:-) Met de huidige spanning snap ik je. Maar op de lange termijn wil je zoveel mogelijk weerstand toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 13:05 schreef MightyAce het volgende:[..] Met de huidige spanning snap ik je. Maar op de lange termijn wil je zoveel mogelijk weerstand toch? Uiteraard..d:-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 13:05 schreef MightyAce het volgende:[..] Met de huidige spanning snap ik je. Maar op de lange termijn wil je zoveel mogelijk weerstand toch? Nee, hoor. Ik wil gewoon winnen en succes. We mogen van mij die wedstrijd vanmiddag ook schriftelijk afdoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 13:13 schreef Els het volgende:[..] Nee, hoor. Ik wil gewoon winnen en succes. We mogen van mij die wedstrijd vanmiddag ook schriftelijk afdoen. Elsieeeee d:-) |
|
|
|