|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Nee joh. Ik zie het niet meer in gevaar komen. De tijd begint te dringen en we zullen dus meer ruimte gaan krijgen straks. Fluit maar lekker dood die wedstrijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dat is geel. Vasthouden... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
ManU - Anderlecht kan ik wel kijken. Anderlecht uit op 1-1, verlengen als het zo blijft. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Viergever is echt goed man. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Tering. Younes is ook weer terug bij het oude. Man wat slecht. 1x buitenom was gevaarlijk. Voor de rest erg treurig. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Als je schoten ook nog eens tussen de palen komen ziyech ben je een topper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Traore speelt echt goed. Net als Veltman, De Ligt en Viergever |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Knap tot dusver. Maar utd zal nog wel gas gaan geven neem ik aan. Die willen voor die cl ticket gaan natuurlijk. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste helft heeft Ajax goed overleeft, maar Ajax moet wel heel goed wakker blijven om een tegengoal te voorkomen. Ook in de tweede helft. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Traore en Veltman totaal niet vind ik. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Dat is zorgwekkend. Onana geblesseerd. Althans zo lijkt het |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax matig. Geeft belachelijke ruimtes weg en heeft heel veel geluk met deze matige tegenstander vandaag. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ajax speelt prima, nog niet zo goed als in eigen huis, maar dit is voldoende om de marge te behouden. Ik zie Schalke niet meer terugkomen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haha, Traore houdt iedere bal vast, wint duels en is constant in beweging. Ook eens een keer kijken zonder bal gozer. Veltman heeft vaak zat prima rugdekking en wint ongelooflijk belangrijke duels |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
20 overtredingen voor de pauze. Echt enorm veel |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 21:52 schreef remco k het volgende:Ajax matig. Geeft belachelijke ruimtes weg en heeft heel veel geluk met deze matige tegenstander vandaag. Denk dat beide clubs blij mogen zijn. Kon beide kanten op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Traore goed? Vind het echt de minste van Ajax. Knokt hard maar verliest ieder duel en houd geen bal bij zich om over loopacties maar te zwijgen. Veltman een aantal maal belangrijk maar in het begin gewoon slecht en bij diverse mogelijkheden slecht aanwezig herstelt zich wel in de eerste helft.
Ik vind eerlijk gezegd alleen Klaassen Viergever en de Ligt een voldoende spelen. Verder helemaal niemand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 april 2017 door remco k -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] Haha, Traore houdt iedere bal vast, wint duels en is constant in beweging. Ook eens een keer kijken zonder bal gozer. Veltman heeft vaak zat prima rugdekking en wint ongelooflijk belangrijke duels +1 |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] Haha, Traore houdt iedere bal vast, wint duels en is constant in beweging. Ook eens een keer kijken zonder bal gozer. Veltman heeft vaak zat prima rugdekking en wint ongelooflijk belangrijke duels Hij staat veel te vaak onnodig buitenspel, veel te lange 'rouw momentjes' na een mislukte aanval, te laat met druk zetten, nog 0 gecreerd. Allemaal zonder bal maat.
Hij wint inderdaad duels en is in beweging. Dat hij ieder bal vasthoud is onzin, dan waren we al veel gevaarlijker geweest.
Hij is wederom laks en lui. Dat irriteerd me. Maar ik hoop dat hij dalijk ook weer in 1x weergaloos is. Dolberg komt er toch niet in Bosz kennende. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Allemaal een 6je en dat lijkt voldoende tegen deze matige ploeg. Lekker rustig aan man, op 70%. We hebben over een paar dagen weer een belangrijke wedstrijd.
Dit hoeven ze overigens niet te proberen tegen een andere tegenstander. Schalke is gewoon te matig om gebruik te maken van de ruimtes
Als ze er zondag maar weer staan. Scherp en zonder blessures.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 april 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Traore goed? Vind het echt de minste van Ajax. Knokt hard maar verliest ieder duel en houd geen bal bij zich om over loopacties maar te zwijgen. Veltman een aantal maal belangrijk maar in het begin gewoon slecht en bij diverse mogelijkheden slecht aanwezig herstelt zich wel in de eerste helft. Ik vind eerlijk gezegd alleen Klaassen Viergever en de Ligt een voldoende spelen. Verder helemaal niemand. Klaassen goed? Sorry, maar die vind ik met Schone en Sanchez echt de 3 minste |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Loetje, kijk jij ook naar Schalke - Ajax?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mag. Toch wint hij wel de belangrijke duels op de juiste momenten. En doet ie aan de bal als enige vrijwel alles goed. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: lijkt me niet, Boer deed gewoon mee aan het rondo-tje |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben nu benieuwd met welke instelling Ajax de tweede helft ingaat. Ik hoop met betere concentratie en mindere fouten. Verder hoop ik dat Onana gewoon verder kan spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:02 schreef remco k het volgende:[..] Mag. Toch wint hij wel de belangrijke duels op de juiste momenten. En doet ie aan de bal als enige vrijwel alles goed. Staat zeker 5 of 6 keer niet goed waardoor het druk zetten van de rest geen nut had aangezien hij degene was die kon onderscheppen. Bovendien regelmatig te laat in de duels. Hier vinden we elkaar echt niet in denk ik |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ziet er niet fris uit hoor bij Onana |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Aan Klaassen merk je dat hij al een tijdje in Ajax 1 speelt. De ervaring om rust aan de bal te hebben, je ziet ook dat ze meer oplette als hij aan de bal is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kut. Ik zei nog haal hem neer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar gaan we weer. Een totaal onnodige tegengoal op het moment dat je heer en meester bent. Gebeurde ook al in Kopenhagen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor. Maar die kan je echt Ziyech aanrekenen. Als hij dat laatste stukje gewoon doorloopt gebeurt er helemaal niets en is er geen kans. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Veltman Veltman.. man man man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:04 schreef Loetje het volgende:[..] Staat zeker 5 of 6 keer niet goed waardoor het druk zetten van de rest geen nut had aangezien hij degene was die kon onderscheppen. Bovendien regelmatig te laat in de duels. Hier vinden we elkaar echt niet in denk ik Echt compleet niet eens inderdaad. En das niet erg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schaam je helemaal kapot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax moet gewoon een goal maken nu. Eigenlijk niets anders als eerder. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:14 schreef remco k het volgende:Sorry hoor. Maar die kan je echt Ziyech aanrekenen. Als hij dat laatste stukje gewoon doorloopt gebeurt er helemaal niets en is er geen kans. Kon niet doorlopen omdat viergever op zijn looplijn stond |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nou, dat wordt verlengen, of nog erger. Vreselijk balen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er is werkelijk niets aan de hand. Stelletje amateurs. Niemand doet wat, weer laksigheid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk toch eens hoe Schone over dat veld sjokt. Godsamme man. Alles weg en voor niets. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En verlengen is helemaal zwaar |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poeh, terwijl ik over scoren schreef meteen ook een tweede. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Die keeper. Bij elke eredivisie keeper stond ajax 11-0 voor over twee wedstrijden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax is het ineens helemaal kwijt |
|
|
|