|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verschrikkelijke beelden allemaal van het centrum,en dan ook nog Feyenoordgezinnetjes aangevallen op Utrecht station door opwachtende neuzen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Verschrikkelijke beelden allemaal van het centrum,en dan ook nog Feyenoordgezinnetjes aangevallen op Utrecht station door opwachtende neuzen.. Zal nog wel de nodige ellende aan bod komen de komende dagen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben er ook bang voor maatje |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 21:46 schreef tomson het volgende:[..] Kun jij je tijd niet beter besteden ? Je Facebook opschonen bijvoorbeeld, wat een neuzenvreugd komt daar voorbij hahaha Lul..... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Spelers die op vakantie gingen, veel te euforische fans, opeens allemaal contractverlengingen etc. Heel Feyenoord liep gewoon naast hun schoenen.
Hoogmoed wordt bij ons altijd afgestraft. Wijze les. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Komt wel in de buurt! |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een complete afgang. Niemand was bij de les, en totaal geen besef aanwezig waar het nu om gaat: Je kunt eindelijk eens een keer kampioen worden!!!!!!!! De wedstrijd was er totaal niet naar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu afsluiten met het negatieve ( maar wel gedeeltelijk waar) en ons richten op zondag. En dan winnen we .En spreekt niemand meer over deze wedstrijd. En zoals wij gingen kan 020 ook gaan tegen Willem II |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slotje, op naar komende zondag. Waar we KAMPIOEN gaan worden. Maar niet gewoon, nee op zijn Feyenoords. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 16:46 schreef piet de paler het volgende:Zou Willem II ook voluit gaan tegen 020, Ik was iemand die excelsior een warm hart toe droeg , ze zullen volgend seizoen wel een paar spelers van 020 mogen huren. Ze kunnen beter gaan sparen voor echt gras en de rekening betalen van de waterleiding spelen op een gortdroog kunstgras veld bah Maar zag je hoe traag de vleugelspelers waren ? Ik geloof echt dat dit door kunstgras komt . Ik denk ook de spanning, maar dat veld is killing voor dit soort buitenspelers. Dat kunstgras moet er echt uit, bij alle ploegen in de ED. Dit is echte competitie vervalsing en kijk maar na hoevaak Feijenoord punten verloor op kunstgras. Ik geloof geen zak van die analysten die zeggen dat het niet veel uitmaakt. (Sparta, Excelsior, PEC)
Daarbij vind ik dat sproeien verplicht moet worden voor kunstgras houders. Tegen Ajax deed Excelsior hetzelfde, heel triest, maar ook begrijpelijk en daar moet je als KNVB tegen optreden. Tenzij je niets geeft om de ED. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 07:25 schreef MightyAce het volgende:Slotje, op naar komende zondag. Waar we KAMPIOEN gaan worden. Maar niet gewoon, nee op zijn Feyenoords. Je ziet hoe Ajax kan vliegen als het publiek erachter staat, dus dat gaat jullie wel lukken zondag. Blijf het zeggen, het is leuker om kampioen te worden in een volle kuip, maar waarom ze niet gewoon voor een gelijk spel gingen, dat snap ik niet. 2x gelijk en je bent ook kampioen. (Excelsior had genoeg aan 1 punt en ook Heracles heeft genoeg aan 1 punt) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 13:13 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik denk ook de spanning, maar dat veld is killing voor dit soort buitenspelers. Dat kunstgras moet er echt uit, bij alle ploegen in de ED. Dit is echte competitie vervalsing en kijk maar na hoevaak Feijenoord punten verloor op kunstgras. Ik geloof geen zak van die analysten die zeggen dat het niet veel uitmaakt. (Sparta, Excelsior, PEC) Daarbij vind ik dat sproeien verplicht moet worden voor kunstgras houders. Tegen Ajax deed Excelsior hetzelfde, heel triest, maar ook begrijpelijk en daar moet je als KNVB tegen optreden. Tenzij je niets geeft om de ED. Met je eens dat kunstgras sowieso verboden moet worden, maar dat Excelsior (en ADO in elk geval tegen ons, misschien ook wel tegen jullie) niet sproeide, is echt heel erg onsportief. Daar wordt ik per minuut kwaaier van. En uiteraard hadden vader en zoon natuurlijk een salonremise moeten regelen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 19:30 schreef Els het volgende:[..] Met je eens dat kunstgras sowieso verboden moet worden, maar dat Excelsior (en ADO in elk geval tegen ons, misschien ook wel tegen jullie) niet sproeide, is echt heel erg onsportief. Daar wordt ik per minuut kwaaier van. En uiteraard hadden vader en zoon natuurlijk een salonremise moeten regelen. Ja idd, ik kan daar ook slecht tegen. Ik vond dat commentaar van Perez wel mooi. Eigenlijk moetem ze dat kunstgras gewoon verbieden en tot die tijd moet het verplicht worden om dat kunstgras te sproeien. Zeker met die warmte, dat kan gewoon niet. Natuurlijk niemand wilt het als en excuus zien, maar het is gewoon een feit dat zo'n onbespoten veld gewoon ver in het voordeel van Excelsior.
Ik moet wel zeggen dat de graafschap wel heel sportief was om te zorgen dat het veld (echt gras) vorig jaar tegen Ajax er geweldig bijlag en ze sproeiden ook in de rust. Zonder het sproeien hadden ze ook nooit de 1-1 gescoord, het veld was nat en de bal gleed hard over het gras het doel in ;-) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zolang de Fifa nog grof geld verdient met het verlengen van die certificaten voor kunstgras zitten we er voorlopig nog wel even mee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 21:45 schreef Appie53 het volgende:Toch was vandaag een kampioen onwaardig, je laat al je trouwe aanhang voor de 1000ste keer in mineur achter, ze moeten zich diep schamen. CL hebben ze trouwens niets te zoeken. Laatste wedstrijd laatste kans, hoop dat ze beseffen dat ze een heleboel hebben goed te maken. Er zijn mensen die heel veel geld over hebben gehad voor die wedstrijd. Alleen daarom had ik al iets meer inzet verwacht. Hoe klote dat veld ook is en hoe Waardeloos het ook is dat Excelsior dat veld bewust nog slechter maakt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Stelling 2: dan was het nog 3-1 geweest goede nacht en tot morgen van uit een verdrietig Denemarken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Stelling 3; met 2x een gelijk spel waren we ook kampioen geworden! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 22:50 schreef de bluffer het volgende:[..] Stelling 2: dan was het nog 3-1 geweest goede nacht en tot morgen van uit een verdrietig Denemarken Nee, zelfde discussie als met de penalty situatie met Botteghin. Dan krijg je een andere wedstrijd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, daar geloof ik zeker in. Dan waren ze nu maar 4 doelpunten ingelopen ipv 7. En dat scheelt nogal. Waren Excelsior, Heracles en Feyenoord tevreden geweest. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Zit nog steeds met een kater van hier tot Tokyo. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Renato zit er volgens mij ook helemaal door heen. Kom op joh, het leven van een Feyenoord-Supporter gaat nooit over rozen! Maar wij zijn Feyenoord en ........ |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 00:07 schreef Els het volgende:[..] Nee, zelfde discussie als met de penalty situatie met Botteghin. Dan krijg je een andere wedstrijd. hoe weet je dat dat is napraten zondag winnen we gewoon niet zenuwachtig zijn wij zijn er weer bij fijne week verder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 mei 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Las ik ergens: We spelen verdomme zondag niet tegen Real. Waarom al die stress. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Maar wij hebben Toornstra!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben blij dat ze zondag weer spelen met alle seizoenskaarthouders in het stadion.. Weg met al die dagtoeristen en succesmarktplaats indianen die ik voorbij zag komen in filmpjes. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben blij dat ze zondag weer spelen met alle seizoenskaarthouders in het stadion.. Weg met al die dagtoeristen en succesmarktplaats indianen die ik voorbij zag komen in filmpjes. .....en Legioenkaarthouders! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die zijn welkom op 10K plekken in het stadion. Elke thuiswedstrijd |
|
|
|