|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die zijn voor stijve harken zoals jij ; ) Een aap pak altijd de hoogste bomen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is en blijft een lelijk ding.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat ben jij met een blinkende ring |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog éééééén nacht en dan naar 16.15 uur wat gaan we dan doen in Rotterdam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zenuwen beginnen al onderhand. Nog 15 uurtjes :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben klaarwakker. Inglorious basterds aant kijken :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff douchen en dan richting Rotterdam.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben er vandoor, tas gepakt, gedoucht, klaar om te feesten..iedereen een fijne dag toegewenst..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik stap ook zo in de auto |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Zo meteen samen met broer en zoon op de motor naar de kuip. Heerlijk vooruitzicht!! Hoe we thuis komen zien we wel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Goedemorgen sportvrienden nog 7 uur en 30 minuten dan kan het feest beginnen eerst samen ontbijten en even relaxen voor de wedstrijd, en dan op naar de wedstrijd Wij wensen alle Feyenoorders vandaag heel heel veel plezier en laat zien dat je een echte Feyenoorder bent SUCCES |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik doe zo de boodschappen. Vanmiddag hier t huis vol mensen. Hopelijk vandaag de glorie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:Ik doe zo de boodschappen. Vanmiddag hier t huis vol mensen. Hopelijk vandaag de glorie ga je niet naar de wedstrijd en dan naar de kuip
bier hapjes en een vlag
Ik hoop het voor jou |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 09:02 schreef de bluffer het volgende:[..] ga je niet naar de wedstrijd en dan naar de kuip bier hapjes en een vlag Ik hoop het voor jou Nee ik zit met de kinderen voor de tv. Ze zijn nog te jong |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: allemaal in het Feyenoord shirt en een vlag in de hand en hup hup hup Feyenoord roepen SUCCES |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Radio rijnmond online uitgezet wat een slijmers |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hoe is het met de zenuwen mijn vriendin heeft er geen last van maar naar een zware nacht begint het nu bij mij te komen veel SUCCES grote KENNER
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 10:13 schreef de bluffer het volgende:[..] hoe is het met de zenuwen mijn vriendin heeft er geen last van maar naar een zware nacht begint het nu bij mij te komen veel SUCCES grote KENNER Begint me aardig te gieren..jullie ook succes bluffies.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Voor iedereen een fijne dag vandaag! Wordt er 1 voor in de boeken! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees dat Kuijt er naast staat, dan ben je in mijn ogen een grote speler. Kuijt wat je ook van hem denkt is belangrijk voor feyenoord het geeft ons een smoel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou mensen deze jongen kijkt voor de buis. Iedereen die er bij is in Kralingen of op zuid veel plezier.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 10:43 schreef tomson het volgende:Nou mensen deze jongen kijkt voor de buis. Iedereen die er bij is in Kralingen of op zuid veel plezier.. dank je wel jij natuurlijk ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hou op schei uit. Koffie helpt ook niet echt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vanuit Stadhuisplein iedereen een onvergetelijke dag gewenst! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel veel succes en plezier vrienden! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op het Centraal Station had een aantal fans vuurwerk afgestoken. Het brandalarm ging daardoor af. Het station is korte tijd ontruimd geweest. Het treinverkeer werd volgens een woordvoerder van de NS niet gehinderd. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hopelijk is iedereen niet te voorbarig en wordt het feest, volg3ns mij ben ik de enige die hierin nog steeds voorzichtig is... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 12:11 schreef craven het volgende:Hopelijk is iedereen niet te voorbarig en wordt het feest, volg3ns mij ben ik de enige die hierin nog steeds voorzichtig is... Nee hoor.. zit hier al heel de tijd het vrouwtje de stuipen op het lijf te jagen. What if ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oostzeedijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 12:24 schreef tomson het volgende:[..] Nee hoor.. zit hier al heel de tijd het vrouwtje de stuipen op het lijf te jagen. What if ? Jahaha ben niet zo snel bij voorbaat aan t vieren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij zijn ook nog voorzichtig hier. Maar t huis is wel versierd, van binnen :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2017 - 12:29 schreef Stylzz het volgende:Wij zijn ook nog voorzichtig hier. Maar t huis is wel versierd, van binnen :) Laten we hopen dat het (nog) niet voor niks is |
|
|
|