|
|
FR-Henk
|
|
|
Gemopper is inherent aan een voorwaarde zoals Aboutaleb die heeft gesteld. Maar was een andere keuze mogelijk? Lijkt mij niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 21:23 schreef FR-Henk het volgende:Gemopper is inherent aan een voorwaarde zoals Aboutaleb die heeft gesteld. Maar was een andere keuze mogelijk? Lijkt mij niet. True
Maar bij deze man heb ik altijd een vieze nasmaak als hij aan het woord is. Vindt zichzelf nogal geweldig, dat zal allemaal ook wel... hulde hoera etc.. Alleen de teksten die hij opdreunt, is meer dreigende taal en alles over 1 kam scheren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wij zijn het eens eens whahahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Excelsior gaat voor punt: ''Wij zijn nog niet veilig''
Excelsior heeft ervaring met het verstoren van een kampioensfeest. Tien jaar geleden moest AZ eraan geloven en als het aan de algemeen directeur van Excelsior, Ferry de Haan, ligt wordt het kampioensfeest van Feyenoord uitgesteld tot 14 mei.
"Het is nu heel dichtbij. Feyenoord heeft twee kansen om het te realiseren, dus het zal hoe dan ook gaan gebeuren”, zegt oud-Feyenoorder De Haan in gesprek met RTV Rijnmond.
De Haan werd zelf in het seizoen 1998/1999 kampioen met Feyenoord. Hij snapt de hunkering naar de landstitel heel goed, maar vertegenwoordigt nu de belangen van Excelsior. “Maar wij hebben vanaf dag één gezegd dat wij nog niet veilig zijn, ook al zegt iedereen dat. Wij hebben nog één punt nodig en wij willen ons op eigen kracht veilig spelen, net zoals Feyenoord op eigen kracht kampioen wil worden." |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
btw, een mooie schaal van de KNVB! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal deze nog een paar keer quoten denk ik :) 1 kaartje extra nodig voor in de Kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb geen SK, wel een Legioenpas mocht dat ook lukken, mag je die gebruiken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Waarschijnlijk is er meer capaciteit dan seizoenkaarten, dus die Legioenpas gaat wel uitkomst bieden. Zal je er ws wel snel bij moeten zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Thanks alvast!!
Als je je bedenkt en toch zelf wilt gaan, altijd doen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ga zondag gewoon Rotterdam in. Kroeg opzoeken en gaan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi, Feyenoord verbroederd . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik heb ook een legioenpas voor je eventueel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Schijnt volledig te zijn uitverkocht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klasse, allemaal helden hier! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bedankt alvast ar! :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoorde dat er maandag meer bekendheid word gegeven omtrent de verkoop van die kaarten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word weer een lastige pot ,1 - 2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het prima..KAMPIOEN..!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je zou maar 2x verliezen ,dan kom ik een jaar niet meer buiten en zorg dat ik geen internet verbinding heb |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er moeten natuurlijk geen foto's uitlekken van de kampioens helikopters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 april 2017 - 17:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Je zou maar 2x verliezen ,dan kom ik een jaar niet meer buiten en zorg dat ik geen internet verbinding heb Dat zou ook een trauma veroorzaken bij de spelers.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kom hier serieus dan nooit meer en verband al mijn Feyenoord spullen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb ik een jaar hersteltijd nodig en vervloek iedereen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee de roep op een grote afgang word astronomisch groot |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De club en Rotterdam moeten natuurlijk dingen voorbereiden, als supporter kun je beter in je achterhoofd houden dat het onverhoopt nog mis kan gaan. De bal is rond en blabla en zo. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die spelersbus van 020 vorig seizoen heeft zeker een rol gespeeld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker is dat. Nog 8 dagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Serieus mannen, beginnen er hier nu een aantal te knijpen..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben me besodemieterd.. Volgende week zondag om 16.20 zijn wij kampioen van Nederland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk 16.15, normaliter geen blessuretijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1-3. Dat hoort de uitslag te zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O gelukkig maar, ik dacht al.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet denken Renato haha ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Neuken, Radler, lekker eten, en op z'n Grieks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 27 april 2017 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:Excelsior gaat voor punt: ''Wij zijn nog niet veilig''[ afbeelding ] Excelsior heeft ervaring met het verstoren van een kampioensfeest. Tien jaar geleden moest AZ eraan geloven en als het aan de algemeen directeur van Excelsior, Ferry de Haan, ligt wordt het kampioensfeest van Feyenoord uitgesteld tot 14 mei."Het is nu heel dichtbij. Feyenoord heeft twee kansen om het te realiseren, dus het zal hoe dan ook gaan gebeuren”, zegt oud-Feyenoorder De Haan in gesprek met RTV Rijnmond. De Haan werd zelf in het seizoen 1998/1999 kampioen met Feyenoord. Hij snapt de hunkering naar de landstitel heel goed, maar vertegenwoordigt nu de belangen van Excelsior. “Maar wij hebben vanaf dag één gezegd dat wij nog niet veilig zijn, ook al zegt iedereen dat. Wij hebben nog één punt nodig en wij willen ons op eigen kracht veilig spelen, net zoals Feyenoord op eigen kracht kampioen wil worden." Die krijgen ze wel op de laatste speeldag bij ADO Den Haag |
|
|
|