|
|
de bluffer
|
|
|
Leo Beenhakker, Willem van Hanegem of Wim Jansen |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan kom ik niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Jesaia Swart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
Henk Fraser, zodat de pers nog meer kan schrijven over de weggegeven wedstrijd van vorige week? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Yanni
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wil het ook best doen.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar was ik nou nooit op uit gekomen. Leo, Wimpie, Willem oke. Peter Bosz of Henk Fraser, lachen. John de Wolf ook prima. Kiprich, leuk
Maar Dudek, nooit bedacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: waar is hij en wat doet hij nou al een paar jaar niet meer gezien zal ook leuk zijn als hij dat gaat doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is vaak bij je vrouw , als jij in NL bent. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als het maar een Feyenoord held/icoon is, geen achterlijke KNVB-er van Breukelen ofzo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 18:38 schreef R()b het volgende:Als het maar een Feyenoord held/icoon is, geen achterlijke KNVB-er van Breukelen ofzo. Zag ze van de week in Feyenoordtenue: Gerrard Kerkum en Cor van der Gijp. Die twee tezamen met twee fans uit het Sophia kinderziekenhuis. Dat is Feyenoord. Die moeten de schaal uitreiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 18:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zag ze van de week in Feyenoordtenue: Gerrard Kerkum en Cor van der Gijp. Die twee tezamen met twee fans uit het Sophia kinderziekenhuis. Dat is Feyenoord. Die moeten de schaal uitreiken. Niet de koning ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 18:30 schreef de bluffer het volgende:[..] waar is hij en wat doet hij nou al een paar jaar niet meer gezien zal ook leuk zijn als hij dat gaat doen Hij word overgevlogen vanuit polen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tuurlijk, maar dan wel tegen betaling van een miljoen of 2. En achter aansluiten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mag Maxima bij mij op schoot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat haar dan wel bijbetalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik wilde eigenlijk haar spaarpotje vullen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Past dat dingetje van je in dat smalle gleufje dan geile? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vast wel :) Er zijn al een paar dikke koppen uitgeperst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
DaAR kan je gif op in nemen dat je je meld hè, als er pruimen om de hoek komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha.. vlak jezelf niet uit VV! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In ieder geval een uitlekschaal nodig hier zie ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
mooi mooi mooi man dat Dudek het mag doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
in mijn ogen hadden ze van Haneghem moetten vragen ,hebben ze misschien ook wel gedaan wie zal het zeggen? maar die had ik het meeste gegund. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Degene die hem uitreikt is onbelangrijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gaat om de symbolische waarde. Daarom vind ik Dudek een rare keuze. Toch al jaren niks meer met Feyenoord te maken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Das waar. En helemaal goed doe je het toch ook niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had toch het liefst een paar kids vanuit het Sophia kinderziekenhuis dit zien doen. Feyenoord heeft haar fundament in het trouwe Legioen. |
|
|
|