|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: die bal lag gewoon veel beter voor een linkspoot, en ik betwijfel of (bijna) alleskunner Viergever dat wil doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hier valt nog geen goal al spelen ze 50 jaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Draak van een wedstrijd. Ajax zwaar vermoeid. En psv het niveau van een midden otor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3e gele kaart die niet gegeven wordt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] die bal lag gewoon veel beter voor een linkspoot, en ik betwijfel of (bijna) alleskunner Viergever dat wil doen. Juist omdat iedereen het verwacht van zyech moet schone die bal nemen. Heeft ze vaker gemaakt vanaf die plek. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Slechtste man van het veld ... Blommetje de homofiel. Die t7ph8s boeren trappen dat het een lieve lust is en de joker in het geel laat het allemaal maar toe. Oh hij is wakker geworden de klootzak. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Snap trouwens ook niet dat Schone zo nodig moet spelen, van de Beek lijkt mij toch echt een betere optie. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
PSV ontloopt weer de zoveelste gele kaart. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Wat maakt het nog uit allemaal? Tuurlijk zie ik ajax liever winnen, maar het is toch al beslist. Hopelijk pakken de europa league |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goed dat die Moreno daar geel voor krijgt. Hij doet altijd dit soort belachelijke dingen. Is eigenlijk gewoon rood. Heeft niks met voetbal te maken, wat die man doet. Goed dat het nu bestraft wordt, maar tegen de kleinere clubs komt hij er altijd mee weg. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Eindelijk, Kluivert erin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serieus. Je laat Traore die geblesseerd is een bijna volle helft staan met jongens als Nerres en Klivert op de bank? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Haha wat een lelijke pot voetbal zeg |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:26 schreef remco k het volgende:Serieus. Je laat Traore die geblesseerd is een bijna volle helft staan met jongens als Nerres en Klivert op de bank? En niet te vergeten Cerny die ook nog eens rechtsbuiten kan spelen. maar blijkbaar liever een geblesseerde inefficiente spits. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een waardeloos Ajax en alles door vermoeidheid. We hadden makkelijk zat frisse gasten in kunnen brengen die prima druk kunnen zetten. Traore is nooit fit geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een ongelooflijk vervelende wedstrijd op naar de kijken. Het is de manke tegen de blinden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet Onana daar toch weer. Sorry hoor maar daar wordt ik echt heel erg moe van. Wat dom. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] En niet te vergeten Cerny die ook nog eens rechtsbuiten kan spelen. maar blijkbaar liever een geblesseerde inefficiente spits. Die onderhand zijn kans wel weer verdiend |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote: Vind deze pot een verademing tov vitesse |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Lijkt mij ook. In de zomer moet er in ieder geval in de voorste linie behoorlijk worden doorgeselecteerd. Wat mij part Younes en Traore allebei weg en nooit meer meer terug. Verder gaan met Cerny, Kluivert, Neres een een goede linksbuiten halen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, een goede eerste elft was het niet. Meteen vergeten. Twee wissels inbrengen zou een goede keuze zijn. Spelers als v/d Beek, Cerny, en Nerres zijn één van de opties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
We mogen blij zijn dat PSV absoluut niet in vorm is. Owja trouwens, we gaan deze wedstrijd niet met 11 man eindigen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is letterlijk één detail die deze eerste helft beslist. PSV speelt godsgruwelijk slecht en onrustig en bij Ajax kan niet. Druk zetten lukt niet en kan niet gevaarlijk worden. Bosz had zeker 4 nieuwe spelers kunnen brengen, zo niet 5. Beginnen met een geblesseerde Traore is ook al verre van slim. Ik zie totaal geen mogelijkheid om dit om te buigen. Ik zou in ieder geval Van de Beek brengen voor wat fris elan op het middenveld. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:34 schreef Onze Ajax het volgende:Nee, een goede eerste elft was het niet. Meteen vergeten. Twee wissels inbrengen zou een goede keuze zijn. Spelers als v/d Beek, Cerny, en Nerres zijn één van de opties. Ben je wel direct al je wissels kwijt.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 16:58 schreef Jaccio het volgende:[..] De wedstrijd voor PSV werden we uit de beker geschopt door Cambuur. De wedstrijd voor Groningen wonnen we tegen PEC. EL speelden we die week erna pas volgens mij. Wetende dat Feyenoord punten had verspeeld moest je hier gewoon winnen. Maargoed, gebeurd is gebeurd Groningen ben je genaaid door die kut scheidsrechter !! die had je normaal gewonnen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Blunder Onana staat fout opgesteld kijk maar naar Zoet die stond wel goed opgesteld |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 16:06 schreef Loetje het volgende:[..] Die EL maakt me trots. Bij winst op Eagles zijn we zo goed als 2e geworden. Stelt niks voor maar dat is het maximaal haalbare. Ajax moet komend jaar gewoon door gaan pakken en iets realistischer voetballen. Dan komt het wel goed. En het liefst zonder Bosz, daar blijf ik bij. Kijk, ik zie Bosz ook liever vertrekken. Heb nooit wat gezien in zijn komst. Maar we moeten niet ontkennen dat de prestaties dit jaar bovengemiddeld zijn. We staan in de halve finale van de Europa League en dat is een enorme prestatie. Natuurlijk zijn we het erover eens dat we het kampioenschap weggegeven hebben. Bosz is verantwoordelijk, maar ook de spelers presteerden in sommige wedstrijden ver onder de maat.
Ik hoop dat Ajax echt door gaat selecteren en de mindere spelers eruit gaat werken. Gelukkig zijn we straks sowieso verlost van Traore. Op de wedstrijd tegen Schalke thuis na erger ik me groen en geel aan die gozer. Elke bal springt van zijn voet en hij heeft totaal geen controle. Zijn benen lijken soms sneller te willen dan zijn lichaam. Het ziet er voor een tegenstander soms dolkomisch uit. Daarnaast verlang ik naar meer spelers zoals Sanchez. Spelers met een bepaalde "over-mijn-lijk" body. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:[..] Dat waren grotendeels potten na Europees succes waardoor we nu in de halve finale staan.. vond de eerste 2 potten met de slappe hap van de de boer mannetjes veel erger Dat vind jij omdat je een bloedhekel aan Frank had en graag in de reet van Bosz zit. De wedstrijden aan het eind van de eerste seizoenshelft stonden wij gelijk met feijenoord, nadat we inderdaad de eerste 2 wedstrijden punten hebben verspeeld, en hebben we ze zelf weggegeven. De wedstrijd thuis tegen psv had nooit verloren hoeven te worden. En uit bij een zwalkend Twente was Ajax nog dramatischer. Tegen Groningen hebben we uiteindelijk ook teveel willen hebben maar was het elftal ook niet goed genoeg. En Excelsior??? Ja sorry, maar daar had je gewoon niet hoeven te verliezen. Of je nou na een Europese wedstrijd tegen ze speelt of niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:38 schreef p111 het volgende:[..] Blunder Onana staat fout opgesteld kijk maar naar Zoet die stond wel goed opgesteld Dat is geen blunder man. Zo staat iedere keeper bij een vrije trap.
Zoet stond wel goed. Die heeft nog geen bal strak langs de paal gehad. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zoals al weken aangegeven Schone te traag in top wedstrijden wordt overlopen !!! fout Bosz had v/d Beek of de Jong moeten spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die vrije trap is gewoon heel goed. Strak, hard. Ik vind daar weinig aan te verwijten. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Heeft Ajax dan een betere optie ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kijk, ik zie Bosz ook liever vertrekken. Heb nooit wat gezien in zijn komst. Maar we moeten niet ontkennen dat de prestaties dit jaar bovengemiddeld zijn. We staan in de halve finale van de Europa League en dat is een enorme prestatie. Natuurlijk zijn we het erover eens dat we het kampioenschap weggegeven hebben. Bosz is verantwoordelijk, maar ook de spelers presteerden in sommige wedstrijden ver onder de maat. Ik hoop dat Ajax echt door gaat selecteren en de mindere spelers eruit gaat werken. Gelukkig zijn we straks sowieso verlost van Traore. Op de wedstrijd tegen Schalke thuis na erger ik me groen en geel aan die gozer. Elke bal springt van zijn voet en hij heeft totaal geen controle. Zijn benen lijken soms sneller te willen dan zijn lichaam. Het ziet er voor een tegenstander soms dolkomisch uit. Daarnaast verlang ik naar meer spelers zoals Sanchez. Spelers met een bepaalde "over-mijn-lijk" body. Ajax heeft de titel echt op 2 aspecten verloren. Mentaliteit en vaak de fitheid na Europese potjes. Je hebt een goede en brede selectie dus dat ligt echt aan de trainer |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ja, wachten tot minuut 60 met je wissels. Daarna gewoon alles of niets als de stand nog niet anders is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:42 schreef Loetje het volgende:[..] Ajax heeft de titel echt op 2 aspecten verloren. Mentaliteit en vaak de fitheid na Europese potjes. Je hebt een goede en brede selectie dus dat ligt echt aan de trainer De bekeruitschakeling verweet ik Bosz doordat hij 11 nieuwe spelers opstelde in vergelijking met de competitie. En de mentaliteit is een aspect waar Ajax al vaker mee onderuit is gegaan. En dat is zeker niet iets van dit jaar! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Trouwens weer een strafschop ontnomen. Ook weer een die ik zovaak wel zie worden gegeven |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
oei. penalty ontnomen. had ook 2e geel moreno geweest. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:41 schreef Eide het volgende:Die vrije trap is gewoon heel goed. Strak, hard. Ik vind daar weinig aan te verwijten. Staat een halve meter teveel naar de verre hoek vandaar dat hij te laat is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom leg ik dat niet bij de trainer. Wel de fitheid en scherpte. En het laten staan van spelers die er al lang niet meer in hadden gemogen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
In ieder geval één wissel. Neres voor Younes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele elftal trouwens gewoon onder de maat vandaag. Tis niet best. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De sprintjes bij Ajax zeggen alles. Overal te langzaam |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Jammer dat donderdag ogenschijnlijk zwaar gaat doorwegen, want dit PiSVee is niets meer dan middelmatige troep. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:49 schreef Loetje het volgende:[..] Daarom leg ik dat niet bij de trainer. Wel de fitheid en scherpte. En het laten staan van spelers die er al lang niet meer in hadden gemogen. Dat laatste heb je zeker een punt! Ik vraag me nog steeds af waarom Traore elke wedstrijd mag spelen? Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hersens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat speelt Schone slecht vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 17:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat laatste heb je zeker een punt! Ik vraag me nog steeds af waarom Traore elke wedstrijd mag spelen? Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hersens. En dat geldt voor meerdere |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Schöne begint te oud te worden voor topvoetbal. Is me al paar keer opgevallen. |
|
|
|