|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vind ze doorgaans ook slecht ingeschoten. Ajax ook echt slap bij beide goals. Gaat vanaf voorinal van alles fout |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax moet meteen een dubbele wissel doen, waaronder Dolberg erin. Pompen of verzuipen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is Sanchez trouwens verschrikkelijk slecht vandaag. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Tja, das balen. Had je vorige week zorgvuldiger met je kansen om moeten gaan. Er was helemaal niks aan de hand. Vreemd dat je zo de rust uit komt. maargoed. Gebruik maken van de ruimtes en je pakt dat waardevolle uitdoelpunt wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Door hem ben je zo onnoemelijk zwak in de omschakeling. Is ook bij beide goals in geen velden of wegen te bekennen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar slaat dit op joh? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Op voor een volgende wissel. Zit Nouri op de bank ? |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Veltman en voorzetten altijd veels en veels te ver |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:24 schreef remco k het volgende:[..] Door hem ben je zo onnoemelijk zwak in de omschakeling. Is ook bij beide goals in geen velden of wegen te bekennen Jaa donny van beek heeft veel meer loopvermogen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Bedankt voor de info, hoeveel staat feye? Oh wacht... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha waar zou het op slaan ? :) |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Best verrassend. Schatte Lyon op voorhand een stuk sterker in |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Tzou ook ongelofelijk zijn als je iets bereikt met deze aanval. Op dolberg na allemaal 10 kansen nodig |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pfff, zit het via live verslagen op internet en het forum te volgen. Ik heb het niet meer. Ik zit echt te hopen op die ene goal voor Ajax, dan is het gewoon klaar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Jammer. Had het Genk wel gegund |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Het zit niet mee, alles valt net de verkeerde kant op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 april 2017 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hebben we dolberg gezien of zit hij nog op de bank? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Genk/Celta 1-1 nu, ManU heeft het ook niet makkelijk, staan ook 1-1 zou mooi zijn als je die kwijt bent. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:27 schreef Eide het volgende:Pfff, zit het via live verslagen op internet en het forum te volgen. Ik heb het niet meer. Ik zit echt te hopen op die ene goal voor Ajax, dan is het gewoon klaar. Zou me niet te druk maken. Dat uitdoelpunt pakken we wel. Positief blijven.
En zo niet.. Balen. Het is een jonge ploeg, goed leermoment |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Verleden week fantastisch, waarom niet meteen weer er vol ingeklapt. Dit gaat een moeilijk verhaal worden tegen een voetballend uitermate matige ploeg. Wat een sukkels om een andere spelopvatting te gaan hanteren. Schone voor van de Beek is nu ook niet echt een verbetering. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax is ook wel de enige ploeg op de wereld die met een 2-0 voorsprong niet gewoon anti voetbal kan spelen...
Schalke heeft al laten zien niet te kunnen voetballlen. Ga dan lekker countrren. Scoren hoefte niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:27 schreef Eide het volgende:Pfff, zit het via live verslagen op internet en het forum te volgen. Ik heb het niet meer. Ik zit echt te hopen op die ene goal voor Ajax, dan is het gewoon klaar. Ajax komt amper in de buurt van die goal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat gevoel bekruipt mij ook steeds meer..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vorige week nog alles top hier, zelfs een topic openen (!) over Europese top in wording...en kijk eens 7 dagen later: alles en iedereen speelt kut en kan er niks van...
Dit is de werkelijkheid, ze vechten als leeuwen, maar zijn onder de indruk van de entourage en alles eromheen. Is toch te begrijpen?
Hopelijk scoor je er 1 of 2 en anders is het geeoon jammer.
Top hoe ze met dit team hebben gepresteerd. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:31 schreef moa het volgende:[..] Genk/Celta 1-1 nu, ManU heeft het ook niet makkelijk, staan ook 1-1 zou mooi zijn als je die kwijt bent. ManU gaat het niet redden denk ik. Zou het mooi vinden voor Genk en Anderlecht als ze doorgaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Vorige week nog alles top hier, zelfs een topic openen (!) over Europese top in wording...en kijk eens 7 dagen later: alles en iedereen speelt kut en kan er niks van... Dit is de werkelijkheid, ze vechten als leeuwen, maar zijn onder de indruk van de entourage en alles eromheen. Is toch te begrijpen? Hopelijk scoor je er 1 of 2 en anders is het geeoon jammer. Top hoe ze met dit team hebben gepresteerd. We waren echt beter. Zo zonde dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Vorige week nog alles top hier, zelfs een topic openen (!) over Europese top in wording...en kijk eens 7 dagen later: alles en iedereen speelt kut en kan er niks van... Dit is de werkelijkheid, ze vechten als leeuwen, maar zijn onder de indruk van de entourage en alles eromheen. Is toch te begrijpen? Hopelijk scoor je er 1 of 2 en anders is het geeoon jammer. Top hoe ze met dit team hebben gepresteerd. +1, maar je toch wat meer agressie verwachten van onze jongens..... |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik volg de wedstrijd zoals iedereen hier, en ja ik was er ook al toen jullie op rozen zaten, en ja daar heb ik ook positieve dingen over gezegd. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Vorige week ja, deze week niet.
Net zoals tegen feye, gewoon weer 4 punten uit 2 potjes, heerlijk toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat doet Younes toch allemaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Vorige week nog alles top hier, zelfs een topic openen (!) over Europese top in wording...en kijk eens 7 dagen later: alles en iedereen speelt kut en kan er niks van... Dit is de werkelijkheid, ze vechten als leeuwen, maar zijn onder de indruk van de entourage en alles eromheen. Is toch te begrijpen? Hopelijk scoor je er 1 of 2 en anders is het geeoon jammer. Top hoe ze met dit team hebben gepresteerd. Nee is niet te begrijpen. En het is ook nog eens gewoon bullshit.
Precies dat is de mentaliteit daar ik die havenstad en is hun ondergang geweest.
Bij Ajax mag je meer eisen dan de " ach ja". Mentaliteit. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:33 schreef Jaccio het volgende:[..] ManU gaat het niet redden denk ik. Zou het mooi vinden voor Genk en Anderlecht als ze doorgaan Ja zeker gunstig voor Ajax, maar ongunstig als die Belgen punten blijven halen in Europa, gun het ze zeker maar het is wel de bedoeling dat ze onder ons blijven op die ranking. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Vorige week ja, deze week niet. Net zoals tegen feye, gewoon weer 4 punten uit 2 potjes, heerlijk toch? Die 1 en 2-0 zag ik beide niet aankomen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
HET IS NU POMPEN OF VERZUIPEN. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:35 schreef remco k het volgende:[..] Nee is niet te begrijpen. En het is ook nog eens gewoon bullshit. Precies dat is de mentaliteit daar ik die havenstad en is hun ondergang geweest. Bij Ajax mag je meer eisen dan de " ach ja". Mentaliteit. In het 1e jaar van de nieuwe trainer?
Stop dan maar remco... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 22:36 schreef moa het volgende:[..] Ja zeker gunstig voor Ajax, maar ongunstig als die Belgen punten blijven halen in Europa, gun het ze zeker maar het is wel de bedoeling dat ze onder ons blijven op die ranking. Ach, als we het zelf nalaten om punten te pakken dan onze buren maar |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax moet hopen op penalty ofzo. Kansen creeeren ze niet meer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoezo het eerste jaar? Wat is dat voor excuus. De laatste serie chamions league winnaars zaten allemaal trainers die voor het eerste jaar de club trainden. Sterker nog. Zelfs trainers die voor het eerst voor de groep stonden. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Als je dadelihk toch moet verlengen.. kan je zondag wel vergeten |
|
|
|