|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Overigens heeft Ajax aan 1 goal genoeg!
Als echte duitsers betaamd 120 min doelpunt maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 april 2017 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Mooie stok dit om Bosz te slaan terwijl niemand vandaag zijn niveau haalt. Vorige week hoorde ik je niet over Bosz.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 23:17 schreef moa het volgende:[..] Ja dat zeker, wel naar dat juist 2 van de wat oudere spelers zo in de fout gaan, Veltman en bij de 3-0 Viergever. Die mag zich nooit zo laten verrassen. Inderdaad. Met name Veltman, omdat ik ten alle tijden Tete boven hem zou verkiezen op de RB positie. Jammer dat Veltman toch het vertrouwen blijft krijgen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik mot die kakkerlak ook niet echt, maar moet toch eerlijk zijn: ik herken regelmatig weer een Ajax zoals ik graag naar voetbal kijk, in ieder geval een keer of 3 attractiever dan dat hemeltergende gekloot onder de Boer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 23:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mooie stok dit om Bosz te slaan terwijl niemand vandaag zijn niveau haalt. Vorige week hoorde ik je niet over Bosz.. Wees idd. liever trots op wat er bereikt is, kijk wat de rest Europees heeft gedaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Zie je nou wel. Dat doelpunt valt vanzelf wel |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou Bosz, 10 man voor de eigen goal nu... O wacht |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schade Schalke alles is voorbij, alles is voorbij. Schade Schalke ... tering moffen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Wordt nog een druk potje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Trots ook zeker. Maar het is zo onnodig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 23:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mooie stok dit om Bosz te slaan terwijl niemand vandaag zijn niveau haalt. Vorige week hoorde ik je niet over Bosz.. Dan lees je niet goed ouwe... Ik ben er nooit fan van geweest. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kom jongens vol voor de 3-2 nu. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Oké jongens, en nu de boel vasthouden. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu alles het stadion uit, iedereen de pestpleuris trappen, eindeloos op de grond gaan liggen rollen, provoceren, treiteren ... alles is nu toegestaan wat mij betreft |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat is waar, je kan dit Schalke gewoon hebben. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Tijd rekken gasten. Gooi die slimmigheden in de strijd die bij een Europese ploeg horen op dit niveau |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een vieze teringzak van een scheids. Al de hele verlenging |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 23:25 schreef pth het volgende:Nu alles het stadion uit, iedereen de pestpleuris trappen, eindeloos op de grond gaan liggen rollen, provoceren, treiteren ... alles is nu toegestaan wat mij betreft Mij ook |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Niet jij Onana, jij staat op scherp |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nog 7 minuten alles geven en het onmogelijke (na vanavond) wordt toch nog waar ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan die gozer überhaupt scoren? Jezus wat een kans |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Staan Ziyech en vechten tot het bloed uit je oren komt ... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Veltman tijdje niet meer opstellen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Man man man maak doe kansen toch eens af !!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Viergever loopt zich werkelijk de vinkenpleuris ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Gast dat was niet makkelijk, en die keeper is ook om u tegen te zeggen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nog even volhouden jongens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Waarom is er niemand die 'kramp' heeft?? Kom op jongens |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Tete stomme ruggetuffer dat je er bent. Nu weer terug en Duitsers kapot trappen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nogmaals wat doe je Hier?
Vrij voor de keeper op 3 meter van de goal en recht op hem afschieten. Je moet het maar kunnen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nog 3 minuten, hou vol, vecht je kapot ... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Liggen blijven nu Je hebt kramp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 april 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 23:30 schreef Loetje het volgende:[..] Nogmaals wat doe je Hier? Vrij voor de keeper op 3 meter van de goal en recht op hem afschieten. Je moet het maar kunnen A het is verdediger, b. moet jij eens proberen na 117 minuten, waarvan een redelijk deel met zijn tienen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 20 april 2017 - 23:30 schreef Loetje het volgende:[..] Nogmaals wat doe je Hier? Vrij voor de keeper op 3 meter van de goal en recht op hem afschieten. Je moet het maar kunnen Daar heb je al antwoord op :)
Kijk nog maar eens terug als je wat rationeel kan beoordelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Viergever. Ik wil 10 viergevers. Wat een strijd. |
|
|