|
|
R()b
|
|
|
Hoge zit tribunes er omheen bouwen, kost alleen wat centen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hahn: ''Proberen ze een relletje te veroorzaken?''
Warner Hahn is en blijft de komende periode de meest besproken speler van Excelsior. Op 7 mei speelt Feyenoord de kampioenswedstrijd op Woudestein en volgens velen zou de verhuurde doelman toch zeker niet zijn best gaan doen tegen zijn eigenlijke werkgever?
Maar Hahn is niet van plan om een stapje minder te zetten. ''Als mensen het me kwalijk gaan nemen dat ik mijn best ga doen, dát zou pas raar zijn. Het is dat de media er zo'n groot issue van maken. Ik zie wel vaker dingen voorbijkomen, waarbij ik me afvraag: proberen ze nu een relletje te veroorzaken?''
''Dan lees ik dat ik Feyenoord zestien miljoen euro zou kunnen kosten als ik een bal uit de kruising sla... Doe even normaal. Ze hebben toch ook verloren bij Sparta en Go Ahead Eagles, gelijkgespeeld tegen PEC Zwolle? Ze moeten bij Feyenoord blíj zijn als ik een goede wedstrijd keep, dan hebben ze er volgend jaar nog een goede doelman bij.'' |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Waar Warner een goeie wedstrijd keept, krijgt Feyenoord veel kansen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo das best scherp van je om 08:50 Ger.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, bij mij is t beste er dan wel af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
al iets bekend over schermen in de kuip? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog niks vernomen, maar die komen er geheid.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ben het voor één keer eens met de snor deze wedstrijd moet gewoon in de Kuip gespeeld worden en de jaarkaarthouders van Excelsior en sponsoren de beste plaatsen geven. De rest voor de uit ploeg supporters. Ben bang dat het op woudenstein uit de hand gaat lopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, net aangekondigd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fucking slimme zet. Bij kampioenschap schaaluitreiking in de Kuip. Al het volk zal dus zo snel mogelijk in de Kuip zijn. Daar is veel meer ruimte en veel betere regulatie mogelijk.
Die Abu is zo dom nog niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou dat was duidelijk . We weten waar we aan toe zijn wat de openbare orde betreft. Het progamma en de invulling daarvan is nu aan Feyenoord he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord-supporters die geen kaart hebben bemachtigd voor Excelsior – Feyenoord krijgen de mogelijkheid om dat duel gezamenlijk in De Kuip te bekijken. In het stadion worden op zondag 7 mei grote schermen geplaatst waarop de stadsderby live te volgen is. Mocht Feyenoord die dag landskampioen worden, dan zal de bijbehorende schaal na de wedstrijd niet op Woudestein worden uitgereikt, maar in De Kuip. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tientje per kaart. Seizoenkaarthouders hebben voorrang. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja lekker verdomme ik ben op vakantie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Huldiging om 12:00 op 8 mei.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Vind jij misschien maar kijk eens naar al die supporters die de wedstrijd op Woudestein mee maken die kunnen nooit naar de wedstrijd op tijd in de Kuip zijn door al die drukte |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel dat is al geregeld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Diamond- en Goldcardhouders die via Feyenoord een kaart hebben gekocht waarmee ze Excelsior – Feyenoord vanuit het uitvak kunnen bijwonen, krijgen een gratis kaart voor het evenement in De Kuip. Voor hen worden plaatsen vrijgehouden, zodat zij na terugkomst van Woudestein de schaaluitreiking in De Kuip kunnen meemaken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dusss.. en een scout als de bluf heeft toch wel gold of Diamond? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook iets met de bekerfinale vorig jaar..?. :)) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 april 2017 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mocht iemand een SK over hebben.. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 18:40 schreef RenatoBos het volgende:Diamond- en Goldcardhouders die via Feyenoord een kaart hebben gekocht waarmee ze Excelsior – Feyenoord vanuit het uitvak kunnen bijwonen, krijgen een gratis kaart voor het evenement in De Kuip. Voor hen worden plaatsen vrijgehouden, zodat zij na terugkomst van Woudestein de schaaluitreiking in De Kuip kunnen meemaken. Volgens de burgemeester is dit onjuist gecommuniceerd.
Mooi kut voor de uitsupporters.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat er nu al duizenden boos zijn. Slimme burgervader
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En 2 dagen de stad op zijn kop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 18:22 schreef tomson het volgende:Nou dat was duidelijk . We weten waar we aan toe zijn wat de openbare orde betreft. Het progamma en de invulling daarvan is nu aan Feyenoord he. En terecht. Niet alleen bleren naar de handhaver maar ook zelfcorrigerend zijn. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 19:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Volgens de burgemeester is dit onjuist gecommuniceerd. Mooi kut voor de uitsupporters.. Voor die uitsuppoeters moet natuurlijk wel iets geregeld worden. Trams, bussen, watertaxi en achter de bus van Feyenoord aan. Zal trouwens ook wel een uitdaging worden om de selectie op tijd in De Kuip te hebben. Zou toch een helikopter overwegen. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Snel op het fietsie van Woudenstein naar de Kuip... |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
En maar hopen dat ik mijn plekkie kan bereiken op R |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 20:27 schreef Els het volgende:[..] Voor die uitsuppoeters moet natuurlijk wel iets geregeld worden. Trams, bussen, watertaxi en achter de bus van Feyenoord aan. Zal trouwens ook wel een uitdaging worden om de selectie op tijd in De Kuip te hebben. Zou toch een helikopter overwegen. Vind ik ook hoor dat er voor hun wat geregeld moet worden. Laatste kampioenschap kregen de uitsupporters meen ik ook de tijd om naar de Coolsingel te komen vanuit Groningen. Hadden ze voor het bordes ruimte voor gereserveerd toen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er zullen altijd grote aantallen niet tevreden zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb overigens nog weinig onvrede gelezen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leg het probleem bij hen die problemen zouden willen veroorzaken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zie quote 20.33 Er is snel een nieuwe update gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja zag ik. Zag alleen nergens woedende reacties |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Wij hebben een seizoenkaart voor Excelsior en Feyenoord. Hoe lossen we dit op? Koop een kaart voor EUR 10 maar hoop wel dat er maar 51.000 verkocht worden... |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Woedend ben ik niet, hooguit bezorgd dat ik de uitreiking van de schaal niet zie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zullen ze niet laten gebeuren. Logistiek wel een ding |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat staat toch duidelijk op Feyenoordpings De mail zal in korte tijd wel even druk bezet zijn geweest , gezien de snelle herziening. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Ik heb maar Silver, dus hoop echt dat ik gewoon mijn vakkie op kom om 17.00. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 21:04 schreef van geil het volgende:[..] Dat staat toch duidelijk op Feyenoordpings De mail zal in korte tijd wel even druk bezet zijn geweest , gezien de snelle herziening. Klopt hoor. Maar andere bronnen waar veel andere supporters posten waren niwt negatief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we er vooral een groot feest van maken , voor iedereen. Dit is zo geweldig , en voor mij nog steeds onwerkelijk. Eerst die schaal zien ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 21:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt hoor. Maar andere bronnen waar veel andere supporters posten waren niwt negatief Hoor wel wat gemor maar niks anders dan het Gudde en van Geel / Aboe bashen wat je altijd al leest. Wel hoop ik dat de spontane feestjes in de stad niet uit de klauwen lopen anders heb je alsnog de poppen aan het dansen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is inmiddels ook al grotendeels opgelost . Al binnen n uur of zo. Dus veel wisten het ook niet eens.
|
|
|