BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub pleegt een telefoontje!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 14 februari 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub pleegt een telefoontje!

Zodra Huub zijn vader aan de telefoon heeft brandt hij los. Hij vertelt over de straf die hem opgelegd is en waarom. "Wat een kneus ben ik ook, hè!", sluit hij zijn verhaal af. Zijn vader snapt de frustraties wel, maar pleit er voor dat zijn zoon een andere manier gaat zoeken om ze te uiten. "Eric heeft zoiets van bekijk het maar, en dat zou jij ook moeten hebben. Je hebt er alleen jezelf ermee. Je moet een andere uitlaatklep gaan zoeken!", luidt zijn wijze advies. "Misschien moet ik ook gaan kickboksen", grapt Huub. "Jij zoekt die confrontatie bewust op, en dan krijg je hem ook. Je moet jezelf leren beheersen, dus actief het spel spelen, maar niet reactief!", gaat zijn vader door. Dan moeten ze het gesprek alweer afsluiten. "Actief, niet reactief", herhaalt de Oldenzaler nog even voor zichzelf. Ja Huub, nu moet je jezelf gaan bewijzen!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub pleegt een telefoontje!

0.0049409