|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: nou hoef t toch niet te onderbouwen , iedereen ziet toch dat Traore een speler is met buitengewone kwaliteiten , voor zo weinig geld |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: Of heb jij liever Suljemani voor 16 miljoen ? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Had je dit niet in het geruchten topic kunnen plaatsen...?
Maar voor 10 miljoen zou ik het ook zeker niet doen, nee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 15:33 schreef jodocus het volgende:[..] nou hoef t toch niet te onderbouwen , iedereen ziet toch dat Traore een speler is met buitengewone kwaliteiten , voor zo weinig geld Jawel.
quote:Voor het openen van nieuwe topics geldt het volgende: - Elk gerucht of nieuwsbericht MOET voorzien te zijn van bronvermelding inclusief een link naar het betreffende artikel, waarbij andere gebruikers deze kunnen aanklikken. Het topic wordt direct gesloten wanneer hier niet aan wordt voldaan. Het Headliner-forum is er om actuele nieuwsberichten uit de verschillende Headliner-secties te bespreken en NIET voor geruchten die nog nergens zichtbaar zijn. Zie verderop hoe een link gemakkelijk geplaatst kan worden. |
|
|
|
|
Wanderlei Silva
|
|
|
We hebben Kluivert en Neres, dus Traore voor 10 miljoen, nee! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: op de plek van de vertrekkende Dolberg ? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Welke Dolberg vertrekt er dan? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: nou als het grote geld komt , dat weet jij net zo goed als ik |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Jep, het spel is al begonnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 15:33 schreef jodocus het volgende:[..] nou hoef t toch niet te onderbouwen , iedereen ziet toch dat Traore een speler is met buitengewone kwaliteiten , voor zo weinig geld Een link naar de berichtgeving misschien?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nog steeds zo zeker van je zaak? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Na vanavond zou je er nog geen miljoen voor geven! Maar na vorige week weer wel! Hij is veel te wisselvallig. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik zou Traore niet kopen voor dat geld. Mij veel te wisselvallig en niet goed in de samen spel. Veel te egoïstisch met veel balverlies. Overigens hebben wij zelf Kluivert en Neres, dus houden wij die 10 miljoen lekker in ons zak. Dat scheelt weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 mei 2017 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: nee kluivert viel goed in |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: ja hoor , prima voetballer , werkt ook keihard |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: quote: Jij bent snel gedraaid! ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Wat.... die was echt slecht.
Die had moeten gaan als een malle maar heb ik alleen maar zien sjokken. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 - 10:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] Wat.... die was echt slecht. Die had moeten gaan als een malle maar heb ik alleen maar zien sjokken. dat bedoel ik |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
Maar we zullen zien , ik heb vertrouwen in Traore , alleen t afmaken kan wat beter maar dat geld voor meerdere , hoop dat ze m kopen , maargoed daar zijn de meningen dus over verdeeld . |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 - 11:09 schreef jodocus het volgende:Maar we zullen zien , ik heb vertrouwen in Traore , alleen t afmaken kan wat beter maar dat geld voor meerdere , hoop dat ze m kopen , maargoed daar zijn de meningen dus over verdeeld . Als je hem koopt is hij gewoon een van de betere spitsen in de eredivisie met hier en daar nog wat verbeterpunten... uitgaande van de laatste paar weken heeft ie toch fenominale acties laten zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 mei 2017 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar daar betalen we geen 10 miljoen voor |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: nee dat is ie ook niet waard |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nog niet nee jongen heeft net zijn debuut gemaakt. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: goh dat wist ik niet |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
daaaaaag doe maar een slotje dr op |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hé he eindelijk wakker? ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Traore dus ook niet volgens die logica. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nou, laat hem maar lekker terug gaan. Zolang hij maar niet nog een seizoen hier bij ons zit. Niet kopen dus. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
10 mln had zeker een koopje geweest...
Afronden was niet zijn sterkste kant. Maar aanspeelbaar zijn, zijn balaannname, wegdraaien en versnelling gaven een dermate dynamiek aan het spel dat hij vele malen belangrijker was dan hij credit voor kreeg!
Ik mis zijn klasse! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 09:39 schreef AkaS het volgende:10 mln had zeker een koopje geweest... Afronden was niet zijn sterkste kant. Maar aanspeelbaar zijn, zijn balaannname, wegdraaien en versnelling gaven een dermate dynamiek aan het spel dat hij vele malen belangrijker was dan hij credit voor kreeg! Ik mis zijn klasse! Ik mis 0.0 van die gozer. Ja ik mis het feit dat ik hem niet meer kan afzeiken. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Hahaha smaken verschillen Warrior. Ik baalde soms ook van hem maar dat was afrondend. Voetballend bracht hij gevaar en dreiging. Speelde makkelijk zijn mannetje uit waar anderen weer van profiteerden.
Maar afzeiken is ook lekkerrrr.
Gelukkig heb ik daarvoor Overmars, Veltman en Younes! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 09:39 schreef AkaS het volgende:10 mln had zeker een koopje geweest... Afronden was niet zijn sterkste kant. Maar aanspeelbaar zijn, zijn balaannname, wegdraaien en versnelling gaven een dermate dynamiek aan het spel dat hij vele malen belangrijker was dan hij credit voor kreeg! Ik mis zijn klasse! Alleen bleek hij 19 miljoen te kosten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 10:59 schreef AkaS het volgende:[..] Hahaha smaken verschillen Warrior. Ik baalde soms ook van hem maar dat was afrondend. Voetballend bracht hij gevaar en dreiging. Speelde makkelijk zijn mannetje uit waar anderen weer van profiteerden. Maar afzeiken is ook lekkerrrr. Gelukkig heb ik daarvoor Overmars, Veltman en Younes! In een wedstrijd of 5 over het hele seizoen lukte het inderdaad lekker om te passeren. Verder eigenlijk alleen maar grosserend in foute passes. Verkeerde acties. Zichzelf doodlopen. Geen overzicht. Om over zijn afronding maar te zwijgen.
Onbegrijpelijk dat iemand die Ajax ronduit een slecht geleide club vindt en hogere ogen wil gooien met Ajax een van de minste spelers van afgelopen seizoen graaag had willen zien blijven. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kwam in de laatste fase van het seizoen wel steeds beter in zijn spel, maar missen doe ik hem niet. Kan ongelooflijk goed voetballen, maar op een of andere manier komt/kwam het er gewoon niet uit. Jammer. Wens hem veel succes daar in Lyon |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 11:23 schreef remco k het volgende:[..] In een wedstrijd of 5 over het hele seizoen lukte het inderdaad lekker om te passeren. Verder eigenlijk alleen maar grosserend in foute passes. Verkeerde acties. Zichzelf doodlopen. Geen overzicht. Om over zijn afronding maar te zwijgen. Onbegrijpelijk dat iemand die Ajax ronduit een slecht geleide club vindt en hogere ogen wil gooien met Ajax een van de minste spelers van afgelopen seizoen graaag had willen zien blijven. Tja....tis maar wat je wilt zien denk ik. Maar mag ik jou dan vragen wat je van Younes vindt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Youness. Tsjaa. Eerlijk gezegd denk ik dat hij het echt wel kan. Draaide een eerste seizoen waar je u tegen zegt. Afgelopen seizoen eerlijk gezegd gewoon heel matig waarbij hij gewoon veel vaker gewisseld had moeten worden. Er heeft geen enkele druk op zijn positie gestaan zo lijkt het. En toch waren er mogelijkheden zat.
Ik zie echt niet in wat die jongen beter is dan bijv een Cerny. Die is namelijk wel vaak betrokken bij goals, draait ook een goede voorbereiding.
Ik ben fan van een Youness waarbij dat lukt wat ie probeert. Maar hij moet wel echt binnen een oot of 8 zijn vorm gaan hervinden. Zo niet dan mag ie vanaf dat moment de definitieve tweede keus worden. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 16:57 schreef remco k het volgende:[..] Youness. Tsjaa. Eerlijk gezegd denk ik dat hij het echt wel kan. Draaide een eerste seizoen waar je u tegen zegt. Afgelopen seizoen eerlijk gezegd gewoon heel matig waarbij hij gewoon veel vaker gewisseld had moeten worden. Er heeft geen enkele druk op zijn positie gestaan zo lijkt het. En toch waren er mogelijkheden zat. Ik zie echt niet in wat die jongen beter is dan bijv een Cerny. Die is namelijk wel vaak betrokken bij goals, draait ook een goede voorbereiding. Ik ben fan van een Youness waarbij dat lukt wat ie probeert. Maar hij moet wel echt binnen een oot of 8 zijn vorm gaan hervinden. Zo niet dan mag ie vanaf dat moment de definitieve tweede keus worden. Man, leer toch eens je club kennen... Zo reageerde je nog niet zo lang geleden..
Nou prima... Volgens mij is zijn naam Younes en niet Youness! Verder heeft hij in zijn debuut jaar geen seizoen gedraaid waar je u tegen zegt, maar gewoon bij jong Ajax gespeeld met af en toe wat wedstrijdjes in Ajax 1 onder FdB.
Verder heeft hij 1x een echt goede wedstrijd gespeeld en een paar net bovengemiddeld. Rest gewoon voorspelbaar, niet effectief en eigenlijk gewoon om te janken zo slecht.
Ik hoop dat hij wat meer diepte in zijn spel gaat brengen en wat afwisselender zijn acties gaat maken, echter ben ik bang dat zijn loopbaan als een nachtkaars uit zal gaan.
Tenzij Overmars gaat roepen dat hij echt Ajax dna heeft! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 16:57 schreef remco k het volgende:[..] Youness. Tsjaa. Eerlijk gezegd denk ik dat hij het echt wel kan. Draaide een eerste seizoen waar je u tegen zegt. Afgelopen seizoen eerlijk gezegd gewoon heel matig waarbij hij gewoon veel vaker gewisseld had moeten worden. Er heeft geen enkele druk op zijn positie gestaan zo lijkt het. En toch waren er mogelijkheden zat. Ik zie echt niet in wat die jongen beter is dan bijv een Cerny. Die is namelijk wel vaak betrokken bij goals, draait ook een goede voorbereiding. Ik ben fan van een Youness waarbij dat lukt wat ie probeert. Maar hij moet wel echt binnen een oot of 8 zijn vorm gaan hervinden. Zo niet dan mag ie vanaf dat moment de definitieve tweede keus worden. Dit is meer een mooi stukje geschreven door Remco waarin je leest dat je alle kanten uit kunt. Aan de ene kant is Younes met 1 s Remco een geweldige speler, maar......als het even niet goed gaat dan hoort hij er niet in te zitten. Nou Remco je meent het..........
Remco vergeet dat Ajax in de breedte niet instaat is om spelers aan te trekken die de positie structureel beter kunnen invullen dan Younes dat doet.
Met als gevolg dat die positie uiteindelijk weer door hem meestal ingevuld zal worden. Omdat Remco een beperkt inzichtelijk vermogen heeft (een afwijking wat je bij veel boeren helaas terug ziet) ligt het niet aan de leiding die niet instaat is om een betere speler op die positie aan te trekken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hey gasten...kruip lekker samen onder de wol en neuk de anus van de ander kapot, maar kap nou eens met dat kinderachtige gedoe...
Saampjes tegen die ander en waarschijnlijk omdat jullie elkaar kennen?...
Moedeloos word je ervan |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Weet niet zo goed waarom Remco zo aangevallen wordt.. maar om een en ander recht te trekken, Younes heeft maar 4 wedstrijden in jong gespeeld (omdat hij niet fit begon aan het seizoen), daarna overgeheveld naar 1 en gewoon alles gespeeld verder. 8 doelpunten en 5 assists. (Of dat voldoende is laat ik aan jullie over) Ik vind het persoonlijk niet verkeerd voor een eerste seizoen..
Om te zeggen dat hij een seizoen heeft gedraaid waar je U tegen zegt vind ik wat overdreven, maar slecht was het zeker niet. Iedereen zag de potentie en was ervan overtuigd dat hij die stijgende lijn door zou trekken..
Daarna is het echt heel hard achteruit gegaan met zijn niveau. Waar dat aan ligt weet ik niet. Misschien toch de druk? Ik vind wel dat Bosz en Overmars veel eerder hadden in moeten grijpen om een goede stand in klaar te hebben staan en dat het ze niet lukt (vooralsnog) is zorgwekkend, hebben jullie wel gelijk in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 17:44 schreef AkaS het volgende:[..] Man, leer toch eens je club kennen... Zo reageerde je nog niet zo lang geleden.. Nou prima... Volgens mij is zijn naam Younes en niet Youness! Verder heeft hij in zijn debuut jaar geen seizoen gedraaid waar je u tegen zegt, maar gewoon bij jong Ajax gespeeld met af en toe wat wedstrijdjes in Ajax 1 onder FdB. Verder heeft hij 1x een echt goede wedstrijd gespeeld en een paar net bovengemiddeld. Rest gewoon voorspelbaar, niet effectief en eigenlijk gewoon om te janken zo slecht. Ik hoop dat hij wat meer diepte in zijn spel gaat brengen en wat afwisselender zijn acties gaat maken, echter ben ik bang dat zijn loopbaan als een nachtkaars uit zal gaan. Tenzij Overmars gaat roepen dat hij echt Ajax dna heeft! 4 wedstrijden in jong Ajax. En meer dan 30 in het eerste. En dan ga jij wat over mijn clubkennis zeggen.
In ja. Mijn iPhone maakt er regelmatig wat anders van. Net zoals bij de meesten die met een mobiel online zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 20:17 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Dit is meer een mooi stukje geschreven door Remco waarin je leest dat je alle kanten uit kunt. Aan de ene kant is Younes met 1 s Remco een geweldige speler, maar......als het even niet goed gaat dan hoort hij er niet in te zitten. Nou Remco je meent het.......... Remco vergeet dat Ajax in de breedte niet instaat is om spelers aan te trekken die de positie structureel beter kunnen invullen dan Younes dat doet. Met als gevolg dat die positie uiteindelijk weer door hem meestal ingevuld zal worden. Omdat Remco een beperkt inzichtelijk vermogen heeft (een afwijking wat je bij veel boeren helaas terug ziet) ligt het niet aan de leiding die niet instaat is om een betere speler op die positie aan te trekken. Ajax heeft intern betere opties dan Youness.
Iemand vraagt mij naar mijn mening over Youness. Dit is gewoon een normale mening.
Maar goed. Jij wil iedere speler die een x niet goed is meteen afschrijven en de wereld aan aankopen voor binnenhalen.
Tering vent. Ik heb het een en ander over je gelezen en van je gelezen op andere fora. Maar koop aub eens een spiegel kerel. Je wordt echt overal uitgekotst en niet zo'n klein beetje ook. Echt helemaal niemand die je serieus neemt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 20:17 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Dit is meer een mooi stukje geschreven door Remco waarin je leest dat je alle kanten uit kunt. Aan de ene kant is Younes met 1 s Remco een geweldige speler, maar......als het even niet goed gaat dan hoort hij er niet in te zitten. Nou Remco je meent het.......... Remco vergeet dat Ajax in de breedte niet instaat is om spelers aan te trekken die de positie structureel beter kunnen invullen dan Younes dat doet. Met als gevolg dat die positie uiteindelijk weer door hem meestal ingevuld zal worden. Omdat Remco een beperkt inzichtelijk vermogen heeft (een afwijking wat je bij veel boeren helaas terug ziet) ligt het niet aan de leiding die niet instaat is om een betere speler op die positie aan te trekken. Hahahaha bedankt voor deze vermakelijke reactie. Heb tranen in mijn ogen van het lachen. En Bobby heeft helemaal gelijk al zal hij dat hier nooit krijgen! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 21:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hey gasten...kruip lekker samen onder de wol en neuk de anus van de ander kapot, maar kap nou eens met dat kinderachtige gedoe... Saampjes tegen die ander en waarschijnlijk omdat jullie elkaar kennen?... Moedeloos word je ervan Kijk, dit vind ik nou jammer. Het gebeurd hier continu tegen Bobby. En ik hoef ik maar iets te posten en Remco klapt er tegenaan. Zodra het hard tegen hard gaat komt o.a. onze hasjbrok zijn benen breken om bij te vallen en niet te vergeten onze enige echte knuffelsenior! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 22:16 schreef AkaS het volgende:[..] Kijk, dit vind ik nou jammer. Het gebeurd hier continu tegen Bobby. En ik hoef ik maar iets te posten en Remco klapt er tegenaan. Zodra het hard tegen hard gaat komt o.a. onze hasjbrok zijn benen breken om bij te vallen en niet te vergeten onze enige echte knuffelsenior! Mensen hebben mij absoluut niet nodig om zichzelf te verdedigen. Ik word wel moe van alle assumpties en lappen teksten van jou en van Bobby waar uiteindelijk niet zoveel of hetzelfde in staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2017 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 22:45 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Mensen hebben mij absoluut niet nodig om zichzelf te verdedigen. Ik word wel moe van alle assumpties en lappen teksten van jou en van Bobby waar uiteindelijk niet zoveel of hetzelfde in staat. Alsof jij überhaupt vaak bent hier! Volgens mij alleen in de vakanties. Maar ja, sommigen uiten graag zaken zonder feiten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2017 - 21:48 schreef remco k het volgende:[..] 4 wedstrijden in jong Ajax. En meer dan 30 in het eerste. En dan ga jij wat over mijn clubkennis zeggen. In ja. Mijn iPhone maakt er regelmatig wat anders van. Net zoals bij de meesten die met een mobiel online zijn. En dat heren, zijn FEITEN!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|