|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Grote Kenner was jou nog vergeten te vragen heb jij nog een lintje gekregen voor jou altijd vele werk wat jij brengt over Feyenoord op diverse Topic's |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..doe het graag Bluffie..trakteer me maar op een appelsappie op de Coolsingel dan volgende week maandag..d:-)) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Wordt dus 15 mei, na 2x een gelijk spelletje!(2x een salonremise)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2017 door Nibke 7 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nachtmerrie gehad Nibke..(?) |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Nou niet echt, wel nachtdienst! Zou toch echt geweldig zijn, zeker als onze vrienden uit Amsterdam ook nog eens twee keer met 5-0 winnen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 07:01 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Nou niet echt, wel nachtdienst! Zou toch echt geweldig zijn, zeker als onze vrienden uit Amsterdam ook nog eens twee keer met 5-0 winnen! Ja juist zo, je wilt ze er nog ff aan laten ruiken daar in Abcoude-Noord, hunnie het gevoel geven dat ze het nog kunnen halen zeg ma..d:-)
Maar laten we maar gewoon winnen zondag, scheelt de gemeente sowieso tonnen aan geld als ze het nog een week uit moeten stellen.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik heb veel liever dat we de komende 2 wedstrijden winnen en dat 020 nog een keertje verliest. En dat we dan 7 punten los staan aan het eind van het seizoen. Jorgenson er nog een paar doelpunten bij, zodat hij met afstand topscoorder is. Toornstra er nog een paar bij, zodat hij ruim voor ligt op Dolberg, enz. Lekker superieur kampioen worden. Dat is beter dan zo`n net wel/ net niet kampioenschap, zoals voorafgaande jaren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies gewoon deurdonderen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 07:01 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Nou niet echt, wel nachtdienst! Zou toch echt geweldig zijn, zeker als onze vrienden uit Amsterdam ook nog eens twee keer met 5-0 winnen! 020 zijn echt geen vrienden van mij ik hoop lieve dat ze a.s. woensdag verliezen en nog twee keer verliezen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 10:25 schreef windoweyes het volgende:Ik heb veel liever dat we de komende 2 wedstrijden winnen en dat 020 nog een keertje verliest. En dat we dan 7 punten los staan aan het eind van het seizoen. Jorgenson er nog een paar doelpunten bij, zodat hij met afstand topscoorder is. Toornstra er nog een paar bij, zodat hij ruim voor ligt op Dolberg, enz. Lekker superieur kampioen worden. Dat is beter dan zo`n net wel/ net niet kampioenschap, zoals voorafgaande jaren. Geen 100 maar 1000% mee eens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
nog 6 nachten en dan gaat het gebeuren tussen 14.30-16.15 uur op Woudenstein |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 11:41 schreef de bluffer het volgende:[..] 020 zijn echt geen vrienden van mij ik hoop lieve dat ze a.s. woensdag verliezen en nog twee keer verliezen Hoppaaaaaaa..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 12:21 schreef de bluffer het volgende:nog 6 nachten en dan gaat het gebeuren tussen 14.30-16.15 uur op Woudenstein Kampioenuh.. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Welk café moeten we hebben in Rotterdam? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik win liever 2 keer |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Is ook beter voor menig hart in Nederland! |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
Nog niets over de kaarten in de Kuip? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit ook met smart op die info te wachten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD START TRAININGSWEEK ONDER GROTE BELANGSTELLING
Volle bak. Dat was het maandagochtend op Varkenoord, waar honderden supporters getuige waren van de eerste training van Feyenoord op weg naar de uitwedstrijd tegen Excelsior van komende zondag.
De voorbereiding op de Rotterdamse derby begon voor de Feyenoorders met onder meer diverse pass- en trapoefeningen en een partijspel, maar niet voordat ze door het publiek met applaus waren begroet. Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst had op Varkenoord zestien spelers ter beschikking, het overige deel van de selectie volgde een apart (binnen)programma.
Ook dinsdag en woensdag traint Feyenoord vanaf 10:30 uur openbaar op Varkenoord.
Donderdag is het team vrij, vrijdag en zaterdag zijn de trainingen besloten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tot en met woensdag kunnen sk houders hun eigen plaats reserveren..d:-)
Mooi dan ben ik net thuis.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vier grote schermen rond de middencirkel dus een volle Kuip. LOVE IT.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Donderdag fakkels inslaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdomme ik krijg er nu helemaal zin aan. Liefst ga ik morgen al naar huis.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben je mal. Lekker genieten daar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 20:16 schreef RenatoBos het volgende:Verdomme ik krijg er nu helemaal zin aan. Liefst ga ik morgen al naar huis.. Hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als iemand me kent ben jij het wel d:-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Kaartje binnen, op naar de Kuip.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2017 door Els -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toppie Els, ik morgen..wees op tijd he d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als jij je gezicht schminkt doe ik het ook Els..(?) |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
Hier ook kaartjes binnen. Wel gek dat ik geen mail heb gekregen dat je kon bestellen? Jullie wel? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Stuur dan even een foto van je op de opic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2017 - 10:32 schreef Jacky.W het volgende:Hier ook kaartjes binnen. Wel gek dat ik geen mail heb gekregen dat je kon bestellen? Jullie wel? Klopt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kevin Blom heeft de leiding over de Rotterdamse stadsderby tussen Excelsior en Feyenoord. De scheidsrecher wordt geassisteerd door Patrick Langkamp en Christian Dobre. Martin van den Kerkhof is vierde official. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heeeeeeeeel jammer dat Tukker en bakker Nijhuis deze wedstrijd niet mag leiden hij is gewoon de beste en houd ook wel voor een feestje naar de wedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou inderdaad alles beter dan die snavel Blom. |
|
|
|