|
|
remco k
|
|
|
quote: Dolberg en Youness valt wel mee vind ik. Die spelen prima |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone constant verkeerd man. Weet hij wel op wie hij speelt. Hij staat veel te diep |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kom eens op. Ik vind het knap hoor, maar de wijze waarop we weer met kansen omgaan... Ai ai ai |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schone wederom een grote dissonant in een tot nu toe prima Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dolberg voor zijn goal was aan het reageren en niet goed. Erna wel. Maar 7 kansen en 1 goal is echt niet goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Younes speelt een goede pot zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op Klaassen. Dat die je normaal beter. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dat het maar 0-1 staat mag een klein wondertje heten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ach zo.slecht doet schone het ook niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:45 schreef Loetje het volgende:[..] Dolberg voor zijn goal was aan het reageren en niet goed. Erna wel. Maar 7 kansen en 1 goal is echt niet goed. Eens. Maar daar waren die twee amper bij het afmaken betrokken. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop op sarcasme. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nope. Maar ik bedoel meer. Minder slecht dat vorige week. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik snap niet er lui negatief zitten te doen. Ajax speelt uit, een halve finale en staat verdiend op voorsprong. Iedereen, ook Schone, speelt prima. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Younes veel te slap.. Schöne slap en Veltman is echt niet beter dan Tete. Bosz ziet dat toch nooit. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus Christus zeg. Ongelooflijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering he. Stelletje idioten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach man dat is toch verdomme helemaal niks man |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De verdediging van Lyon is ronduit lachwekkend, daar zou je het in de Jupiler League nog moeilijk mee krijgen. Traore is wel weer een baas vandaag, die heeft het wat mij betreft het beste begrepen. Vorm kan je ook terughalen door je helemaal leeg te vechten. Penalty wel makkelijk gegeven ... het kan maar mwah |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa Ajax wat doe je jezelf aan zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nederlands voetbal in optimaal forma |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
zwakke inschatting van de Ligt helaas, maar niks aan de hand nog. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:49 schreef Eide het volgende:Ik snap niet er lui negatief zitten te doen. Ajax speelt uit, een halve finale en staat verdiend op voorsprong. Iedereen, ook Schone, speelt prima. Hoezo mag je vandaag niet negatief (kritisch) zijn omdat het een halve finale is? Kom op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:50 schreef pth het volgende:De verdediging van Lyon is ronduit lachwekkend, daar zou je het in de Jupiler League nog moeilijk mee krijgen. Traore is wel weer een baas vandaag, die heeft het wat mij betreft het beste begrepen. Vorm kan je ook terughalen door je helemaal leeg te vechten. Penalty wel makkelijk gegeven ... het kan maar mwah Huh? Die speelt echt dramatisch. Die kan 4 of 5 ballen afleggen of afmaken en doet helemaal niets. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hoezo mag je vandaag niet negatief (kritisch) zijn omdat het een halve finale is? Kom op Dat staat er niet. Kom op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ja sorry hoor. Als je ze zelf verprutst schieten zij hem er wel gewoon in |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Jaja. We staan al met 1 been in de finale. Kut ajacieden... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klote. Zo maak je het jezelf heel moeilijk. Zo'n goede 1e helft en dan zo 2 goals weggeven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bosz heel rap Schone eraf. Centrum staat constant 1 tegen 1. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:49 schreef Eide het volgende:Ik snap niet er lui negatief zitten te doen. Ajax speelt uit, een halve finale en staat verdiend op voorsprong. Iedereen, ook Schone, speelt prima. 100% mee eens. Herstel kleine aanpassing: Schone is echt kut met perenr. Ajax was/is redelijk de baas. Dat was 100% buitenspel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2017 door pth -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Gewoon geen paniek. Rustig uitspelen. Lyon maakt toch geen 4 doelpunten in de tweede helft. Ajax maakt toch nog een tweede doelpunt, maar dit had niet gehoeven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Walgelijk dit. En schandalig tegelijk. Schaam me helemaal kapot voor dit elftal vandaag wat centraal staat voor egoïstisch en arrogant voetbal. Slaat helemaal nergens op. Zelf je kansen vergallen en zo naïef bij de 2-1. Pingel was er geen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En of. Schone mag hier nooit spelen en laat de verdedigers verzuipen. Neemt niet weg dat Ajax er al 4 in had moeten leggen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je had gewoon de rust in kunnen gaan met een 0-1 voorsprong. En nu maak je het jezelf onnodig moeilijk. Opnieuw pakken de keuzes van Bosz niet goed uit. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Makkelijk gegeven strafschop en 100% buitenspel. Wordt toch nog oppassen, want deze meneer in het geel staat bekend als ontzettende thuisfluiter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:49 schreef Eide het volgende:Ik snap niet er lui negatief zitten te doen. Ajax speelt uit, een halve finale en staat verdiend op voorsprong. Iedereen, ook Schone, speelt prima. Sorry. Maar hij laat vrijwel de gehele eerste helft zijn man lopen en daardoor staat het centrum iedere keer 1 tegen 1. Dat is gewoon slecht. Wordt een paar keer voorbij gelopen alsof ie er niet staat. Nee sorry. Ik vind hem echt slecht speen. Ook aan de bal constant verkeerde keuzes. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax had allang met minimaal 1-3 voorsprong de rust in kunnen gaan. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:53 schreef Loetje het volgende:[..] En of. Schone mag hier nooit spelen en laat de verdedigers verzuipen. Neemt niet weg dat Ajax er al 4 in had moeten leggen Ik zei nog; Schöne heeft niet de fysieke kracht. Die had daar niet mogen staan deze wedstrijd. maar Bosz maakt helaas opnieuw verkeerde keuzes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:55 schreef pth het volgende:Makkelijk gegeven strafschop en 100% buitenspel. Wordt toch nog oppassen, want deze meneer in het geel staat bekend als ontzettende thuisfluiter. Geen buitenspel. Niet eens in de buurt. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Ajax speelde ze gwn weg en nu godver 2-1 achter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 21:56 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik zei nog; Schöne heeft niet de fysieke kracht. Die had daar niet mogen staan deze wedstrijd. maar Bosz maakt helaas opnieuw verkeerde keuzes. Schone is daar al een flinke poos een dissonant in het elftal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit kan ik echt even niet relativeren. Mijn god he |
|
|
|