|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 15:46 schreef moa het volgende:[..] Haha ja lachwekkend, alsof Vitesse elke week de sterren van de hemel speelt, missen daarbij hun beste speler en hinken op 2 gedachten ivm. die finale. Psies dat. Vorige week speelde ze ook bagger |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 15:42 schreef Fart het volgende:Hahaha op de jodenpagina lopen ze te janken over competitie vervalsing hahaha Snotterende neuzen = de kers op de taart Dat had ik vorige week tegen Heerenveen. Vond ik ook zo'n wanvertoning. En die Siem de Jong komt van Ajax. Daar verwacht ik ook nog wel een staaltje matchfixing van. ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 15:47 schreef tomson het volgende:Mooi lelijk het kan me niks bommen als we die nul maar houden is er 1 van de laatste 3 hordes genomen. Alle reden om blij te worden van deze wedstrijd. Ben ook blij. Maar dan wel zonder oogkleppen ;) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 15:45 schreef MightyAce het volgende:[..] Zouden wij ook doen...ik wil dolgraag winnen maar de manier waarop is lachwekkend. Onzin man, die spelers hebben gewoon instructies om geen kaarten en blessures op te lopen, logisch zou elke club doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 34 keer met 1-0 winnen is ook kampioen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 15:47 schreef moa het volgende:[..] Onzin man, die spelers hebben gewoon instructies om geen kaarten en blessures op te lopen, logisch zou elke club doen. Ik bedoelde dat als onze concurrentie zo 3 punten cadeau kreeg, er hier ook een paar over de zeik zouden zijn. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dat hebben ze ook jarenlang gekregen. Het mag ook wel eens andersom. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hahah Komen wij uit Rotterdam in het thuisvak hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bijna een thuiswedstrijd. Snap het uitfluiten niet echt, want dat lelijke hoerenstadion is altijd leeg...zit er een keer volk... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Maar het schiet lekker op, zo. Als psv straks wint, dan kunnen we volgende week bij excelsior al kampioen worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Moa maakt vrinden daar lol |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een klasse redding van Jones |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zal wel een ban worden |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Wel nog even 3-0 maken, graag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Shocking hoe massaal er terug gezwaaid werd :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ongetwijfeld, zitten massaal te klikken |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Vind het schitterend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik ook, zolang het vriendelijk blijft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Are u watching ? Are u watching ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wissel die Elia man. Verschrikkelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet zijn wedstrijd dit nee |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nog 10 minuten uitspelen en we hebben ze in de pocket.
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Op deze manier kruipt de tijd vooruit :-( |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet die pechvogelt inbrengen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Vind ik ook onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft ook voor punten gezorgd dit seizoen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Punt. Geen punten.
Meer gekost. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laatste thuiswedstrijd dan maar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena is aan de bal echt kut vandaag. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nelom erin .. hmmzzz
Ik ga hem niet Jinxen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio wil niet winnen? En Nelom en Kramert? :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Elia heeft werkelijk niets goed gedaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jan-Arie is oud Vitesse speler. Wat een tyfuspubliek om hem uit te fluiten bij een blessure |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rare wissel.
Gooi dan Dirkie erin |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Kramer is een prima speler voor Vitesse, volgend seizoen. Nu kan hij alvast eventjes wennen. :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 16:14 schreef MightyAce het volgende:Jan-Arie is oud Vitesse speler. Wat een tyfuspubliek om hem uit te fluiten bij een blessure Vitesse heeft nog nooit een sympathie gehad voor oud spelers van de club |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 16:14 schreef MightyAce het volgende:Jan-Arie is oud Vitesse speler. Wat een tyfuspubliek om hem uit te fluiten bij een blessure Geen nieuws. ARNEPPERS |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die speelt altijd postbode als de rest stilstaat. En dat is precies wat er vanaf de 30ste minuut gebeurt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pleurt ie de twee grootste idioten erin.. |
|
|
|