|
|
NatjosFC
|
|
|
Neres erin. Die maakt altijd kutgoals. Is dit ook een wedstrijd voor. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:23 schreef Loetje het volgende:[..] Eens maatje. Ik ben zo trots maar we missen week in, week uit echt schandalig veel kansen Kansen waar iedere ploeg een moord voor zou doen. Ze zijn zo groot. Maar ze blijven doorgaan waar ze onder de Boer het wel goed vonden |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Kutscheids werkt niet mee |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Leuk feitje
Hakim Ziyech is the first player in Europa League history to assist three goals in a semi final or final. Magic.'' BAAS!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Even een vraag, was dit niet de man van Real - Bayern? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik weet wel van psv-atletico dit seizoen
lekker Tete |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Veltman mag nu dus echt niet meer he. Tete verdomme! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat wordt ik schijtziek van die gozer op het moment als die gaat schieten |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Van de zomer maar vol trainen op kansen afmaken. Rust voor de goal |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wie Ziyech? Ik vind het een geweldenaar |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Al met al. Deze overwinning is toch een grote sprong richting de FINALE in Stockholm. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ja, als je voelt dat het op is gewoon afleggen dan. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Eerlijk is eerlijk. We hadden er 7 kunnen maken, maar hadden er ook 2 of 3 tegen kunnen krijgen. Geweldig gedaan |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een geweldige pot. Het is alleen nog niet klaar terwijl het dat wel had moeten zijn. Maar echt heel goed gedaan van onze boys. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een fantastisch Ajax gezien vanaf de 1-0 echt geweldig. En dit klinkt heel raar in een halve finale. Maar je moet er hier gewoon een stuk of zeven maken. Echt gewoon moeten naken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Man man man wat een wedstrijd! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering gappies, ik weet niet of ik de enige ben, maar wat ben ik trots en totaal kapot. Zweet staat op mijn voorhoofd en me handen zijn nog klammer dan klam.
Enige minpunt, eerste 2 kansen gaan er geweldig in, maar als je erna 2 uit 11 haalt is niet goed, dat is jammer. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Zal je zien dat Bosz volgende week gewoon Veltman opstelt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima prestatie! Gefeliciteerd allemaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:36 schreef remco k het volgende:Een fantastisch Ajax gezien vanaf de 1-0 echt geweldig. En dit klinkt heel raar in een halve finale. Maar je moet er hier gewoon een stuk of zeven maken. Echt gewoon moeten naken 7 was nog weinig. Echt ongelooflijk dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel bijzonder. Lyon gewoon meer balbezit |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 08:05 schreef Loetje het volgende:[..] Hehehe, als het altijd zo uitpakt, geloof ik iedere week in te zetten op een verliespartij. Maar even serieus, ik acht hun wel echt beter. Die andere 2 had ik graag geloot. Hehehehe ik zei het toch Loetje!!! Geweldig!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet wel zeker dat ie dat gaat doen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Kerel hij heeft drie assists in een wedstrijd, wees ook eens blij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja hadden er ook echt tien kunnen zijn. Het had echt al beslist moeten zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En iedereen kan lullen tot falen, maar dit dwingt Ajax af door zelf enorm goed te zijn. Dit is echt geen knullige tegenstander. Ajax was gewoon fantastisch goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:36 schreef Loetje het volgende:Tering gappies, ik weet niet of ik de enige ben, maar wat ben ik trots en totaal kapot. Zweet staat op mijn voorhoofd en me handen zijn nog klammer dan klam. Hier ook man. Wat een avond. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind hem vandaag de beste man aan Ajax kant. 3 assists. Won al zijn duels en was gewoon geweldig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik ben trots op het hele elftal en zelfs op Bosz!!! Voor mij was er niet 1 man of the match maar gewoon iedereen!! Zowel de selectie alsmede de supporters!!! Allemaal gefeliciteerd! Ik heb tranen van blijdschap! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:39 schreef Eide het volgende:En iedereen kan lullen tot falen, maar dit dwingt Ajax af door zelf enorm goed te zijn. Dit is echt een knullige tegenstander. Ajax was gewoon fantastisch goed. Ik neem aan dat je GEEN bedoelt? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hier ook. Zit midden in het klussen. Maandag de sleutel van het huis gekregen. Maar vanavond even thuis gebleven om dit te kijken en wat een pot zeg. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Gaat een hele kunst worden om deze groep bij elkaar te houden volgend seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:40 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik ben trots op het hele elftal en zelfs op Bosz!!! Voor mij was er niet 1 man of the match maar gewoon iedereen!! Zowel de selectie alsmede de supporters!!! Allemaal gefeliciteerd! Ik heb tranen van blijdschap! Eens. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:36 schreef Loetje het volgende:Tering gappies, ik weet niet of ik de enige ben, maar wat ben ik trots en totaal kapot. Zweet staat op mijn voorhoofd en me handen zijn nog klammer dan klam. Enige minpunt, eerste 2 kansen gaan er geweldig in, maar als je erna 2 uit 11 haalt is niet goed, dat is jammer. Ik voel me net zo. Ben helemaal kapot, mijn stem is weg, zweet zit overal en mijn kop bonkt van alles!! Heerlijk!!! Iedereen gefeliciteerd!! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Lees dan ook even al mijn posts |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sorry buren!! Whahahahahahaha geweldig!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:40 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik ben trots op het hele elftal en zelfs op Bosz!!! Voor mij was er niet 1 man of the match maar gewoon iedereen!! Zowel de selectie alsmede de supporters!!! Allemaal gefeliciteerd! Ik heb tranen van blijdschap! Mooi dit en misschien mag of moet ik dit niet zeggen maar dacht er ineens aan. Er zit er boven wel eentje mee te kijken!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:43 schreef Brandje het volgende:[..] Mooi dit en misschien mag of moet ik dit niet zeggen maar dacht er ineens aan. Er zit er boven wel eentje mee te kijken!!! En thuis op de bank ook? (Bergkamp?) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:39 schreef remco k het volgende:[..] Vind hem vandaag de beste man aan Ajax kant. 3 assists. Won al zijn duels en was gewoon geweldig. Ik ben omtrent Ziyech gewoon heel stellig, heel erg gegroeid de laatste maanden en blinkt uit met druk zetten, steekpasses geven (nu wel), balveroveringen enzo. Maar het schieten is echt een regelrechte ramp |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Haha, mooi! Dan drink er nog maar 1 op AJAX!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bij de 3-0 bracht mijn vrouw de kleine man naar bed. Dat duurde daarna nog even iets langer omdat ze zich beiden de tering schrokken |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:44 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben omtrent Ziyech gewoon heel stellig, heel erg gegroeid de laatste maanden en blinkt uit met druk zetten, steekpasses geven (nu wel), balveroveringen enzo. Maar het schieten is echt een regelrechte ramp Schieten inderdaad niet goed. Maar als ie 30% van zijn schoten tussen de palen krijgt maakt ie er ook veertig per seizoen.
Ik vond hem vandaag echt weergaloos. Wat een drive. Geld overigens ook voor de stille kracht vandaag. Davy Klaassen. Echt niets verkeerd gedaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, Peet had ook tranen in z'n ogen gehad na deze avond. Wat had ik hem dit gegund. |
|
|
|